AEG T7DBN460

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T7DBN460 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Jan 25-11-2020

een miskoop

Geschreven voor: AEG T7DBN460

ik heb al ervaring met wasdrogers sinds ik een klein kind was. zo wat 60 jaar. dit is de slechste koop ooit. want dat onding is niet eens in staat een onder laken van 160x200 goed te drogen. toen ik hem kocht , bleek de condensor kapot. service AEG is geweldig. het apparaat waardeloos in vergelijk met wat we eerst hadden. wie heeft dit ding ooit uitverkoren tot beste droger in zijn soort.......

Pluspunten

• servive AEG

Minpunten

• droogt slecht en duurt veel te lang
  • rolt de was in elkaar

s. wessel 16-02-2020

Mooi stille warmtepompdroger!

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Na jarenlang een condensdroger gehad te hebben, was het tijd voor een warmtepompdroger. Veel reviews gelezen en consumentenbond nageplozen. Uiteindelijk op deze AEG SensiDry warmtepompdroger T7DBN460 uitgekomen. Machine nu een paar dagen en fijne resultaten. Duurt misschien wel wat langer met drogen, maar minder stroom én lawaai. aanrader!

Pluspunten

• duurzamer
  • minder energie
  • grote trommel

marcel 07-02-2020

warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T7DBN460

deze warmtepompdroger gekocht omdat deze goed uit de testen kwam, en ik moet zeggen hij droogt de was super. Redelijk stille machine.
Alleen vind ik het pluizenrooster wat fragiel, je moet het openklappen om de pluizen eruit te halen en weer dichtklappen. Het gaas van het pluizenrooster voelt wel stevig aan.
Ik hoop dat het pluizenrooster niet snel defect gaat of het gaas scheurt.
Ik had eerst ook een AEG droger en deze heeft het 20 jaar volgehouden, vandaar weer mijn keuze voor AEG.

Pluspunten

• stil en zuinig
  • droogt de was goed
  • eenvoudige bediening zonder poespas

Minpunten

• pluizenrooster (maar dit moet nog blijken)

Edward 17-07-2019

Specificaties zijn niet juist

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Ik heb net dit product geselecteerd op basis van review op kieskeurig.nl Naar nu blijkt is dit het droogsysteem geen luchtafvoerdroger, zoals op kieskeurig staat vermeld. Het is een Warmtepompdroger!

Wil 22-12-2018

Wasdroger AEG

Geschreven voor: AEG T7DBN460

eenvoud en effectief, mijn keuze werd bepaald door de Beste test Consumentenbond. Goede installatie, en oude droogmachine is keurig afgevoerd.

Pluspunten

• prijs
  • droog prestaties, met name kreukvrij drogen

Minpunten

• geen glazen deur, maar gesloten