Siemens iQ700 WT47O5C2NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 109 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Fam. Baas 13-12-2017

Mooi apparaat, heel stil

Het is de eerste droger die wij hebben aangeschaft, maar dat had ik jaren eerder moeten doen! Stelt de duur van zijn programma af aan het gewicht. Voldoende keuze uit programma's. Je hoort 'm bijna niet. Je hoeft alleen de stofbakjes ieder gebruik schoon te maken, dus weinig onderhoud eraan.

Pluspunten

• Programma's
  • Stil in gebruik
  • Programma klaar pieptoon kun je uit zetten

Minpunten

• nog niet ontdekt

DoAn 11-12-2016

Droogt goed handig in gebruik

Goede droger, laag energie verbruik. veel mogelijkheden eenvoudig te bedienen relatief stil. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. De ruimte waar de droger staat blijft droog, dat was bij de vorige warmtepomp droger niet het geval altijd veel vocht in de ruimte na gebruik is verledentijd met dit apparaat.

Pluspunten

• Duidelijke bediening
  • Grote vulopening

Toos 17-01-2018

Warmtepompdroger wt4705C2NL

Heb de warmtepompdroger nu 3 weken in huis en al vele malen gebruikt. Samen met de wasmachine van de zelfde serie iq 700. Is een super mooie machine makkelijk in bediening en de was komt er mooi uit. Ben er erg blij mee. En super handig dat er een set voor de afvoer bij zit, zodat het water gelijk afgevoerd word.

Pluspunten

• Droogt goed, zonder te veel kreuk.
  • Makkelijke bediening.
  • Aansluiting op de wasmachine afvoer.
  • Mooie uitstraling

Petra 13-01-2018

Wasdroger met ruime doorzichtige deur

Wasdroger werkt uitstekend, is makkelijk te bedienen en vrij stil. Zowel als condensdroger als met afvoer slang te gebruiken.

Pluspunten

• Doorzichtige deur
  • Bij starten kort moment licht in de trommel

Pierre De Vries 12-01-2018

top/variabel drogen,zuinig,geen W-afvoer nodig,geen herrie

Simpel de titel zegt voldoende ! Daarnaast heeft deze droger een modieuze vorm en kan dus ook zonder waterafvoer !

W.J.Guillaume uit Apeldoorn. 05-01-2018

Top apparatuur!

Wij kochten zowel de Siemens vrijstaande vaatwasser (SN25N880EU) als de Siemens Warmtepompdroger (WT4705C2NL). Wij zijn zeer tevreden over deze apparaten. Zij overtreffen onze verwachtingen. De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Wanneer onze ongeveer 15 jaar oude (Bauknecht) wasmachine het begeeft, schaffen wij deze keer een Siemens wasmachine aan, omdat wij bij 82(!) reviews gelezen hebben dat veel consumenten zowel de wasmachine als de wasdroger in één keer aanschaffen. Ook geven zij een hoge waardering aan de Siemens wasmachine.

Pluspunten

• zuinigheid
  • geluid
  • gemak
  • uiterlijk/vormgeving

Tessa 04-01-2018

Snelle droger

Droogt de was snel, heeft zelfs een speciale lingerie droogoptie. Staat bovenop mijn wasmachine iQ800 en is een hele fijne combinatie! Stoffilter verzameld alle pluisjes en is na de droogbeurt gemakkelijk te legen.

• Stoffilter

koos 06-05-2017

goede machine met grote droogtrommel

zeer mooi apparaat met een makkelijk bedienings paneel en goed leesbaar
duidelijke handleiding
grote droogtrommel
en ook nog eens goed droogt
ben er zeer tevreden mee

Pluspunten

• makkelijke bedienig
  • grote doogtrommel
  • goede droogtijd

Barbara 02-12-2016

zeer tevreden

heb hem nu 1 dag paar machines was gedroogt is makkelijk in gebruik en droogt de was veel sneller als mijn oude warmtepomp droger.

Pluspunten

• droogt snel
  • makkelijk in gebruik

MarijeK 24-08-2018

Wat een genot om weer een Siemens droger te hebben

Nadat onze vorige Siemens droger het toch echt had begeven, na jaren van intensief gebruik in een gezin van zes personen toch weer gekozen voor de kwaliteit, duurzaamheid en fijne gebruik van de Siemens droger. Na zes weken zonder droger, het was tenslotte een heerlijke zomer toch wel weer lekker die zachte handdoeken! Ik vind deze droger ook echt een upgrade weer ten opzichte van het vorige type.

