AEG T8DB86ES - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T8DB86ES op Kieskeurig.nl.

vd Veekens 20-12-2017

Ontevreden

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Ik heb deze dure wasdroger gekocht maar heb naar een paar weken in gebruik al spijt!
de zoemer (als het klaar is) is te zacht, je hoort het maar moet je wel in de zelfde ruimte zijn.
als je vergeet dat je droger is gegaan (omdat je het niet gehoord hebt) en je komt bijv. 2 uur later dan is je hele was vochtig! En intussen gekreukeld!
ik kan maar op 1 stand zetten, wil ik een normale droger was hebben, de nadeel is dat erg lang duurt!
Gewoon een miskoop voor mij!

Pluspunten

• geeft licht

Minpunten

• de zoemer hoor je bijna niet!
  • de was is vochtig
  • te lang programma

Rob 02-12-2017

Aeg t8db86es

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Het apparaat doet wat ie beloofd te doen. Zuinig qua verbruikt. Prima wasresultaat en zelfs de stoomfunctie functioneerde uitstekend. Top product!

JunyH 24-03-2021

Zeer blij

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Wij zijn zeer blij met de aanschaf van deze nieuwe droger. Reden, nu wij thuis moeten werken hebben wij de logeer kamer omgebouwd tot een kantoor en kunnen geen kleren meer ophalen, droger was een logische keuze. Via coolblue and google hebben wij gekozen voor deze type. Helemaal geen enkele spijt. Zeer zeker een aanrader

CL 24-01-2021

Hiep hoi

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Ik heb niet veel drogers gehad en vergelijkingsmateriaal, maar ben hier heel blij mee. Makkelijk, droogt goed, kleding komt er goed uit. Alleen bij korte droogprogramma´s vind ik het niet zo goed droog. (of ik ben ongeduldig) Er zit een lampje in de trommel als je hem open doet. Niet per se nodig maar ik word er toch een beetje blij van.

Anoniem 18-01-2021

Verliefd op AEG

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Had al een AEG wasmachine welke ons goed bevalt, dus ook daarom een AEG droger aangeschaft en ook nog die aan onze wensen voldeed. Wij zijn met beide machines zeer blij en tevreden

Rob 16-01-2021

Perfecte droging en schitterend disign

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

We hebben eindelijk iets moois, wat stil is en toch optimaal droogd.
Schitterende droger inclusief verlichting in de trommel wat erg handig is, droogd perfect, vele instellingen mogelijk voor verschillende stoffen of drogingen.

Bas-en-Kim 15-01-2021

Geweldige droger

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Ziet er ontzettend luxe uit, is makkelijk te bedienen door het led scherm, en de was is helemaal droog niet eens meer vochtig. Ook is de machine makkelijk te onderhouden, het stof komt allemaal in een filter en deze is makkelijk schoon te maken. Ontzettend blij met deze aankoop.

Anoniem 07-01-2021

De groene droger

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Heerlijk drogen met weinig geluid en maximaal resultaat, en met ruime besparing op je stroomverbruik!

Anoniem 06-01-2021

Zeer fijne droger

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

We zijn zeer blij met deze nieuwe droger. Droogt zeer goed en we hebben geen last meer van extra warmte van een droger. Onze oude droger zorgde voor erg veel ‘bijwarmte’.

Janhenk 06-01-2021

Nooit weer een ander merk

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Onze eerste wasmachine was een AEG,
Die is 15 jaar meegegaan.
Om wat ruimte te besparen zagen we een was/droogcombinatie van een ander merk, wat een ellende na 8 maanden kapot en niet meer te maken.
Deze nieuwe machine van AEG is fantastisch, mooi, weinig lawaai, en de was wordt goed schoon, en natuurlijk makkelijk te bedienen.
Veel mogelijkheden voor verschillende soorten was.
Stoomfunctie om kleding op te frissen , en voor een kleine was een kort programma.
Het enige wat er op aan te merken is zijn de deurscharnieren, die vind ik niet erg sterk, dat was bij de vorige AEG ook zo. Maar voor de rest zeer tevreden, en voor ons nooit meer een ander merk.

