Samsung DV80K6010CW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DV80K6010CW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Fia 08-12-2019

Veel kreuk

Geschreven voor: Samsung DV80K6010CW

Heb niet zozeer problemen met drogen, al duurt het wel veel langer dan bij mijn oude droger, maar vooral met kreukels of er veel of weinig was in de droger zit alles komt er in kreukels uit.
Heb spijt van mijn aankoop de volgende wordt weer een Siemens.

Richard 20-06-2019

Goede ruime droger

Geschreven voor: Samsung DV80K6010CW

Ondanks veel negatieve reviews toch deze droger aangeschaft als een combi-deal met een Samsung wasmachine. Er vanuit gaande dat ik me niet kon voorstellen dat een droger niet kon drogen (de optimist zullen we maar zeggen).
Nu deze droger een week in ons bezit een droogt prima. Bij de aanschaf van een warmtepomp droger weet je dat het drogen langer duurt dan bij bijv. een condens droger (condens +/- 2uur, warmtepomp +/- 2.5 tot 3uur). Ondanks de lange droogduur, zit er ook gewoon een kort programma op, welke prima droogt (niet kurk droog, maar voldoende) Wanneer je de juiste instellingen gebruikt, komt en volle was met handdoeken er gewoon goed droog uit.
Wij zijn een gezin met twee kinderen, waarbij de droger +/- 5x per week draait, vandaar dat we gekozen hebben voor een warmtepomp, dan haal je gezien de zuinigheid juist je voordeel.
Handig is ook de app die je erbij kan downloaden, zodat je niet voor niets een paar trappen omhoog moet lopen, of in ons geval naar de schuur. De droger heeft een zee van opties, misschien een tip voor de mensen waarbij de was niet droog wordt, lees eerst eens even het boekje met alle programma's en voorwaarden.

• Droogt goed
  • Handige app
  • Handig je droogtegraad instellen

Minpunten

• Tiptoetsen is even wennen

Arnold 06-02-2019

Samsung DV80K6010CW

Geschreven voor: Samsung DV80K6010CW

Het is een mooie droger om te zien maar het komt er niet droog uit.en zeker niet met gemengde was.een drama is het. 2uur bezig en nog niet droog.de sensor meet wat het eerste droog is,bv een t shirt en stopt dan terwijl een spijkerbroek of trui nog vochtig is.je kunt hem weer aanzetten maar na tien min geeft hij weer aan droog.maar nog steeds niet droog.ik raad deze droger niet aan.hij kan dan misschien 600 euro besparen op een levensduur.van ongeveer 10 jaar maar dat is 600÷10 jaar =60 EURO in een jaar÷12maanden=5 euro in de maand bespaar je dan....maar de was is niet droog.

Pluspunten

• Mooi om te zien

Minpunten

• Was krijg je niet droog!!!

Bianca 30-03-2018

Fijne grote deur.

Geschreven voor: Samsung DV80K6010CW

Ik heb de droger nu een paar maanden in gebruik.
Het is al meerder malen gebeurd dat mijn was niet droog is.
Ik baal daar echt van want waar heb je anders een droger voor.
Ik hoop dat dit probleem nog opgelost kan worden.
Hij mag dan wel zuinig zijn maar de was wordt slecht droog!!!

Pluspunten

• Grote ruimte om de was in te doen.

Minpunten

• Droogt slecht.

Marion 14-11-2017

Droogresultaat onvoldoende

Geschreven voor: Samsung DV80K6010CW

Droogt matig..... was blijft vaak klam en moet dan nog 1 of 2 keer aangezet worden. Volgens een ‘expert’ moeten we de knop kastdroog of extra droog niet gebruiken maar de timer op 2,5 à 3 uur zetten, dan is het wel droog, zegt hij. Lijkt me niet de bedoeling. Een droger 3 uur laten draaien 😳

• Veel mogelijkheden

Minpunten

• Droogt matig; daar koop je hem voor

TCAB 28-12-2016

Lekker groot!

