Beko DR8534GX0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Beko DR8534GX0 op Kieskeurig.nl.

De Beko DR8534GX0 is door de Consumentenbond bekroond tot Beste uit de Test en Beste Koop. En dat is niet gek. De Beko DR8534GX0 biedt je bijvoorbeeld een hoop vrijheid. Wil je snel drogen, dan kies je voor het RapiDry-programma. Vind je energiebesparing belangrijk, dan kies je voor het EcoGentle-programma. Of neem de OptiSense-technologie, waarbij slimme sensoren je laten je kiezen hoe droog je je kleren wilt hebben. Een andere noemenswaardige technologie vind je terug onder de naam AquaWave. Hiermee wordt een golfvormige beweging gecreëerd die je kleren zachtjes laat bewegen, zodat ze nog vele keren dragen meegaan.

woenz77 17-04-2021

Droogt prima

Geschreven voor: Beko DR8534GX0

Prima wasdroger, wordt niet te heet, wel veel lawaai maar misschien hoort dat bij warmtepompdrogers. Hiervoor alleen condensdrogers gehad (laatste een siemens die het 14 jaar heeft volgehouden) maar dat ding werd kokend heet. Het glas van deze droger blijft handwarm, dus veel minder energiegebruik. De was komt er net zo droog of zelfs droger uit dan bij de condensdroger.

Vanwege het lawaai heeft deze een nachtstand, maar dan duurt een droogbeurt 3 uur..

Pluspunten

• doogt prima
  • energieverbruik
  • programma mogelijkheden
  • simpele bediening

Minpunten

• lawaai
  • touchknopjes (die zijn storingsgevoelig)