AEG T7DBN460 - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
luchtafvoerdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T7DBN460 op Kieskeurig.nl.

6,2

Edward 17-07-2019

Specificaties zijn niet juist

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Ik heb net dit product geselecteerd op basis van review op kieskeurig.nl Naar nu blijkt is dit het droogsysteem geen luchtafvoerdroger, zoals op kieskeurig staat vermeld. Het is een Warmtepompdroger!

Wil 22-12-2018

Wasdroger AEG

Geschreven voor: AEG T7DBN460

eenvoud en effectief, mijn keuze werd bepaald door de Beste test Consumentenbond. Goede installatie, en oude droogmachine is keurig afgevoerd.

Pluspunten

• prijs
  • droog prestaties, met name kreukvrij drogen

Minpunten

• geen glazen deur, maar gesloten

Jan 07-08-2020

niet prettig

Geschreven voor: AEG T7DBN460

heb al meer dan 40 jaar wasdrogers grhad. van deze heb ik spijt dat ik hem gekocht heb. het warmtepomp systeem is gewoon onprettig. drogen gaat slecht en duurt idioot lang. mis verlichting in trommel en knop om aan te zetten vind ik ronduit waardeloos. nieuw gekochte machine werd niet warm, met zeer vriendelijke service AEG werd eigenlijk alles vervangen. binnenkort zal hij verstopt zitten, want filter is zeer matig. onding. service AEG is geweldig , maar zoveel monteurs geeft ook aan dat er veel problemen zijn

Pluspunten

• servive AEG

Minpunten

• rolt de was in elkaar
  • geen verlichting in trommel
  • droogt slecht en duurt veel te lang
  • minimaal filter
  • waardeloze aan/uit knop

Jan 19-04-2020

wat een waardeloos ding

Geschreven voor: AEG T7DBN460

wat hebben we hier spijt van. een volle wasmachine de droger in? vergeet het maar. hij lang niet eens een dekbedhoes met 2 kussenslopen plus een onderlaken aan. het wordt gewoon en niet droog en hij rolt het op toch een bundel.heb al dik 40 jaar wasdrogers. dit is de ergste miskoop ooit. en je kan geen condensfilter schoonmaken. het zit totaal verstopt. AEG? die zijn dus ontzettend onaardig. dreigen gelijk met hoge rekening.

Pluspunten

Minpunten

• alles
  • droogt niet
  • rolt de was in elkaar

s. wessel 16-02-2020

Mooi stille warmtepompdroger!

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Na jarenlang een condensdroger gehad te hebben, was het tijd voor een warmtepompdroger. Veel reviews gelezen en consumentenbond nageplozen. Uiteindelijk op deze AEG SensiDry warmtepompdroger T7DBN460 uitgekomen. Machine nu een paar dagen en fijne resultaten. Duurt misschien wel wat langer met drogen, maar minder stroom én lawaai. aanrader!

Pluspunten

• duurzamer
  • minder energie
  • grote trommel

marcel 07-02-2020

warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T7DBN460

deze warmtepompdroger gekocht omdat deze goed uit de testen kwam, en ik moet zeggen hij droogt de was super. Redelijk stille machine.
Alleen vind ik het pluizenrooster wat fragiel, je moet het openklappen om de pluizen eruit te halen en weer dichtklappen. Het gaas van het pluizenrooster voelt wel stevig aan.
Ik hoop dat het pluizenrooster niet snel defect gaat of het gaas scheurt.
Ik had eerst ook een AEG droger en deze heeft het 20 jaar volgehouden, vandaar weer mijn keuze voor AEG.

Pluspunten

• stil en zuinig
  • droogt de was goed
  • eenvoudige bediening zonder poespas

Minpunten

• pluizenrooster (maar dit moet nog blijken)