Geschreven voor: Samsung DV80K6010CW

Ik ben zeer blij met mijn aankoop! Ik had hiervoor een wasdroger met 5kg inhoud, dus alleen daarmee ben ik al sprongen vooruit gegaan. Met 2 kinderen in huis wordt er nogal veel gewassen en alle kleding kan zonder te krimpen in de droger. Dat heb ik eerst getest met wat goedkopere kleding, maar nu ik erachter ben dat alles erin kan, gaat dan ook daadwerkelijk alles erin. Nooit meer de kinderkleding ophangen dus :) Het is altijd even uitvogelen wat de juiste instelling is, maar er zitten zoveel functies op, dat er altijd wel eentje passend is voor je was. Uiteraard duurt het drogen langer dan als je een droger met slang naar buiten hebt, maar dat weet je van te voren als je een warmtepompdroger aanschaft. Daarentegen is het wel beter voor het milieu, dus mij hoor je niet klagen. Waar mijn man het deuntje (als de was klaar is) irritant vindt, vind ik het wel handig. deze kan je overigens ook uitzetten. Er zit een lampje in de droger die je aan en uit kan zetten. De meerwaarde weet ik eigenlijk niet, maar het is een grappig extra'tje. Het schoonmaken van alle roosters is vrij simpel en waar een ander zal klagen vanwege het schoonhouden van de wasdroger, word ik blij als ik zie hoeveel stof en kattenhaar er wel niet afkomt van je kleding. Alles is namelijk zachter en stof/pluisvrij. Top!

Pluspunten

• Groot
  • Droogt alles mits juiste instelling
  • Kleding krimpt niet

wendy 05-12-2016

mooi apparaat

Geschreven voor: Samsung DV80K6010CW

sinds een ruime week deze droger in huis. Valt gelijk op door zijn mooie en luxe vormgeving.
De warmte trommel is ook erg groot, 9 kg.
Het display is digitaal en er zijn erg veel droogteprogramma's te kiezen met verschillende droogtegraden. Ik zelf ben een droger met afvoerpijp gewend dus het legen van een condensbak is even wennen. Afhankelijk van de grootte van de te drogen beurten, moet men tot nu toe na een viertal beurten deze condensbak legen.
Filterresservoir is ook snel en gemakkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• design
  • opties

Minpunten

• groot

Syl 05-12-2016

Mooie vormgeving en glasvenster

Goedendag
Bij de eerste ontmoeting was ik zeer verrast door het mooie uiterlijk
En het kijkvenster
Ik als "was-aholic" zie graag m'n wasje draaien haha
Hij sluit mooi aan bij m'n eigen eco Samsung wasmachine van 8 kilo
Dus voor het zicht is het een mooi plaatje👍🏻
Het drogen is een koud kunstje makkelijk in de bediening en duidelijk
Moet ook zeggen dat het gedroogde wasgoed veel luchtiger en frisser uit deze droger komt waarschijnlijk omdat hij meer kilo's aan kan
En de regulieren droger toch wat te klein is om mijn was te drogen.
Er zitten nog wat snufjes en apparte programma's op die ik de komende tijd nog zal
testen.
Tot dusver veel lof over de bevindingen van de droger!
Mijn verslag over de verdere testen zal ik later doen
Mvg syl

Pluspunten

• Design ,grote trommel

Minpunten

• Tot dusver geen

Csinka 04-12-2016

Heerlijk om weer een droger te hebben

Geschreven voor: Samsung DV80K6010CW

Nadat wij een paar jaar geleden van een vrijstaand huis naar een appartement verhuisden, hadden we geen idee wat voor droger we moesten kopen. Gewend als we waren aan een droger met een slang naar buiten. We hebben het dus een tijd zonder gedaan. Maar dat beviel helemaal niet. Zo blij nu met deze warmtemotordroger. De was is weer lekker zacht, ik hoef niet meer zoveel op te hangen en, misschien nog het belangrijkste: ik hoef minder te strijken.
De droger is super makkelijk te bedienen. Het wijst zich eigenlijk vanzelf. In het begin is het even uitproberen op welke stand je hem moet zetten om het zo droog te hebben als jij wil. Maar na een aantal keren weet je ook dat.
Wanneer je hem aanzet, geeft het display bijvoorbeeld aan dat hij er 3 uur en 10 minuten over zal doen. Echter zelden doet hij er zo lang over als het display aangeeft. Wanneer de was droog is, stopt hij vanzelf.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • veel mogelijkheden
  • waterbakje makkelijk te legen

Minpunten

• in het begin even zoeken
  • filter is wat lastig los te halen

zwemjuf 02-12-2016

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung DV80K6010CW

Na een aantal maanden zonder droger doorgebracht te hebben toch maar weer een geprobeerd, wat een heerlijkheid. Als eerste natuurlijk het werk wat het allemaal scheelt, het wasgoed wat lekker zacht blijft, en de vele mogelijkheden. Het aanzicht van deze droger vind ik erg overzichtelijk. Het voordeel van een warmtepompdroger ten opzichte van een droger met een slang uit je raam vind ik ook een hele verbetering. Er zitten voor mij genoeg programma's op. Heb nog niet de tijd gehad om ze allemaal uit te proberen maar dat komt nog wel. Het waterreservoir is ook erg makkelijk te legen net als het pluizen filter. Als je er veel verschillende soorten was in droogt kan het gebeuren dat niet alles even droog is. Nog geen spullen gehad die gekrompen zijn in de droger, dus tot zover tevreden.