Siemens WT47W5G2NL - Reviews

9 kg
Condenswater via afvoer

Emmerich 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Our first dryer

We already have a Siemens iQ700 washing machine for almost 2 years and we are very satisfied with it (very quiet, uses low amount of energy and water, etc.). As we have family and e.g., clothes and bedding of children has to be washed and dried frequently, we decided to purchase a dryer as well, preferably the same iQ700 model.

Pluspunten

• Quiet
  • Large capacity (9kg)
  • Many variable program options
  • Low energy consumption
  • Nice and functional design

Minpunten

• No built-in led light.

Ron van der Wurff 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens wasdroger

Goed en degelijk apparaat, zuinig door zijn warmtepomp. Makkelijke bediening en overzichtelijke led display. Door zijn meegeleverde aansluitslang kan het water gemakkelijk afgevoerd worden.

Pluspunten

• Warmtepomp zuinig
  • Makkelijke bediening
  • Afvoerslang

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Suzanne 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille machine, makkelijk in gebruik

Ik heb pas 1 keer de droger gebruikt. Maar hij is erg stil. Ik zeg eerlijk dat er sommige kledingstukken niet helemaal droog waren. Wel grote opening en makkelijk in gebruik.

Bennie Vos 21-10-2016 Product paar weken in bezit

Prima droogresultaat

De droger gekozen omdat hij als beste koop was bestempel. Hij droogt prima, veel programma's en zuinig in energie verbruik. Het apparaat maakt weinig lawaai. Kortom een goede aanschaf. De condensor reinigt zich zelf, geen werk mee dus. Kreeg ook nog 75 euro retour van Siemens ivm een actie.😄👍

Pluspunten

• Laag energie verbruik
  • Kan veel was in

Dasmooi 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

wasdroger type WT44W562NL

Het kiezen van een nieuwe wasdroger was voor ons niet zo moeilijke keuze. Ook dit keer gewoon weer een Siemens. Een fabrikant die voorop loopt in techniek, degelijkheid en innovatie. Zoek je een wasdroger waar je vele jaren plezier aan zult beleven kies dan een wasdroger van het merk Siemens.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • goede service
  • prijs/kwaliteit

Beepje 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Wauuuuuuuuw

Consumentenbond geraadpleegd de specs goed bekeken en ja hoor de wasdroger WT44W562NL bevalt enige dagen na aankoop prima.
Wat er werd beloofd bleek ook waar te zijn. Efficiente programma's waarbij de was er droog uitkomt. Top! Tot nu toe meer dan blij.

Nathalie 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie goed werkende droger

Het is een goede droger die veel verschillende opties heeft voor het wasgoed.
Hij droogt goed en de tijdsindicatie is ook erg makkelijk.
Levensduur is nog onbekend, maar ziet er prima en stevig uit

katrien 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

grote trommel, goede droging

we zijn uiterst tevreden met de aankoop van deze droger. Hij geeft een prachtig droogresultaat en dit in een scherpe tijd.
Praktisch ook voor een gezin van 4 kinderen met het grote laadvermogen! Het is een aanrader.

Pluspunten

• laadvermogen
  • droogresultaat

Glyana 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Je kan er zoveel mee

Heerlijk zo een grote droger en helemaal dat je er zoveel verschillende dingen mee kan drogen. Ons droogrek komt voorlopig de kast niet meer uit. Van kussens, tot lingerie...en zelfs wol hebben een apart droog programma. En dan is het nog zo zuinig dat je het voor de energiebesparing geen droogbeurt minder hoeft te doen. We zijn met het hele gezin en de kleine op komst heel blij hiermee...en vooral ikzelf als mama van straks 3 kleintjes.

Pluspunten

• Grote trommelinhoud
  • Veel verschillende programma's
  • Kindveilig
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Heel zwaar om te tillen

Miiesco 18-10-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische, stille droger

Nu een week de droger in huis. Je hoort hem bijna niet draaien. Warmte geeft hij bijna niet af waardoor ventilatie van de badkamer niet nodig is als hij aanstaat. Wij hebben hem aangesloten op de afvoer, dus de lekbak legen hoeft niet meer! Pluizenfilter voorin doet zijn werkt. Dubbele opvangbak is ideaal. Droogresultaat goed, gehele was is droog.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Stille droger
  • Geen warmte

Minpunten

• Nog niet bekend

Patty013 18-10-2016 Product paar weken in bezit

Stille, snelle droger

Op aanraden van veel reviews en de Consumentenbond deze droger uit gekozen.

