Siemens WT45W461NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Maudy 10-12-2017

goed systeem

voordeel dat er geen filter onderin de machine hoeft worden schoongemaakt, en
dat er een dubbele pluizenvanger in zit. Droger is vriendelijk voor het wasgoed, weinig kreukels.

Pluspunten

• geen filter
  • dubbele pluizenvanger
  • pluizenfilter in het water reservoir

Mar28 03-08-2018

Top wasdroger !

Deze wasdroger vorige maand gekocht en droogt boven verwachting! Alles snel droog! De stoffilters makkelijk te reinigen. Het voordeel is ook dat hij een zelfreinigend metalen filter onder in de droger heeft .. dus geen geklooi meer met n stofzuiger . Verder gebruiksvriendelijk met veel programma’s . Ben er erg blij mee .
Voor n warmtepomp droger ook n prima prijs !

nvt01 31-07-2018

Doet wat ie moet doen

Nadat mijn vorige wasdroger het na bijna 25 jaar had begeven dit apparaat aangeschaft.
Pas drie maal gebruikt dus nog even wennen voor het juiste programma. Denk dat ik dat nu gevonden heb. Prima droog. Sensor doet zijn werk goed, de aangegeven tijdsduur wordt bij lange na niet gehaald. Dus sneller klaar.
Het schoonhouden van het pluizenfilter is wel wat lastiger en kost dus meer tijd dan bij mijn vorige wasdroger.

Tjerk 28-02-2018

Prima wasdroger!

Mooie en goedwerkende wasdroger. In een paar minuten al draaiend, bediening is eenvoudig ook door een duidelijk handleiding. Groot verschil met wat we tot voor kort gewend waren. Ziet er ook nog eens chique uit.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • veel programma's (maatwerk)

Mick 28-12-2017

Warmtepompdroger

Wat een verschil in energie met onze oude droger. Sinds een paar maanden zonnepanelen en drogen nu overdag omdat het stroomverbruik binnen het opgebrachte verbruik ligt. Hoe leuk is dit, als je bedenkt dat ook het resultaat hetzelfde is.

Pluspunten

• Laag energieverbruik
  • zeer acceptabel geluidsniveau

S.R te D. 27-12-2017

Fijne wasdroger!

Wat een fijne praktische wasdroger! Nooit meer een condensor schoonmaken/uitspoelen, alleen nog het pluizenfilter na elke droogbeurt. Ik heb de machine aangesloten op de rioolafvoer dus ook daar hebben we geen omkijken naar.
Hij droogt fantastisch en omdat het een warmtepompmachine is lijkt het er ook op dat de lucht die uitgeblazen wordt minder warm is.

Pluspunten

• Prima droogresultaat, energiezuinig
  • Plezierig in gebruik, zelfreinigend!

Minpunten

• nog geen minpunten kunnen ontdekken

Diana 12-11-2017

Warmtepompdroger

De droger droogt goed. Een fijne grote trommel. De verlichting in de trommel is handig. Het bedieningspaneel werkt soepel.

Pluspunten

• grote trommel
  • trommelverlichting

Minpunten

• niet geluidloos

Ben A 20-07-2018

Prima apparaat

Deze maand dit apparaat gekocht . Hadden een luchtafvoer droger ging stuk .
Over de nieuwe droger zijn we zeer tevrede kunnen nu de wasmachine en droger tegelijk gebruiken omdat deze veel zuiniger is met energie. Top machine.

Zeer tevreden klant en gebruiker 06-02-2018

Condensdroger, uitkomst na vorige droger afvoer naar buiten

Nadat mijn vorige droger met luchtafvoer nar buiten niet voldeed kocht ik op aanraden vaan mijn zoon en schoondochter deze condensdroger van Siemens. Heb de droger nu meerdere malen gebruikt en vind het een uitkomst. Is erg gebruiksvriendelijk. Geen slang meer via raam naar buiten, du daar al energie besparing op verwarming. Is op zichzelf energiezuinig. Voor zover ik kan zien is het ontwerp mooi, robuust en degelijk. Kortom ben ik blij met de raad van de kinderen die degelijk onderzoek deden naar de meest geschikte machine. Is hen heel goed gelukt en ik ben uiterst tevreden.

Pluspunten

• Energiezuining
  • Droogt uitstekend
  • Veel keuzeprogramma's
  • Makkelijk te bedienen
  • Geen lucht en vochtafvoer nodig

Minpunten

• Geen kunnen ontdekken

HansH 04-02-2018

Prima droger

Dit is mijn 2e droger van dit type. De service van Siemens is prima de eerste had een defect en is zonder problemen omgeruild voor een nieuwe. ben tevreden met het droog resultaat. De droog tijden zijn met lage buitentemperatuur wel wat langer. maar dat neem ik voor lief omdat dat niet zo vaak voorkomt in NL.

