Bosch WTYH7792NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTYH7792NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Toon 26-06-2019

Snelle warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTYH7792NL

Ik ben er (onverwacht) heel blij mee. Ik was nog niet enthousiast over warmtepompdrogers en was erg blij met mijn slang-droger. Ik heb nl al een warmtepompdroger (in een andere woning) en daar wordt het wasgoed niet altijd even droog en duurt het proces erg lang. Maar... deze is sneller dan mijn slang-droger, er komt amper warmte vanaf, zelfs mijn lits-jumeau dekbedhoes verandert niet in een klont (wel ook met behulp van zig-zag - gevouwen in de droger) en deze wordt ook nog droog als er ander wasgoed bij zit. Blij mee dus.

Pluspunten

• Snelheid
  • geeft weinig warmte af

Minpunten

• afmetingen in specificatie onjuist (is excl deur)
  • deur

Rita 28-12-2017

Mooie grote droger

Geschreven voor: Bosch WTYH7792NL

Best wel prijzig maar dan heb je ook wel wat!
Stille droger en geen warmte meer in de ruimte waar hij staat
Veel mogelijkheden

Pluspunten

• stil
  • energie zuinig
  • alleen het pluizenfilter schoon maken
  • verlichting in de trommel
  • verschillende programma s voor elk soort wasgoed

Minpunten

• nog niet ontdekt

Roel 28-12-2017

Mooie machine, stil

Geschreven voor: Bosch WTYH7792NL

Na 17 jaar trouwe dienst oude Bosch weggedaan, en nieuwe gekocht. Bevalt uitstekend, stil en makkelijk te bedienen

Pluspunten

• Stil
  • Veel programma’s
  • Wifi

Carlijn 28-12-2017

Duidelijke bediening

Geschreven voor: Bosch WTYH7792NL

Een prima, moderne droger met een hele duidelijke bediening, een kind kan de was doen! Grote trommel waardoor je veel was kunt drogen. Erg blij met deze nieuwe aankoop, energie bewust en dus zeker een absolute aanrader!

Niels25 25-12-2017

Stil, droog en zuinig

Geschreven voor: Bosch WTYH7792NL

De droogtegraad is voor mij onduidelijk. Je heb Kastdroog +, Kastdroog, strijkdroog, maar daarnaast heb je ook nog droogtegraad 0, 1, 2, 3, Maar voor de rest een super fijne wasdroger. Op kartoen droogt hij goed. Heb de wasdroger pas een paar keer gebruikt. Dus moet nog kijken naar de rest van de instellingen. Zoals: je kunt 2 favortie droogbeurten instellen daar zijn 2 aparten knoppen voor genoemd "Favoriet 1" en "Favoriet 2".
Ik raad dit product aan. En mocht je ook nog een wasmachine nodig hebben raad ik de WAYH2892NL aan deze zijn op elkaar afgestemd als je de wasmachine links plaatst en de droger rechts kan je de was gelijk in de droger doen. Zonder dat er een deur in de weg zit ;-P. Het design van de wasdroger is het zelfde als de wasmachine. Beide aperaten werken dan ook met de "Bosch Home app" je kan daarmee de aparaten op afstand instellen/bedienen.

Pluspunten

• Aan te sluiten op afvoer
  • De richting aan aan te passen
  • Smart App
  • Grote trommel voor 9 kg met verlichting
  • Zelfreinigende condensor filter

Minpunten

• Droogtegraad 0 1 2 3 onduidelijk

Bert 17-12-2017

zuinig en stil

Geschreven voor: Bosch WTYH7792NL

De droger staat bij ons in de bijkeuken. Wanneer de oude droger aanstond was het daar gewoon erg warm en dat ding maakt veel lawaai. Nu merk ik dat de warme gebruikt wordt voor het drogen want het blijft daar nu een stuk koeler.

Pluspunten

• deur is om te draaien
  • zuinig
  • relatief stil

Minpunten

• deur omdraaien is best even gepuzzel

Yvette 10-12-2017

Super droger

Geschreven voor: Bosch WTYH7792NL

Fijn grote trommel.Handige bediening via de app. Super snel en goed droogresultaat. Een echte aanrader

Pluspunten

• Goed droogresultaat
  • Makkelijke bediening
  • Snel
  • Trommelverlichting
  • Stil

José 06-12-2017

Blijvend energiezuinige droger ivm zelfreinigende condensor

Geschreven voor: Bosch WTYH7792NL

Recent gekocht en inmiddels uitgeprobeerd. Mijn was is aanzienlijk sneller klaar dan in mijn 30 jaar oude afvoerdroger! Door de zelfreinigende condensor blijft deze droger gedurende zijn levensduur energiezuinig. Deze droger gaat zich dus vanzelf weer terugverdienen
Dit model mede gekozen door de geld-retour actie van Bosch. Op dit model bedraagt dit 100 euro.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • 9 kilo vulgewicht
  • 100 euro retour actie van Bosch
  • Via app op afstand te bedienen

Minpunten

• geen