Samsung DV80K6010CW - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,3

Bianca 30-03-2018

Fijne grote deur.

Ik heb de droger nu een paar maanden in gebruik.
Het is al meerder malen gebeurd dat mijn was niet droog is.
Ik baal daar echt van want waar heb je anders een droger voor.
Ik hoop dat dit probleem nog opgelost kan worden.
Hij mag dan wel zuinig zijn maar de was wordt slecht droog!!!

Pluspunten

• Grote ruimte om de was in te doen.

Minpunten

• Droogt slecht.

Adriaan 22-02-2018

Droogt zeer slecht...

Droogt slecht tot niet....na 4 maanden en zeer veel bezoekjes van de Monteur,zijn we het zal....hij gaat er uit.....

Marion 14-11-2017

Droogresultaat onvoldoende

Droogt matig..... was blijft vaak klam en moet dan nog 1 of 2 keer aangezet worden. Volgens een ‘expert’ moeten we de knop kastdroog of extra droog niet gebruiken maar de timer op 2,5 à 3 uur zetten, dan is het wel droog, zegt hij. Lijkt me niet de bedoeling. Een droger 3 uur laten draaien 😳

• Veel mogelijkheden

Minpunten

• Droogt matig; daar koop je hem voor

TCAB 28-12-2016

Lekker groot!

Ik ben zeer blij met mijn aankoop! Ik had hiervoor een wasdroger met 5kg inhoud, dus alleen daarmee ben ik al sprongen vooruit gegaan. Met 2 kinderen in huis wordt er nogal veel gewassen en alle kleding kan zonder te krimpen in de droger. Dat heb ik eerst getest met wat goedkopere kleding, maar nu ik erachter ben dat alles erin kan, gaat dan ook daadwerkelijk alles erin. Nooit meer de kinderkleding ophangen dus :) Het is altijd even uitvogelen wat de juiste instelling is, maar er zitten zoveel functies op, dat er altijd wel eentje passend is voor je was. Uiteraard duurt het drogen langer dan als je een droger met slang naar buiten hebt, maar dat weet je van te voren als je een warmtepompdroger aanschaft. Daarentegen is het wel beter voor het milieu, dus mij hoor je niet klagen. Waar mijn man het deuntje (als de was klaar is) irritant vindt, vind ik het wel handig. deze kan je overigens ook uitzetten. Er zit een lampje in de droger die je aan en uit kan zetten. De meerwaarde weet ik eigenlijk niet, maar het is een grappig extra'tje. Het schoonmaken van alle roosters is vrij simpel en waar een ander zal klagen vanwege het schoonhouden van de wasdroger, word ik blij als ik zie hoeveel stof en kattenhaar er wel niet afkomt van je kleding. Alles is namelijk zachter en stof/pluisvrij. Top!

Pluspunten

• Groot
  • Droogt alles mits juiste instelling
  • Kleding krimpt niet

EW77 28-12-2016

Top droger!

Ik ben enorm blij met de aanschaf van mijn wasdroger! Even uitzoeken hoe alles werkt en voor welke was je welke instelling moet gebruiken, maar nu 2 maanden na aanschaf verder, ken ik het apparaat op mijn duimpje. Waar een ander het irritant vindt om het rooster en filter, word ik er blij van. Als ik zie wat er wel niet allemaal van je kleding afkomt: shocking! Zoveel pluis/stof en in mijn geval ook nog eens kattenharen. Ik hang tegenwoordig bijna niks op; zoveel mogelijk gaat in de droger. Wat krimpen betreft, dat is een kwestie van goed instellen en niks krimpt. Zelfs de overhemden van mijn man droog ik in de droger op een koude stand. Uiteraard duurt het drogen met een warmtepompdroger langer dan bij een droger met zo'n slang naar buiten, maar dit weet je van tevoren. Echter is het wel beter voor het milieu, dus wat dat betreft een extra plus mijns inziens.

Ik moet de wasdroger nog aansluiten op mijn wifi-netwerk, maar dat ga ik zeker nog doen! Geen idee wat ik allemaal met de app kan, dus ook dat moet ik nog uitzoeken.

Al met al ben ik echt heel blij met mijn aankoop.

ph.loch 21-12-2016

Prima Wasdroger

Heb een aantal weken geleden deze Samsung wasdroger met warmtepomp technologie aangeschaft omdat deze wasdroger veel te bieden zou hebben.
Sta inderdaad versteld van de vele mogelijkheden die deze wasdroger te bieden heeft.
Heerlijk geschikt voor grote en kleine gezinnen omdat er ruimte is voor 8 kilo wasgoed tegelijk en met zijn grote deur en de fraaie uitstraling een mooi apparaat.
Verder een heel makkelijk af te lezen display met heel veel droogmogelijkheden.
Deze wasdroger is vrij stil wat ik zeer prettig vind.
De wasdroger heeft een watertank met indicator die simpel af te lezen is
en de stevige watertank is ook heel makkelijk te legen.
Deze wasdroger kan ook op de afvoer aangesloten worden met een bijgeleverde slang.
Het filter in de deuropening is heel makkelijk schoon te maken en het grote filtersysteem onderin de machine heeft een filter clean alarm en ook dit filter is simpel schoon te maken.
Verder heeft deze wasdroger opties te over die te lezen zijn in de complete beschrijving die erbij zit.
Dus al met al een hele fijne wasdroger die ik iedereen zou willen aanraden die net als ik kwaliteit belangrijk vind.
Mijn beoordeling

leen 65 20-12-2016

zeer nuttig product en voldoet aan alle verwachtingen

deze heeft veel gebruiks mogelijkheden is stil en droogt zeer goed en dat is toch het belangrijkste.