Neneh 25-01-2018

Geen omkijken meer ....

Geweldig, in 1 woord, heel tevreden over deze warmtepompdroger, en de was is heerlijk zacht als ie eruit komt.
Vorig jaar uit dezelfde serie een wasmachine gekocht, waar ik ook zeeeer tevreden over ben.
Voor mij geen ander merk meer dan Siemens hoor!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Mooie vormgeving

Ten Dolle 15-01-2018

Droogtrommel goede kwaliteit

Prima apparaat, prijs kwaliteit verhouding goed, het apparaat werkt heel fijn. Uiterst tevreden, alle programma's en functies inmiddels uitgeprobeerd, de was wordt perfect droog.

Peter 13-01-2018

Mooi apparaat, snel geinstalleerd. Makkelijk in bediening

Ik voor deze droger gekozen omdat hij zeer zuinig is. Moet nog blijken maar afgaande op siemens geloof ik dat wel. Verder vind ik het gebruiksgemak belangrijk en het feit dat je de programmas goed naar wens kunt afstellen. Enige minpuntje is dat hij wat zwaarder is dan andere drogers maar dat is inherent aan kwaliteit

John 07-01-2018

energie zuinige en goede droger

Heerlijke droger, super design, veel mogelijkheden. Tot nu toe slechts twee programmas gebruikt. Zeer tevreden over het resultaat. Stille droger, je hoort het zelfreinigen van de machine en je hoort het water erin spuiten. Nu vier dagen deze droger in gebruik, makkelijk in te stellen naar het te drogen wasgoed. Super stil. Water bak is makkelijk te legen na elke droogbeurt. Energie zuinig! Raad deze droger bij iedereen aan. Geen vocht in de kamer te vinden trouwens. Ook een voordeel is de grote trommel met sofrcare binnenkant en licht in de trommel. Na het verstrijken van de ingestelde programma is de was ook daadwerkelijk droog. wat met mijn vorige droger soms niet was. De droger is wat duurder in prijs vergeleken met een condens droger, maar dit verdient zich zelf terug door de lage stroom verbruik.

Peter 05-01-2018

Prachtige droger

Product was direct geschikt voor gebruik, heb het zelf geïnstalleerd, handleiding spreekt voor zich. Door de verschillende programma's zeer gemakkelijk in gebruik. Het licht in de trommel is ideaal.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Licht in de trommel
  • Meerdere nauwkeurige programma's
  • Relatief stil
  • Programma's duren niet langer dan noodzakelijk

Ben 30-12-2017

Energiezuinig en eenvoudig te bedienen

Deze Siemens warmtepompdroger is niet alleen uitermate zuinig in gebruik, maar door zijn overzichtelijke bedieningspaneel en display eenvoudig te bedienen. Het apparaat beschikt over diverse vooringestelde programma's die desgewenst simpel aan te passen zijn. Het condenswater kan naar keuze in een reservoir in de machine of via een bijgeleverde slang in de afvoer opgevangen worden. Drogen doet hij goed en relatief stil. Wij zijn er blij mee!

Pluspunten

• energiezuinig
  • eenvoudige bediening

R. 27-12-2017

Wasdroger

Snelle levering, machine makkelijk te plaatsen, door goed handleiding. Binnen 30 minuten klaar, eerste was erin gedaan prefect gedroogd,

Pluspunten

• makkelijk te plaatsen
  • geluids arm
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• nog geen

Bart 24-12-2017

Erg stil, simpele bediening

De droger is erg stil en eenvoudig te bedienen. Mooi strak uiterlijk! Ik heb de droger net aangeschaft en kan nog geen minpunten ontdekken.

Pluspunten

• Mooi
  • Droogresultaat super

Irma-1943 23-12-2017

Super apparaat handig en duidelijk ook als je 70 plus bent

Goed referenties - prima support Detail handel - duidelijke displays - en menu makkelijk te volgen en in te stellen - Via Detail handel prima service ontvangen - duidelijke afspraken en bezorging perfect verlopen ondanks twee trappen. Eerste indrukken zijn super en het droog rek kan op stand-by.

Pluspunten

• Display
  • gemak
  • mogelijkheden
  • Supper service BCC Hellevoetsluis - Jeannette

Minpunten

• zwaar om te vervoeren

T.Duijvestijn 21-12-2017

Fantastisch droogresultaat en mogelijkheden

Veel mogelijkheden om verschillende wassoorten te drogen. BV handdoeken en overhemden en fijne was en wol en lingerie. De machine maakt ook niet veel geluid.