Indesit IDV 75

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit IDV 75 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Indesit IDV 75 kent 13 verschillende droogprogramma's, zodat er altijd wel eentje geschikt is voor jouw wasgoed. Zo heeft dit model bijvoorbeeld programma voor synthetisch textiel, katoen en acryl. Daarbij is het erg fijn dat je de droger kunt instellen met een grote draaiknop. Vervolgens start je het gewenste programma simpelweg met de start-/pauzeknop. Met andere woorden: gemakkelijker bedienen dan bij dit model kan bijna niet. Gebruiksvriendelijk is dan ook een zeer toepasselijk woord voor de Indesit IDV 75. Zo kun je tevens gemakkelijk zien of de condensbak vol is en of de condensor schoongemaakt moet worden.

Kwaad 06-08-2020

Kloteding

Geschreven voor: Indesit IDV 75

In vijf jaar tijd twee keer gerepareerd. Alweer kapot. Ik gooi het kloteding eruit! Nooit meer indesit!

Pluspunten

• Kloteding

Minpunten

• Kloteding

Sigrid 12-05-2020

Gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Indesit IDV 75

Gemakkelijke bediening. Bewust gekozen voor luchtdroger. Geeft het minste problemen als je kijkt naar een warmtepompdroger of condensdrooger.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Na registratie 10 jaar extra garantie
  • Prijs

Minpunten

• Geen zijuitgang
  • Geen digitale display

Brus 09-10-2019

net buiten de garantie

Geschreven voor: Indesit IDV 75

Prima droger tot hij na 2 jaar en 5 maanden gaat lekken. Vloer nat.... terwijl ik keurig na weekendgebruik alles reinig! niet alleen filter en lekbak.! Na contact te hebben gezocht met verkoper hebben zij besloten de leverancier in te schakelen. hadden wij namelijk het product geregistreerd dan krijg je daar een jaar extra garantie bij...…….. Ze geven aan 60.- voorrijkosten nou op een produc van 250.- beetje bezopen niet? Dus ik schrijf dit product af na een veel te korte periode is mijn mening!

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• leverancier
  • betrouwbaarheid

Heleen 08-07-2016

Heleen indesit

Geschreven voor: Indesit IDV 75

Droogt prima, ziet er goed uit en voor deze prijs een prima wasdroger. Beveel deze droger aan als je niet te veel eisen stelt wat betreft programma's en dergelijke. Weet nog niet hoelang de levensduur van deze is, heb hem gisteren gekregen.

redlum86 04-01-2014
Geschreven voor: Indesit IDV 75

Ik heb deze droger gekocht bij Scheer en Foppen en zeer tevreden over de droger als over de service! Lekker eenvoudig, tijd instellen en start indrukken.
Hij is mooi stil en hij doet gewoon wat hij moet doen zonder fratsen.

ajevandalen 19-12-2013
Geschreven voor: Indesit IDV 75

Onze Indesit maakt na 24 maanden en 2 weken een geluid dar door merg en been gaat. Volgens Indesit het goedkoopste model en mogelijk zijn de lagers stuk. Voorrijden 61€ plus 60€ per uur voor een monteur is niet rendabel. Indesit zegt dus gewoon pech en koop maar een nieuwe. Gr, Arie

Sonsonsonson 06-02-2013
Geschreven voor: Indesit IDV 75

Perfecte droger, wat een verademing na een (dure) whirpool droger. Prima droogresultaat in korte tijd. Echt een aanrader. Evenals BCC waar ik hem heb besteld, keurig geleverd en afgehandeld.

Verder is het gebruiksgemak perfect, precies wat ik er van verwachte na het lezen van de reviews.

Toon5 26-07-2012
Geschreven voor: Indesit IDV 75

Na anderhalf jaar is onze indesit wasdroger voor de 2e keer defect. Monteur is een maand geleden langgewenst en moest een onderdeel bestellen. Na een maand zitten we nog stees op dit onderdeel te wachten. Ongelofelijk slechte service dus. We hebben inmiddels een andere droger gekocht. Nooit meer een Indesit voor ons!

annieappel 07-11-2011
Geschreven voor: Indesit IDV 75

mijn vorige droger was een indesit, ook het goedkoopste model. Nog in de guldenstijd gekocht en die heeft zonder problemen 12 jaar staan drogen. Daar was ik zo tevreden over dat ik, toen die kapot ging, weer de goedkoopste van indesit heb gekozen.
Deze draait inmiddels een halfjaar en bevalt wederom prima. Deze droogt nog sneller dan de vorige, dus ik ben tevreden. Wel zal ik bij de volgende voor een sensor kiezen, zodat hij stopt als de was droog is. Nu stel ik de tijd soms wat te kort in en blijkt het nog wat klam te zijn. Ik vind dat verder geen probleem voor een droger van deze prijs. Een prima apparaat! maakt overigens geen herrie.

Wil E 18-09-2010

---------- update review, 18-09-2010 ----------
Zoals beloofd een review van deze machine.

Mijn eerste machine is inmiddels vervangen door BCC, deden helemaal niet moeilijk. (Zie categorie reviews en vragen).

De machine is niet zwaar en is dus makkelijk te plaatsen. Hij is netjes afgewerkt en erg prettig is het kijkvenster in de deur.

Hij droogt goed, er zitten twee warmtestanden op.
Ik gebruik de minst warme stand omdat bij de hoogste stand een aantal kledingstukken zijn gekrompen.
Ik zeg er wel bij dat ik geen 7 kilo nat wasgoed erin stop. Een kilo of 4 vindt ik meer dan genoeg. Dat spaart de machine en je hebt vlugger een goed en droog resultaat.

Er zitten weinig mogelijkheden op, alleen een tijdschakelaar en twee warmtestanden dus daar hoeven we het niet over te hebben.

Over de duurzaamheid kan ik niets vertellen, er zit twee jaar garantie op en dan zien we wel weer verder!

Conclussie:

Simpele machine die goed droogt en (Niet te vol proppen) netjes afgewerkt is.

Dus waarom niet? Goed is goed...

Klein minpuntje is het stoffilter. Het gaasje zit er erg slap in bevestigd. Het werkt wel maar ik vind het kneuterig.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

---------- 1e review, 26-08-2010 ----------
Online gekocht via BCC, zelf ophalen in vestiging Helmond.

Bij ingebruikname draaide de trommel maar 1 of 2 toeren per minuut met daarbij een rode gloed van het verwarmingselement, te zien door het kijkvenster.

Na 10 minuten geen verandering dus Indesit bellen, tot twee maal toe. Afdeling technische dienst kon mij niet vertellen of dat dit normaal was bij deze machine??? Mijn vorige was in whirlpool en die begon altijd meteen te draaien.

Heb uiteindelijk BCC gebeld, verhaal uitgelegd en de machine wordt omgeruild want volgens BCC hoort dat niet zo!

Wordt vervolgd...

Pannekeet 01-06-2010
Geschreven voor: Indesit IDV 75

Indesit. Het merk klinkt goed in de oren. Oude advertenties op TV waar iemand zingt 'alles wat je ziet, in de Indesit'
Meer kunnen we nog niet zeggen. Gebruiksvriendelijk en eenvoudig. Hoe eenvoudiger hoe minder er kapot kan gaan zeg ik maar. Doet zijn werk zeer goed. De betrouwbaarheid moet in de jaren blijken.