De droger gekocht omdat we de lucht afvoer vrij moesten maken. De lucht droger heeft het altijd zeer goed gedaan, en deze Siemens doet het minstens even goed. Handdoeken komen droog en lekker zacht uit de droger, en ook de mix was komt er snel droog en zacht uit. Alles zoals verwacht!

Het apparaat maakt weinig lawaai, en oogt op alles zeer degelijk dus wij verwachten er een lange tijd plezier van te zullen hebben.

Pluspunten

• Snel
  • Droogt goed
  • Lampje
  • Zelf reinigende condensator

Minpunten

• Deurtje niet om te draaien

D. Visser 17-10-2016 Product paar dagen in bezit

Eindelijk een fijne droger

Onze oude droger (Elektrolux) had het begeven en we wilden graag een droger van hetzelfde merk als onze wasmachine. De grote trommel is lekker ruim voor de was van een gezin met drie kinderen. Het lichtje in de trommel maakt de inhoud van de trommel goed zichtbaar. De droger droogt de was goed, maakt weinig geluid en het valt meteen op dat de was niet klam aanvoelt en fris ruikt. Het is prettig om te weten wanneer de was klaar is en de tijdklok geeft dit helder aan. Ik heb inmiddels verschillende programma's geprobeerd en ben zeer tevreden over de tijdsduur van het drogen, de frisheid van de was en het gemak waarmee je de droger bediend (het lezen van de gebruikershandleiding was niet nodig).

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Frisse was
  • Grote trommel
  • Verlichting in de trommel
  • Weing

Steve 17-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prima droger

Makkelijk aan te sluiten; ook het omzetten van condensdeoger naar gebruik met de afvoerslag is fluitje van een cent. Droger is zeer intuitief in het gebruik. Fijn, die grote droogcapaciteit. Droogt goed, ook met 9 kg aan wasgoed.
Scherpe prijs via veiligkopen.nu en ook nog eens eur75 terug van Siemens.
Nog maar kort in bezit, dus kan nog niks zeggen over duurzaamheid

Gerrit Gierveld 15-10-2016 Product paar weken in bezit

mooi apparaat

Goed apparaat met een goed (laag dus) energieverbruik, groot droogvermogen en makkelijke bediening met een goede prijs kwaliteitenverhouding.

Dennis 15-10-2016 Product paar dagen in bezit

Vertrouwde Siemens kwaliteit

Langzaam ben ik alles in mijn huis aan het vervangen door Siemens producten. Koelkast, vaatwasser en nu mijn droger. Mijn wasmachine is een Siemens uit 1994 en ziet er naar uit dat hij nog wel even doordraait, nog geen mankementen. Dit geeft mij juist vertrouwen in de producten. Goede wasdroger, stil en zuinig en kan ook lekker veel in. Mooi design.

Pluspunten

• Zuinig
  • Grote trommel
  • Geschikt voor kleding die je voorheen zou ophangen

Minpunten

• dichte deur, plastic ipv glas
  • trommelverlichting blijft aan bij dichte deur

Cox 14-10-2016 Product paar dagen in bezit

Top!!!

Droger wt44w562nl stil zuinig en goed!!!!!! De droger ziet er uiterlijk goed uit. Hij werkt perfect waardoor de was droog uit de mchiene kunnen halen. Ook is het een plus punt over de aantal programma's . Wat het drogen een voudiger maakt. (Vooral als je nog nooit zo'n hightech hebt gehad

mentezz 14-10-2016 Product paar dagen in bezit

wasdroger Siemens WT44W562NL iSensoric super product!

Van Siemens ben ik gewend dat ze een kwalitatief producten leveren. En nogmaals ben ik zo tevreden met mn nieuwe wasdroger van Siemens.
Ik heb hem nu paar dagen in bezit. Droogt goed en weinig geluid. verder heeft ie duidelijke droogprogramma's.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Relatief stil
  • Simpel droogprogramma

Dhr. Reiling 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig design en degelijk apparaat

Apparaat een paar dagen in bezit. Tov onze vorige wasdroger ( condens ) is dit apparaat veel beter in staat om onze behoefte te dekken. Een grote droog capaciteit en een prachtig design maken ons zeer tevreden.

• A++
  • Capaciteit
  • Prijs/prestatie verhouding

Beekenkamp 07-10-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige droger, topper voor goede prijs

Geweldige droger met veel keuze mogelijkheden en makkelijke intuïtieve bediening. De kind kan de was doen. Makkelijk aan te sluiten, alles volgt zich vanzelf. Droogt perfect en is lekker stil.

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten
  • Veel keuze mogelijkheden
  • Intuïtieve bediening

Minpunten

• Nog niet gevonden