J-K 03-01-2021

Top droger

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Deze droger net voor het nieuwe jaar binnen gekregen en werkt geweldig, super fijn ding en doet wat het moet doen.

Roy 01-01-2021

AEG is gewoon topkwaliteit!

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

DE droger ziet er mooit uit. heeft veel verschillende programma's en de droger is zoveel stiller dan mijn oude droger. ik heb inmiddels meerdere huishoudelijke apparaten van AEG en ben over alles zeer te spreken

Es 30-12-2020

Geweldige Apparaat

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Ik ben zo blij met deze droger.. goeie merk en een aanrader.. ik hoef maan was niet meer te ophangen..

PDUFF 29-12-2020

Mooie zuinige droger

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

De droger oogt robuust en ziet er fraai uit. Veel programma's voor drogen en de mogelijkheid om aan te sluiten op een afvoer. Ook de binnenverlichting vind ik handig. Prima koop en binnenkort wordt de wasmachine ook weer een AEG.

Els 24-12-2020

Stille machine

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Droger heeft strak design en hebben we geplaatst op onze nieuwe AEG wasmachine. Apparaat is stil en samen met de wasmachine een plaatje!

Kovacs 21-12-2020

Superzuinige en gebruiksvriendelijke droger!

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Onze oude AEG was 10 jaar oud, deed het nog steeds maar kreeg wel in de gaten dat dit een stroomverbruiker was. Nadat we dit een maand gemeten hadden tot de conclusie gekomen dat het tijd was voor vervanging. Nou, dat vervanging is zwak uitgedrukt, je stapt een ander tijdperk in! Buiten dat deze slechts 1/3 energie gebruikt, kan er veel meer in, is ie heel erg stil en slijt de kleding minder hard. Er zit namelijk veel minder stof in het filter. Samengevat echt een super droger..duurt wat langer bij volle belading, maar stroomverbruik blijft lekker laag. Nog een tip, sluit het aan op de waterafvoer van de wasmachine, dit kan je makkelijk zelf en scheelt een hoop werk met het legen van het reservoir.

hquere 21-12-2020

Kind kan de was doen!

Gemakkelijk te bedienen
Veel verschillende mogelijkheden qua drogen.
Mooie uitstraling in combinatie met onze wasmachine van AEG.

Kortom kind kan de was doen.

Loes 20-12-2020

Fijne en grote droger

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Het is een grote droger, met veel verschillende standen. We hadden veel eerder een droger moeten kopen. Erg handig dat de condens wordt opgevangen. De droger staat in de garage en daar is geen ruimte om een afvoerslang te gebruiken. Nu het kouder wordt, voelt de droger niet goed aan dat de was nog een beetje nat is. Al verschillende standen en droogtegraad geprobeerd. Het verplaatsen naar een warmere ruimte helpt.

Ralf 17-12-2020

Stille goede wasdroger

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Goede wasdroger, die erg stil is. Veel keuzemenu's, die makkelijk te selecteren zijn. Het apparaat was vanaf het begin makkelijk te gebruiken.
We zijn zeer tevreden met de aankoop en we zouden dit apparaat zeker aanbevelen.

M.M. 15-12-2020

Ideale gezinsgerichte droger

Geschreven voor: AEG T8DB86ES

Wasdroger doet waar hij voor dient. Droogt kleding goed en past de droog tijd aan, aan het gewicht van het wasgoed. Zeer fijn dat er 8 kilo in kan met een gezin met jonge kinderen. Design is super. Hij staat er gewoon mooi bij. Extra leuk is het lampje wat even brandt als je hem net aanzet in de trommel. Zeer functionele en kwalitatief goede machine met vele programma mogelijkheden en personalisatie opties in de programma’s.