Kottmann 07-06-2018

16 Jaar Trouwe Dienst

Na 16 jaar Trouwe dienst hebben we onze oude Siemens Droger ingeruild voor een nieuwe generatie Siemens Droger, wat een verschil heerlijk die nieuwe technologie

Gerritsen 06-04-2018

Hele fijne droger

Wat een fijne droger!
Ik was eerst wat sceptisch over een warmte pomp droger omdat ik als kraamverzorgende vaak in de gezinnen was uit een droger haal wat nog klam is . Ook hier was ik bang dat dit het geval zou zijn maar niet dus de droger droogt in een korte tijd de was kurk droog.
Ben in deze paar dagen er al heel blij mee.
Hebben de wasmachine gekocht in deze serie die beviel heel goed vandaar ook voor deze droger gekozen.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Droogt goed
  • Ziet er mooi uit
  • Zuinig

Minpunten

• Tot nu toe nog geen

riekyw 15-03-2018

heel fijne droger van Siemens

na een 15 jaar oude wasdroger van Siemens een ware verademing deze nieuwe warmtepompdroger van Siemens! Geluidloos en alles goed droog!

tevredenstel 20-02-2018

Yes Siemens

Na advies van Expert hebben wij voor deze Siemens WT47O5C2NL gekozen met alle tevredenheid. HEEL VEEL MINDER rest stof/pluis in huis dan de vorige. De was is echt snel droog en zachter dan ooit. Het bijgeluid van de compressor vonden we de eerste 3 beurt opvallend maar zeker niet irritant. Nu valt het ons niet eens meer op. Het (extra) rekje die bijgeleverd is, waar schoenen of evt. wollen truien in gewikkeld kan worden is top. De nat geworden fietsschoen waren snel droog voor de volgende rit. Top product. Het zal waarschijnlijk niet lang duren voordat er ook een nieuwe Siemens wasmachine onder deze droger staat.

Addo Kruizinga 08-02-2018

Stil en droog!

Als vervanging van onze condensdroger deze warmtepomp droger stiller en zuiniger met het verbruik. Zeer tevreden.

andries 29-01-2018

mooi product om te zien

heb er geen spijt van deze droger,is zuinig met verbruik,mooie grote trommel 8 kilo inhoud,en stil als hij draait,zit een sensor in als je hem op 2uur insteld, kan hij de tijd zelf verkorte,houd in de kleren krimpen niet,heb volle lof over deze siemens droger gr andries

Pluspunten

• alles een pluspunt

Minpunten

• geen min punten

paul 24-01-2018

wasdroger

De droger droogt zeer goed en overal te plaatsen door de losse water opvangbak in de droger.
De bediening is zeer eenvoudig.

Patrick 18-01-2018

Water Reservoir Bevat Water ondanks Directe Afvoer

Ondanks de aankoop is mij NOOIT door winkel(personeel alsmede installateurs) verteld dat het water reservoir altijd een beetje water zal bevatten ter reiniging van de machine, ook al wordt het water direct afgevoerd in de afvoerpijp. Bij een lekkage-probleem (veroorzaakt door installatuers) is Siemens-reparatie zèlf langs geweest en heeft mij dit weten te vertellen, bedankt daarvoor!

R.Fredriksz 07-01-2018

Programma instructies

Het programma overzicht is duidelijk en eenvoudig in te stellen. Alle droogprogramma's zijn in te stellen. Met de meegeleverde korf is het zeer eenvoudig wollen truien (sport) schoenen te drogen of van geuren te ontdoen. De hygiënische eisen van de droger, zelfreinigende condenseer en condenswater afvoer en het lage geluidsniveau voldoen zeker aan onze verwachtingen.

TessadeVries 04-01-2018

Snelle droger

Goede wasdroger in combinatie met de iQ800 wasmachine (staan bij mij op elkaar). Zeer stille droger, met veel verschillende opties, zelfs om lingerie te drogen. Stoffilter verzameld alle pluisjes die je na de droogbeurt gemakkelijk kunt verwijderen.