Samsung DV80M8214AW/EN - Reviews

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Luna 10-07-2017 Product paar weken in bezit

Goed, maar kan well beter

Wij hebben deze droger nu al twee weken in huis en hadden genoeg kansen gehad om deze uit te proberen. En ik kan zegen, dat wij heel blij met de machine zijn. Het laadvolume van 8kg is genoeg om al onze was in een keer te doen. De tijdsduur lijkt misschien lang maar de droger stopt wanneer de was droog is en duurt vaak korter dan in eerste instantie wordt aangegeven. Een klein minpunt is dat droogniveau 1 en 2 niet genoeg zijn om de was helemaal te drogen. Droogniveau 3 zorgt er wel altijd voor dat de was helemaal droog is, ook moet vaak (na twee droogbeurten) de waterbak worden geleegd. Het is een prima droger maar niet helemaal het geld waard, voor een paar honderd euro minder is het zeker een goede aankoop!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Groot
  • Licht kan binnen de machine aan

Minpunten

• Niet droog op niveau 2
  • Waterbak moet vaak worden geleegd

Iris 17-06-2017 Product paar weken in bezit

Zeer fijne droger!

Sinds een paar weken heb ik deze nieuwe droger en ik ben er erg blij mee! Hij is zeer handig in gebruik en er zitten erg veel mogelijkheden op waardoor ik nu ook kledingstukken in de droger kan doen wat ik bij mijn vorige droger echt niet aandurfde! Dus ook echt een aanrader als je niet veel ruimte hebt in huis om de was te drogen. Kan ook handig aangesloten worden op de afvoer. Je kan hem ook nog verbinden met je telefoon waardoor hij daar ook nog mee te bedienen is op afstand. Ook zit er een kinderslot op, dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken, want kinderen blijven al die knopjes erg interessant vinden. Daarnaast ik hij ook zeer zuinig dus ook nog goed voor de portemonnee. Het is even een investering, maar die is het wel echt meer dan waard en haal je er uiteindelijk ook wel weer uit.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • zeer veel mogelijkheden
  • kan op de afvoer