AEG T7DB83GS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T7DB83GS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fam. Jansen 08-07-2017

Mooi apparaat

Geschreven voor: AEG T7DB83GS

Ik ben op zich blij met deze droger, vooral katoen droogt deze prima.
Als ik iets synthetisch te drogen heb, ben ik minder tevreden. Omdat hij niet optimaal droogt als ik er maar weinig was in heb, de was komt er nog klam uit. Zo ook met beddengoed. Uiteindelijk blijkt dat ik de tijd kan verlengen, waardoor het droogresultaat wel prima is. Maar jammer dat dit nodig is...

Pluspunten

• mooi apparaat

Minpunten

• droogresultaat niet optimaal op elk programma

Ellen 09-01-2017

Nog niet tevreden

Geschreven voor: AEG T7DB83GS

Mijn vorige AEG droger was een condensdroger en droogde stukken beter. Nu moet de was meerdere malen aangezet worden en is dan soms nog niet droog. Alleen op katoen stand werkt hij goed. Het is een mooi apparaat maar zo zeker niet zuiniger dan de vorige.

Pluspunten

• grote deur

Minpunten

• slecht drogen
  • scharnier links
  • startknop reageert niet in 1 keer

M 29-12-2016

Groot scherm

Geschreven voor: AEG T7DB83GS

Fijne droger. Droogt goed, was wordt niet heet. Hoort de droger bijna niet en piept aan het einde van het programma niet zo lang.