Gerrit 20-12-2016

groot laadvermogen

heb deze droger nu een aantal weken in mijn bezit en ben tevreden, ben nog steeds een beetje aan het zoeken welk programma het beste past. in de praktijk komt dat vaak neer op extra droog en stand 3. De machine ziet er mooi uit, is makkelijk te bedienen en ik vind het ook fijn om nu eens geen slang uit het raam te hebben hangen. Waterreservoir is makkelijk te legen en je kan snel zien hoe vol die is, zeker voor de wat jongere generatie, waarbij je ook nog van alles met de app kan regelen een aanrader

wendy 05-12-2016

mooi apparaat

sinds een ruime week deze droger in huis. Valt gelijk op door zijn mooie en luxe vormgeving.
De warmte trommel is ook erg groot, 9 kg.
Het display is digitaal en er zijn erg veel droogteprogramma's te kiezen met verschillende droogtegraden. Ik zelf ben een droger met afvoerpijp gewend dus het legen van een condensbak is even wennen. Afhankelijk van de grootte van de te drogen beurten, moet men tot nu toe na een viertal beurten deze condensbak legen.
Filterresservoir is ook snel en gemakkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• design
  • opties

Minpunten

• groot

Syl 05-12-2016

Mooie vormgeving en glasvenster

Goedendag
Bij de eerste ontmoeting was ik zeer verrast door het mooie uiterlijk
En het kijkvenster
Ik als "was-aholic" zie graag m'n wasje draaien haha
Hij sluit mooi aan bij m'n eigen eco Samsung wasmachine van 8 kilo
Dus voor het zicht is het een mooi plaatje👍🏻
Het drogen is een koud kunstje makkelijk in de bediening en duidelijk
Moet ook zeggen dat het gedroogde wasgoed veel luchtiger en frisser uit deze droger komt waarschijnlijk omdat hij meer kilo's aan kan
En de regulieren droger toch wat te klein is om mijn was te drogen.
Er zitten nog wat snufjes en apparte programma's op die ik de komende tijd nog zal
testen.
Tot dusver veel lof over de bevindingen van de droger!
Mijn verslag over de verdere testen zal ik later doen
Mvg syl

Pluspunten

• Design ,grote trommel

Minpunten

• Tot dusver geen

Csinka 04-12-2016

Heerlijk om weer een droger te hebben

Nadat wij een paar jaar geleden van een vrijstaand huis naar een appartement verhuisden, hadden we geen idee wat voor droger we moesten kopen. Gewend als we waren aan een droger met een slang naar buiten. We hebben het dus een tijd zonder gedaan. Maar dat beviel helemaal niet. Zo blij nu met deze warmtemotordroger. De was is weer lekker zacht, ik hoef niet meer zoveel op te hangen en, misschien nog het belangrijkste: ik hoef minder te strijken.
De droger is super makkelijk te bedienen. Het wijst zich eigenlijk vanzelf. In het begin is het even uitproberen op welke stand je hem moet zetten om het zo droog te hebben als jij wil. Maar na een aantal keren weet je ook dat.
Wanneer je hem aanzet, geeft het display bijvoorbeeld aan dat hij er 3 uur en 10 minuten over zal doen. Echter zelden doet hij er zo lang over als het display aangeeft. Wanneer de was droog is, stopt hij vanzelf.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • veel mogelijkheden
  • waterbakje makkelijk te legen

Minpunten

• in het begin even zoeken
  • filter is wat lastig los te halen

zwemjuf 02-12-2016

Mooie vormgeving

Na een aantal maanden zonder droger doorgebracht te hebben toch maar weer een geprobeerd, wat een heerlijkheid. Als eerste natuurlijk het werk wat het allemaal scheelt, het wasgoed wat lekker zacht blijft, en de vele mogelijkheden. Het aanzicht van deze droger vind ik erg overzichtelijk. Het voordeel van een warmtepompdroger ten opzichte van een droger met een slang uit je raam vind ik ook een hele verbetering. Er zitten voor mij genoeg programma's op. Heb nog niet de tijd gehad om ze allemaal uit te proberen maar dat komt nog wel. Het waterreservoir is ook erg makkelijk te legen net als het pluizen filter. Als je er veel verschillende soorten was in droogt kan het gebeuren dat niet alles even droog is. Nog geen spullen gehad die gekrompen zijn in de droger, dus tot zover tevreden.