Bosch WTR85V01NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTR85V01NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

josuiteindhoven 02-10-2020

Wasdroger is goed maar levering kost 19.95€ bij coolblue

Geschreven voor: Bosch WTR85V01NL

Snelle levering van wasdroger door coolblue. Wat mij verbaasd is toen ik de wasdroger bestelde er bij stond dat de oude droger gratis werd meegenomen op de plaats waar hij stond en dat is 1 verdieping hoog. Na mijn betaling stond er dat de oude droger bij de voordeur gratis werd meegenomen. Na contact met klantenservice werd bij verteld dat ik de aansluitservice moest kopen a 19,95€ . Dus gratis levering en oude retour is dus onzin.
Want niemand heeft zijn oude droger bij de voordeur staan.

Pluspunten

• zuinig
  • stil

Minpunten

• duurt langer dan condensdroger

Stephan 04-02-2020

Heerlijk stil t.o.v. de vorige

Geschreven voor: Bosch WTR85V01NL

Wij hadden al de wasmachine serie 4 exclusive en zijn daar zo tevreden over dat we nu ook de droger met warmtepomp hebben gekozen.

Pluspunten

• stil

Martijn 03-02-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch WTR85V01NL

Voldoet volledig aan de wensen en kenmerken zoals beschreven, top apparaat! Meerdere functies goed bedienbaar. Warmtepomp zorgt voor een prima gedroogde was met aandacht voor stroomverbruik wat aanzienlijk lager zal zijn dan onze vorige droger die 12 jaar oud was.

Pluspunten

• Zuinig
  • Weinig geluid
  • Makkelijk bedienbaar

P.Janssen 31-12-2019

Bosch wasdroger WTR85V01Nl

Geschreven voor: Bosch WTR85V01NL

Geweldig apparaat niet te vergelijken met onze oude wasdroger alles goed droog en bijna geen kreukels.

Pluspunten

• Stille goede droger
  • Alles goed droog en kreukvrij

Martijn 11-12-2019

Degelijk en energiezuinig

Geschreven voor: Bosch WTR85V01NL

Wij hebben deze warmtepompdroger gekocht omdat ons oude condensdroger steeds slechter begon te werken. Ons oude Condensdroger was een energielabel B droger, voor ons was het belangrijk om een energiezuiniger apparaat aan te schaffen, hetgeen met een gezin met drie kinderen geen overbodige luxe is. Aangezien ons vaatwasser per toeval defect is geraakt, hebben we besloten om zowel een warmtepompdroger als vaatwasser gelijktijdig aan te schaffen, wat dan ook betekent dat de apparaten ook niet té prijzig moesten zijn. (Is toch een behoorlijke uitgave)
Per toeval kwamen we erachter dat Bosch in de maand december een actie heeft van €50,00 retour. We hebben dan ook zowel de Warmtepompdroger als de vaatwasser tegelijkertijd besteld.
De Warmtepompdroger Bosch WTR85V01NL A++ is nu inmiddels volop in gebruik geweest en bevalt ons uitstekend. De machine is redelijk stil en droogt navenant goed. Wel even opletten dat de maximale inhoud 7 kilo is, voor ons is dat gelukkig geen probleem omdat delicate kleding wordt opgehangen aan de waslijn.
Wat opvalt is dat Bosch altijd kwalitatief degelijke producten levert voor een betaalbare prijs. De machine voelt gewoon degelijk aan. Enkel de inspectieklep onderaan de machine voelt wat minder stevig aan, deze wordt echter enkel opengemaakt als de condensfilter gereinigd moet worden.
Kortom, blij met onze aankoop!

Pluspunten

• Energielabel A++
  • Duidelijk display
  • Degelijk
  • Redelijk stil
  • Goed droog resultaat

Minpunten

• Inhoud van 7 kilo
  • Geen zelfreinigende condensor
  • Inspectieklep onder aan machine oogt minder solide

rvw1989 07-10-2019

Mooi design, stil

Geschreven voor: Bosch WTR85V01NL

De Bosch WTR85V01NL warmtepomp droger voldoet aan onze verwachtingen. Prettig menu, niet luidruchtig en droogt goed.

