AEG T7DBN460 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T7DBN460 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 13-01-2021

Fijne droger

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Super goede droger en ook nog een met weinig geluid. Daarbij ziet de droger er ook nog eens goed uit.

femke 08-01-2021

droogt en is stil

Geschreven voor: AEG T7DBN460

ontzettend mooie droger, is stil en droogt op verschillende standen goed, zelfs met volle trommel. We gebruiken nu nog de lade om het water af te voeren, binnenkort monteren we het tussenstuk om dat via een slang te doen.

Mariska 27-12-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Prettig werkende machine. Genoeg Programma's, heel fijn stof filter, en droogt zoals belooft. Uiterlijk en verbruik ook wat je van deze tijd mag verwachten. Groot pluspunt is de tijd (+60/+90 minuten)die je kan toevoegen om langer na het drogen de machine kreukvrij te laten draaien(naast de 30 minuten die deze al standaard na draait). Als je dan van te voren weet dat je misschien niet meteen optijd bent zorgt de droger ervoor dat niet je was alsnog in de kreuk zit

Els 14-12-2020

Een goede wasdroger

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Ik heb de wasdroger nog niet zo lang in mijn bezit en moet nog aan de verschillende programma's wennen. Tot nu ben ik tevreden op de gebruikslaanleiding na, deze is zeer slecht!!

HappyJan 04-11-2020

Geweldige machine

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Nadat onze vorige wasdroger aan vervanging toe was, dit was een afvoerdroger, hebben we ons verdiept in kwaliteit, prijs en milieu.
Uiteindelijk kwamen we bij deze AEG warmtepomp droger uit. We hebben deze nu 1 maand in gebruik en ik hoor van mijn vrouw niets anders dan positieve geluiden. Het gebruiksgemak en het droogresultaat spreekt haar zeer aan.
Prettige en belangrijke toegevoegde waarde is zeker dat deze machine 75% minder energie gebruikt dan onze vorige droger. Goed voor het milieu en de portemonnee.
Kortom, win/win situatie!

Amir 20-06-2020

Perfect dryer

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Just a little bit noisy, I am googling to find the door reversing procedure, if any one knows let me know too

sandra.b5475 23-03-2020

Geweldige droger!

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Fijne droger, werkt naar verwachting. Groot aantal keuzemogelijkheden. De droger maakt weinig geluid. Ik heb eigenlijk nog geen minpunten ontdekt

jacobsljj 09-12-2019

Gebruik

Geschreven voor: AEG T7DBN460

De gebruikershandleiding is summier en onduidelijk. Instelling C_. Je kunt nergens zien hoe die ingesteld staat. Een warmtepompdroger s wennen na een AEG luchtdroger. (Beoordeling op gebaseerd)

Aanraden: Ja en Nee.

b-meijer40 18-08-2019

Fantastische droger

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Na jaren lopen prutsen met droger die er heel lang over het drogen 6 uur soms en dan was het nog niet droog nou eindelijk een goede kwaliteit droger en me kleding blijft mooi