Miele T8703

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele T8703 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Madieke 11-02-2023

Prima droger

Geschreven voor: Miele T8703

Prima droger. Als de droog resultaten niet helemaal naar je zin zijn, kun je dit zelf aanpassen met behulp van de gebruiksaanwijzing.
Het helpt zeker om tijdens het droog programma de pluizen zeef schoon te maken, dat verkort ook het programma.

Pluspunten

• Makkelijk instelbaar
  • Droogt goed
  • Naar persoonlijke droogwens aan te passen
  • Grote keuze in droog programma's

Minpunten

• Jaarlijkse schoonmaakbeurt
  • ---
  • ---

Wendy 12-04-2021

MieleT8703 geen aanrader

Geschreven voor: Miele T8703

Vreselijk statisch, dotten met pluizen komen van het wasgoed af. Vooral van de handdoeken was, dat daar de gaten nog niet ingevallen zijn is mij een vraag. Opvang voor pluizen is prima alleen blijven de pluizen ook aan al het wasgoed zitten, dus als je de was eruit haalt ligt het hele huis vol. Ook het piepen van de droger is vreselijk. Aan het eind is niet erg maar tussendoor gaat dit ook de hele tijd door en is dan niet te resetten. Bij de ene was doet hij dit wel en bij de andere was weer niet. Ook vind ik het deurtje erg moeilijk open gaan. Echter vind ik dat je geen waar voor je geld krijgt.

Mirjan 24-09-2019

Waardeloze droger

Geschreven voor: Miele T8703

Vreselijk apparaat, droogt slecht en is ontzettend statisch aan de binnenkant. Hiervoor ook 20 jaar een Miele droger gehad maar als ik dit had geweten was ik er nooit meer aan begonnen. Veel te duur voor de kwaliteit die geboden wordt. Dankzij deze droger is Miele voor mij niet meer perse nummer 1.

Minpunten

• Statisch, stofwolken blijven plakken
  • Droogt slecht
  • Sensor geeft aan was is droog, was is vochtig

Marijke 24-03-2017

prima machine met lange levensduur

Geschreven voor: Miele T8703

Deze wasdroger is al jaren een grote hulp in mijn huishouding. Nel als alle Miele apparaten die ik in mijn leven heb aangeschaft is de levensduur enorm. Mijn vorige wasdroger heeft 22 jaar gedraaid! deze doet het alweer jaren zonder problemen. Voldoende mogelijkheden voor verschillende droogprogramma's en gebruiksvriendelijk bedieningspaneel.

Huub Steneker 24-06-2016

Prima droger

Geschreven voor: Miele T8703

Nu een paar dagen in ons bezit nadat de vorige Miele droger het na 15 jaar intensief gebruik had opgegeven. Ik heb getwijfeld of ik hem wel moest kopen vanwege de negatieve reviews. Toch blij dat ik dat wel heb gedaan! Als ik de negatieve reviews zo lees krijg ik toch heel sterk de indruk dat men de gebruiksaanwijzing niet leest. Bijvoorbeeld de zoemer die niet uit zou kunnen, en de uitlatingen over droogresultaat. Beide zaken zijn te programmeren zoals beschreven in de handleiding! Droogresultaat is hier helemaal goed trouwens. En supersnel klaar!

Supersnel klaar dus de droger gebruikt maar kort veel stroom waar een warmtepomp 4x zo lang minder stroom verbruikt. Per saldo maakt het dus niet uit! (Gecontroleerd met een verbruiksmeter)

Claire 09-02-2016
Geschreven voor: Miele T8703

Was is of kurkdroog of te nat! Regelmatig storinkjes. Erg irritant geluidsignaal bij einde programma, is niet uit te schakelen.
Mijn vorige droger was ook een Miele maar wat een achteruitgang nu met deze. Tegenvaller! Volgende wordt geen Miele meer in ieder geval.

Officiele reactie van Miele 10-02-2016

Beste Claire, de zoemer die klinkt aan het einde van het programma, is uit te schakelen via de programmeermodus. Dit staat beschreven in de gebruiksaanwijzing bij "programmeerfuncties". Als we je verder nog kunnen helpen met vragen over de machine, stuur dan je gegevens naar miele@webcare.nl, dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groeten.

aseubers 03-12-2015
Geschreven voor: Miele T8703

onze vorige droger was ook een miele. onze positieve ervaring maakten de keuze voor miele logisch. deze droger droogt echter totaal niet. strijkdroog is zeiknat. kastdroog is niet droog. ben bang dat ook deze miele erg lang meegaat en alleen maar voor veel kopzorg en frustratie gaat zorgen.

Johnboy 29-04-2015
Geschreven voor: Miele T8703

Degelijke droger. Overzichtelijk en eenvoudig te bedienen. Aansluiting luchtslang achterzijde is zo gepiept. Droogt snel. Gemakkelijk te reinigen pluizen filter. Duurzaamheid zal nog moeten blijken. Is wel eens zo zwaar als mijn vorige wirlpool droger die al na 4 jaar kapot ging. Dus nu maar eens een miele proberen.