Samsung DV90M6200CW - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
warmtepompdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung DV90M6200CW op Kieskeurig.nl.

Anoniem 11-06-2020

Zéér tevreden

Geschreven voor: Samsung DV90M6200CW

Heb de machine al een aantal maanden in combi met wasmachine eco-bubble, tot hiertoe geen enkel probleem, reinig de filters ook zéér regelmatig. Heb nu ook een Samsung frigo Twin-Cooling + gekocht, ongelooflijk hoe lang groenten vers blijven! Jammer dat ik net voor aanschaf Samsung toestellen nog een Whirlpool vaatwasser gekocht heb, ben echt benieuwd naar deze toestellen. Phillips tv vervangen door Samsung, nu nog keukenapparaten ... wordt een echte Samsung fanaat
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Anoniem 21-02-2020

iets klopt er niet met deze droger?

Geschreven voor: Samsung DV90M6200CW

Nadat we de droger kregen hebben we hem gelijk gebruikt maar gelijk al merkt we dat er valse lucht uit de deur kwam waardoor er heel veel stof in mijn washok lag en echt overal.
De winkel gebeld en we na foto's gestuurd te hebben kregen we een omruiling.
Maar na gebruik merken we dat er wederom weer stof uit de deur komt het enigste wat je kan doen is tegen de deur aan staan dan komt er niks uit.
Het is zo vervelend want alles zit elke keer onder de stof.
OOk vind ik het condensor schoonmaken heel lastig want als je iets te hard met het borsteltje drukt deuk je de condensor in en waarom heeft Samsung geen filter ervoor geplaats zoals bij mijn vorige Samsung heatpomp droger?
Ik vraag me af of er meerdere zijn met het probleem dat de deur niet goed sluit.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Henry van Benthem 15-12-2018

Wat een fijne warmtepompdroger

Geschreven voor: Samsung DV90M6200CW

Ik schrijf deze review, omdat ik op kieskeurig een aantal negatieve reviews aantrof over Samsung warmtepompdrogers. Aangezien onze oude droger aan vervanging toe was, waren we op zoek naar een nieuwe. Door de negatieve reviews ben ik ernstig gaan twijfelen of ik wel een Samsung droger zou kopen. Voornaamste reden voor ons om perse een Samsung te kiezen was, omdat we al een Samsung wasautomaat hadden en we graag een bijpassende droger wilden hebben. Uiteindelijk zijn we toch de uitdaging aangegaan.

De eerste ervaringen met de wasdroger zijn lauter positief. Het begint al met de handleiding die door de grote letters leesbaar is en bovenal duidelijk. Niet dat je deze perse nodig hebt, want het bedieningspaneel is overzichtelijk en intuitief. Eenmaal gevuld met was en de machine te starten, vraag je je af of hij het wel doet. Zo stil doet de machine zijn werk, ondanks dat deze bij ons op een keukenblad staat. Gelukkig is daar de trommel verlichting zodat je kunt zien dat de trommel draait. Het droog resultaat is gewoon goed/uitstekend, zeker als je de juiste droog intensiteit hebt aangegeven.
Kortom: Deze droger is een aanrader. Ik verheug me nu als op de energie rekening, want die zal lager uitvallen door deze zuiniger droger.
Als ik dan toch een negatief puntje mag noemen (om objectief te blijven), de deur van de droger is niet omkeerbaar, en dat is een beetje vreemd, aangezien bij onze wasmachine de deur andersom opent. Dit is storend als de machines boven elkaar staan, maar is een voordeel als de wasmachine en droger naast elkaar staan.

De enige keer dat me machine echt lawaai maakt is aan het einde van het droogprogramma. Dan hoor je een vrolijk muziekje.

Kortom. Alleen maar positieve ervaringen. Een wasje drogen is met deze machine en klein feestje.

Pluspunten

• Goed droog resultaat
  • Zeer zuinig
  • fraaie eigentijdse vormgeving

Minpunten

• Deur niet omkeerbaar