AEG T8DE94EW - Reviews

65 dB
Vulgewicht
9 kg

Familie groot gezin, Breda 26-01-2017 Product paar maanden in bezit

Duidelijk display, ruime keuze aan programma's

Wij zijn een gezin van 5, met drie opgroeiende kinderen. Onze aankoop van de warmtepompdroger is een weloverwogen beslissing geweest. De prijs/kwaliteit verhouding met andere warmtepompdrogers hebben we onderzocht. Het is een genot en nog zuinig in gebruik. Het droog goed ook met 9 kg wasgoed, en kreukt weinig tot bijna niet. Sportkleding, jeans het gaat er allemaal in.

Pluspunten

• zuinig
  • grote inhoud
  • weinig geluid
  • meerdere droogprogramma's

Bob en Herma 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote capaciteit en prima droogresultaat

Na ruim 15 jaar gebruik gaf onze oude AEG droger de geest en zijn we wederom voor de AEG gegaan, ditmaal de T8DB94EW.
We hebben de droger nu een paar dagen in huis en al volop gebruikt en we zijn zeer tevreden met het resultaat.
Weinig lawaai, goede droogresultaten en zelfs de spijkerbroeken gaan nu weer in de droger, ze krimpen niet meer!
Lekker veel ruimte met zijn 9 kilo, dus er kan voldoende was tegelijk in.

Pluspunten

• grote capaciteit
  • goed droogresultaat
  • stil
  • zuinig

Bob 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima droger

Na afscheid te hebben moeten nemen van onze 15 jaar trouwe AEG droger wederom voor AEG gegaan, ditmaal voor de nieuwste uitvoering met grote capaciteit vanwege de groeiende hoeveelheid aan was. Tot nu toe bevalt onze nieuwe aanwinst prima!
hij maakt weinig lawaai, is zuinig en alle was wordt prima gedroogd, spijkerbroeken krimpen niet meer dus kunnen weer gewoon in de droger.
We vertrouwen er op dat we weer lange tijd zullen genieten van onze aankoop.

Pluspunten

• ruime capaciteit(9 kilo)
  • stil
  • zuinig