Jeanne 05-10-2019

Goede ervaringen met het merk Bosch

Geschreven voor: Bosch WTR85V01NL

Mijn warmtepompdroger is een prima product Bosch is een goed merk,het product voldoet aan al mijn eisen en er zijn vele mogelijk heden om je was te drogen.
Wij hebben deze Bosch wasdroger ook gekocht, omdat wij ook een Bosch ,wasmachine, koelkast, vaatwasmachine en een keramische kookplaat hebben hebben en alles werkt naar onze volle tevredenheid.

Pluspunten

• prima product
  • werkt naar onze volle tevredenheid

Minpunten

• geen
  • geen

Francisco 21-09-2019

Energiezuinig wassen

Geschreven voor: Bosch WTR85V01NL

Ik ben heel erg tevreden met de aankoop van de Bosch wasmachine. Er is goed nagedacht over de combinatie van waterverbruik en energie. De stille motor verrast me tevens. Ben blij met de 10 jaar garantie op de motor. Door de vele combinaties van wasprogramma's komt de A+++ goed tot zijn recht.

Pluspunten

• Zeer zuinige met energieklasse A+++-30%.
  • Duurzame koolborstelloze motor
  • Via de pauzeknop voeg je eenvoudig extra wasgoed

Minpunten

• harde piep als de machine klaar is

Huib 15-09-2019

Warmtewisselaar

Geschreven voor: Bosch WTR85V01NL

Omdat de oude wasdroger kapot was werd het tijd voor een nieuwe. Uitgangspunt was een laag energieverbruik en met warmtewisselaar. Het is de Bosch WTR85V01nl geworden. Laag energie verbruik en een grotere trommel dan de oude. Doet zijn werk zoals het moet. Qua geluid prima te doen. Zeef leeg maken gaat goed, echter ik ben benieuwd hoe lang deze meegaat wat betreft het scharnier. Verder het filter die onderaan de machine zit, kan er niet uit. Deze dient één keer per maand stofgezogen te worden. Al met al een prima gebruikersvriendelijk machine met oog voor je energierekening.

Pluspunten

• Energie besparend
  • Grote droogtrommel
  • Geluid

Minpunten

• Zeef scharnierpunten
  • Filter onderaan de machine kan er niet uit

van Vliet 11-09-2019

Nette wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTR85V01NL

Ik was op zoek naar een betaalbare wasdroger die zuinig is qua energie en qua db stil is. Heel tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• A++
  • betaalbaar en degelijk

S.Durdevic 26-06-2019

BOSCH WTR83V01NL

Geschreven voor: Bosch WTR85V01NL

Na veel overwegen en reviews lezen van gebruikers, besloten om over te gaan naar een Bosch wasdroger met warmtepomp. Goede actie getrouwen bij de Media Markt. Wasdroger is erg stil vergeleken met mijn vorige model van Siemens (trouwens komen uit dezelfde fabriek). Vele programma's en droogte naar wens makkelijk in te stellen. Na paar keer droger te hebben gebruikt beste droog resultaat instelling bepaalt, deze wordt dan ook onthouden voor de volgende droogbeurt. Deur opening is groot, fijn is ook de dubbele filters die voorkomen dat pluizen richting de condensor gaan. Heeft een SelfCleaning Condensor waardoor je minder schoonmaak/onderhoud aan hebt. Al met al erg tevreden en erg zuinig in energie verbruik (A++). Enige minpunt is wel de vele stof pluizen (rondom filters) die van de filters verwijderd moeten worden, vindt ik wel iets meer dan normaal.

Linda 18-06-2019

Bosch warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTR85V01NL

Zeer zuinige en makkelijke bedienbare droger zelfs voor een leek als ik. Wasgoed is droog. Stop het niet te vol dan droogt het minder goed.

Pluspunten

• Zuinig

Minpunten

• Iets duurder

Rick 16-01-2019

Goede droger

Geschreven voor: Bosch WTR85V01NL

Goede en makkelijk bedienbare droger. Goed disign. Het is een rustige droger.
De was wordt goed droog bij de kast droge progamma’s.

Pluspunten

• Grote deuropening
  • Makkelijk bedienings progamma

Minpunten

• 7 kg