Bosch WTW85461NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW85461NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Rosa 06-04-2018

Slechte service van Bosch

Geschreven voor: Bosch WTW85461NL

In het begin deed deze droger het prima. Deed wat hij moest doen. Na precies 2 jaar na aanschaf werd het droogprogramma steeds onderbroken. De machine gaf aan dat het waterreservoir geleegd moest worden. Deze was altijd leeg, dus dat was het probleem niet. Na struinen op t internet blijkt dit een veelvoorkomend probleem te zijn bij de was drogers van bosch.
Ik heb de aankoopbon erbij gepakt en zag dat de garantie op 14 dagen na verlopen was. Ik heb Bosch gebeld en ook de receptioniste vertelde mij dat ik helaas net pech had.
Een reparateur laten komen (zonder onderdelen te vervangen) kost 125 euro.... wat???? Als ik de droger nou al jaren had, dan snap ik dit (dan nog).
Ik vind dit een slechte service en ik zal dan ook in de toekomst geen apparaten meer van bosch aanschaffen.

Gozert 14-12-2017

Goede stille droger!

Geschreven voor: Bosch WTW85461NL

Geweldige makkelijke droger!
Heel veel plezier van deze droger,
Simpel ingebruik omdat hij zelfreinigend is en geen afvoerbuis naar buiten meer nodig heeft

Pluspunten

• Stil
  • Snel
  • Geen grote afvoerbuis meer nodig