AEG T7DBN460 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T7DBN460 op Kieskeurig.nl.

Edward 17-07-2019

Specificaties zijn niet juist

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Ik heb net dit product geselecteerd op basis van review op kieskeurig.nl Naar nu blijkt is dit het droogsysteem geen luchtafvoerdroger, zoals op kieskeurig staat vermeld. Het is een Warmtepompdroger!

Wil 22-12-2018

Wasdroger AEG

Geschreven voor: AEG T7DBN460

eenvoud en effectief, mijn keuze werd bepaald door de Beste test Consumentenbond. Goede installatie, en oude droogmachine is keurig afgevoerd.

Pluspunten

• prijs
  • droog prestaties, met name kreukvrij drogen

Minpunten

• geen glazen deur, maar gesloten

Jan 25-11-2020

een miskoop

Geschreven voor: AEG T7DBN460

ik heb al ervaring met wasdrogers sinds ik een klein kind was. zo wat 60 jaar. dit is de slechste koop ooit. want dat onding is niet eens in staat een onder laken van 160x200 goed te drogen. toen ik hem kocht , bleek de condensor kapot. service AEG is geweldig. het apparaat waardeloos in vergelijk met wat we eerst hadden. wie heeft dit ding ooit uitverkoren tot beste droger in zijn soort.......

Pluspunten

• servive AEG

Minpunten

• droogt slecht en duurt veel te lang
  • rolt de was in elkaar

Anoniem 13-01-2021

Fijne droger

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Super goede droger en ook nog een met weinig geluid. Daarbij ziet de droger er ook nog eens goed uit.

femke 08-01-2021

droogt en is stil

Geschreven voor: AEG T7DBN460

ontzettend mooie droger, is stil en droogt op verschillende standen goed, zelfs met volle trommel. We gebruiken nu nog de lade om het water af te voeren, binnenkort monteren we het tussenstuk om dat via een slang te doen.

Mariska 27-12-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Prettig werkende machine. Genoeg Programma's, heel fijn stof filter, en droogt zoals belooft. Uiterlijk en verbruik ook wat je van deze tijd mag verwachten. Groot pluspunt is de tijd (+60/+90 minuten)die je kan toevoegen om langer na het drogen de machine kreukvrij te laten draaien(naast de 30 minuten die deze al standaard na draait). Als je dan van te voren weet dat je misschien niet meteen optijd bent zorgt de droger ervoor dat niet je was alsnog in de kreuk zit

Els 14-12-2020

Een goede wasdroger

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Ik heb de wasdroger nog niet zo lang in mijn bezit en moet nog aan de verschillende programma's wennen. Tot nu ben ik tevreden op de gebruikslaanleiding na, deze is zeer slecht!!

HappyJan 04-11-2020

Geweldige machine

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Nadat onze vorige wasdroger aan vervanging toe was, dit was een afvoerdroger, hebben we ons verdiept in kwaliteit, prijs en milieu.
Uiteindelijk kwamen we bij deze AEG warmtepomp droger uit. We hebben deze nu 1 maand in gebruik en ik hoor van mijn vrouw niets anders dan positieve geluiden. Het gebruiksgemak en het droogresultaat spreekt haar zeer aan.
Prettige en belangrijke toegevoegde waarde is zeker dat deze machine 75% minder energie gebruikt dan onze vorige droger. Goed voor het milieu en de portemonnee.
Kortom, win/win situatie!

Jan 07-08-2020

niet prettig

Geschreven voor: AEG T7DBN460

heb al meer dan 40 jaar wasdrogers grhad. van deze heb ik spijt dat ik hem gekocht heb. het warmtepomp systeem is gewoon onprettig. drogen gaat slecht en duurt idioot lang. mis verlichting in trommel en knop om aan te zetten vind ik ronduit waardeloos. nieuw gekochte machine werd niet warm, met zeer vriendelijke service AEG werd eigenlijk alles vervangen. binnenkort zal hij verstopt zitten, want filter is zeer matig. onding. service AEG is geweldig , maar zoveel monteurs geeft ook aan dat er veel problemen zijn

Pluspunten

• servive AEG

Minpunten

• rolt de was in elkaar
  • geen verlichting in trommel
  • droogt slecht en duurt veel te lang
  • minimaal filter
  • waardeloze aan/uit knop

Amir 20-06-2020

Perfect dryer

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Just a little bit noisy, I am googling to find the door reversing procedure, if any one knows let me know too

Jan 19-04-2020

wat een waardeloos ding

Geschreven voor: AEG T7DBN460

wat hebben we hier spijt van. een volle wasmachine de droger in? vergeet het maar. hij lang niet eens een dekbedhoes met 2 kussenslopen plus een onderlaken aan. het wordt gewoon en niet droog en hij rolt het op toch een bundel.heb al dik 40 jaar wasdrogers. dit is de ergste miskoop ooit. en je kan geen condensfilter schoonmaken. het zit totaal verstopt. AEG? die zijn dus ontzettend onaardig. dreigen gelijk met hoge rekening.

Pluspunten

Minpunten

• alles
  • droogt niet
  • rolt de was in elkaar

sandra.b5475 23-03-2020

Geweldige droger!

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Fijne droger, werkt naar verwachting. Groot aantal keuzemogelijkheden. De droger maakt weinig geluid. Ik heb eigenlijk nog geen minpunten ontdekt

s. wessel 16-02-2020

Mooi stille warmtepompdroger!

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Na jarenlang een condensdroger gehad te hebben, was het tijd voor een warmtepompdroger. Veel reviews gelezen en consumentenbond nageplozen. Uiteindelijk op deze AEG SensiDry warmtepompdroger T7DBN460 uitgekomen. Machine nu een paar dagen en fijne resultaten. Duurt misschien wel wat langer met drogen, maar minder stroom én lawaai. aanrader!

Pluspunten

• duurzamer
  • minder energie
  • grote trommel

marcel 07-02-2020

warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T7DBN460

deze warmtepompdroger gekocht omdat deze goed uit de testen kwam, en ik moet zeggen hij droogt de was super. Redelijk stille machine.
Alleen vind ik het pluizenrooster wat fragiel, je moet het openklappen om de pluizen eruit te halen en weer dichtklappen. Het gaas van het pluizenrooster voelt wel stevig aan.
Ik hoop dat het pluizenrooster niet snel defect gaat of het gaas scheurt.
Ik had eerst ook een AEG droger en deze heeft het 20 jaar volgehouden, vandaar weer mijn keuze voor AEG.

Pluspunten

• stil en zuinig
  • droogt de was goed
  • eenvoudige bediening zonder poespas

Minpunten

• pluizenrooster (maar dit moet nog blijken)

jacobsljj 09-12-2019

Gebruik

Geschreven voor: AEG T7DBN460

De gebruikershandleiding is summier en onduidelijk. Instelling C_. Je kunt nergens zien hoe die ingesteld staat. Een warmtepompdroger s wennen na een AEG luchtdroger. (Beoordeling op gebaseerd)

Aanraden: Ja en Nee.

b-meijer40 18-08-2019

Fantastische droger

Geschreven voor: AEG T7DBN460

Na jaren lopen prutsen met droger die er heel lang over het drogen 6 uur soms en dan was het nog niet droog nou eindelijk een goede kwaliteit droger en me kleding blijft mooi