Samsung DV90K6000CW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DV90K6000CW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

bertus 14-03-2017

samsung warmtepomp droger

Geschreven voor: Samsung DV90K6000CW

was komt er niet droog uit monteur geweest
niet opgelost
terug gebracht naar de leverancier en omgeruild voor een bosch
die het wel naar behoren doet

knobben 30-12-2016

valt zwaar tegen, niet kopen , is het geld niet waard !!!

Geschreven voor: Samsung DV90K6000CW

elke 2 droogbeurten filter warmtepomp !!! schoonmaken onderaan machine, dus veel bukken, anders doet de droger het niet,staat ook bij probleem oplossingenin het boekje. 85 db ipv 63 db, zwaar dreunend geluid,brommen, machine staat op zolder 2 hoog,is begane grond nog duidelijk te horen en te voelen. 2 weken gehad en 9 wassen gedaan met diverse stof soorten, het duurde minimaal 6 uur voor de was een beetje droog was, op de lijn maar laten nadrogen. De app voor besturen op afstand doet het niet, ook niet voor de add on wasmachine, volgens het internet al heel lang niet. de trommelverlichting is ook matig. Heb overlegd met de winkel waar ik hem gekocht heb, en heb hem ingeruild voor een siemens WT4H8Y76.nl wat een verschil .

Familie Van der Zwart 09-12-2016

Droger met grote vulopening

Geschreven voor: Samsung DV90K6000CW

Sinds een week zijn we in het bezit van een nieuwe droger. En wat een verademing is dit vergeleken bij mijn oude droger (ruim 15 jaar oud). De droger maakt significant minder geluid en is veel sneller klaar. Daarnaast werkt het kreukvrije programma ook prima.

Het echte pluspunt wat ik tot nog toe heb ontdekt op de droger is het programma sportkleding. In ons gezin hebben we drie leden die intensief duursporten (wielrennen) en hier komt nog al wat was vanaf. Met behulp van deze droger kunnen we de was snel drogen en hoeven we niet mis te pakken.

Daarnaast droogt deze niet alleen goed, maar ziet er ook nog eens goed uit. Als ik een nadeel moet noemen dan is dat de watertank. Deze vind ik lastig te legen (er blijft altijd een klein beetje water in staan). Gelukkig werd bij de droger ook een afvoerslang geleverd die eenvoudig aan is te sluiten (bij mijn oude droger heb ik die zelf later nog bij moeten kopen). Hierdoor hoef ik nu ook de watertank niet meer te legen.

• Grote vulopening & laadvermogen
  • Programma sportkleding
  • Standaard meelevering afvoerslang

Minpunten

• Watertank lastig te legen

JW010 07-12-2016

Stoere Droger

Geschreven voor: Samsung DV90K6000CW

Nu sinds een week in het bezit van deze nieuwe droger van Samsung. Het eerste wat meteen opvalt is z'n stoere, robuuste voorkomen. Hij oogt daardoor wel wat groter dan dat de droger daadwerkelijk is.
De droger is supermakkelijk te bedienen door middel van de duidelijke draaiknop. Met het heldere scherm, is het bijna onmogelijk om het foute programma te kiezen.
De programma's die ik tot nu toe gebruikt heb, werken allemaal prima. Van een kort programma voor een halfvolle tank tot een lang programma voor beddengoed, alles komt droog uit de machine.
Het anti-kreuk programma moet ik nog proberen, dus daar kan ik nog niets over zeggen.
Het filter is zeer gemakkelijk te verwijderen en schoon te maken, hierdoor droogt de machine uiteraard ook beter.
Toch vind ik wel 2 nadelen aan de machine. Ten eerste is de wateropvang tank snel vol, na 2 droogbeurten moet deze al geleegd worden. En de droger is niet echt stil. Hij maakt wel wat lawaai tijdens het drogen.
Al met al is het een goede droger, als Samsung aan de minpunten gaat werken zou het een perfecte droger zijn ;-)

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Groot laadvermogen
  • Was wordt goed droog

Minpunten

• Lawaaierig
  • Wateropvangtank snel vol

Janneke 02-12-2016

Krachtige uitstraling

Geschreven voor: Samsung DV90K6000CW

mooie droger om te zien en het hebben van een grote vulopening is toch wel erg fijn, zeker met 1 persoonsdekbedden en hoofdkussens. Het bedieningsgemak is groot en alles wordt duidelijk aangegeven. Het liggend drogen van kwetsbare stoffen op een in de droger te plaatsen rekje is ook heel erg fijn. Het enige waar ik niet blij mee ben is de lade voor de opvangbak van het water, beetje slappe hap ben elke keer bang dat het breekt.

Pluspunten

• Grote opening
  • Duidelijk bedieningsgemak

Minpunten

• lade opvangbak