AEG T8DE94EW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T8DE94EW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marianne schroer 12-06-2017

grootte deur en licht in wasdroger

Geschreven voor: AEG T8DE94EW

door de vele was die ik dagelijks heb van personeel en keukendoeken is deze wasdroger een uitkomst. machine rekent zelf het gewicht uit en dus ook de droogtijd en klopt altijd. ook de grootte deur en verlichting in de machine maakt het een geweldige makkelijke wasdroger. de moderne techniek maakt drogen kinderspel. en zuinig in gebruik.ik kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• verlichting
  • grootte deur
  • zeer zuinig
  • rekent zelf de droogtijd uit
  • droogtijd ook zelf aan te passen

Familie Dop 09-06-2017

Super grote opening, veel keuze mogelijkheden en stil

Geschreven voor: AEG T8DE94EW

De machine is allereerst erg mooi. De knoppen werken goed en het display is goed en helder. De functionaliteit van de machine is goed en hij heeft erg veel opties voor veel verschilden droogstanden. Al met al zijn wij erg tevreden over deze machine.

Pluspunten

• grote opening
  • veel laadvermogen
  • stil
  • erg veel mogelijkheden

devegtenco 01-05-2017

FIJNE DROGER

Geschreven voor: AEG T8DE94EW

Een fijne rustige droger, maakt alles zorgvuldig droog en kan zo in de kast. Bied veel programma's aan voor verschillende wassoorten. zo kunt u denken aan de outdoorfunctie of speciaal voor beddengoed.
in combi met de wasmachine is het een verrijking in uw huis.

Familie groot gezin, Breda 26-01-2017

Duidelijk display, ruime keuze aan programma's

Geschreven voor: AEG T8DE94EW

Wij zijn een gezin van 5, met drie opgroeiende kinderen. Onze aankoop van de warmtepompdroger is een weloverwogen beslissing geweest. De prijs/kwaliteit verhouding met andere warmtepompdrogers hebben we onderzocht. Het is een genot en nog zuinig in gebruik. Het droog goed ook met 9 kg wasgoed, en kreukt weinig tot bijna niet. Sportkleding, jeans het gaat er allemaal in.

Pluspunten

• zuinig
  • grote inhoud
  • weinig geluid
  • meerdere droogprogramma's

Bob en Herma 22-11-2016

Grote capaciteit en prima droogresultaat

Geschreven voor: AEG T8DE94EW

Na ruim 15 jaar gebruik gaf onze oude AEG droger de geest en zijn we wederom voor de AEG gegaan, ditmaal de T8DB94EW.
We hebben de droger nu een paar dagen in huis en al volop gebruikt en we zijn zeer tevreden met het resultaat.
Weinig lawaai, goede droogresultaten en zelfs de spijkerbroeken gaan nu weer in de droger, ze krimpen niet meer!
Lekker veel ruimte met zijn 9 kilo, dus er kan voldoende was tegelijk in.

Pluspunten

• grote capaciteit
  • goed droogresultaat
  • stil
  • zuinig

Bob 22-11-2016

Prima droger

Geschreven voor: AEG T8DE94EW

Na afscheid te hebben moeten nemen van onze 15 jaar trouwe AEG droger wederom voor AEG gegaan, ditmaal voor de nieuwste uitvoering met grote capaciteit vanwege de groeiende hoeveelheid aan was. Tot nu toe bevalt onze nieuwe aanwinst prima!
hij maakt weinig lawaai, is zuinig en alle was wordt prima gedroogd, spijkerbroeken krimpen niet meer dus kunnen weer gewoon in de droger.
We vertrouwen er op dat we weer lange tijd zullen genieten van onze aankoop.

Pluspunten

• ruime capaciteit(9 kilo)
  • stil
  • zuinig