Siemens WT47O5C2NL - Reviews

64 dB
Energiekosten per jaar
53,59 euro

Hans 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijke, makkelijke bediening en luxe!

Sinds enkel dagen deze droger in kns bezit. Met een stel kleine kinderen en een klussende man wordt deze droger dan ook veelvuldig gebruikt! Door de grote trommel kan er veel tegelijk in wat er prettig is. Door de verschillende instellingen in de mate van drogen van het wasgoed kun je goed aangeven wat je wensen zijn. Het apparaat is erg makkelijk te bedienen en geeft duidelijk aan hoe lang het programma gaat duren. Hij is erg rustig als hij aan staat, in vergelijking met onze vorige droger. (Condensdroger) verder ziet het apparaat er zeer luxe uit met een groot glazen deur en zeer nette afwerkingen en een lampje in de trommel, Een extraatje is het schoenen/wolrek dat erbij zit. Het omzetten van wateropvang in de opvangbak naar waterafvoer via de achterZijde is ook een fluitje van een cent.
Kortom: erg tevreden met onze aankoop en we kunnen dit apparaat zeker aanbevelen!!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Duidelijke en makkelijke bediening
  • Waterafvoer
  • Luxe afwerking
  • Lamp in de trommel

Barbara 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden

heb hem nu 1 dag paar machines was gedroogt is makkelijk in gebruik en droogt de was veel sneller als mijn oude warmtepomp droger.

Pluspunten

• droogt snel
  • makkelijk in gebruik

Tonnie Keizer 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stralend uiterlijk

Bedieningsgemak door een duidelijke en overzichtelijk bedieningspaneel.
U bepaald zelf hoe droog uw was uit de droger moet komen.
Goede verhouding tussen prijs / kwaliteit / prestatie.

Nicole Muller 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vorm, grote deur opening,handig in gebruik

Mooie vormgeving dat viel ons meteen op met een apart droogrekje voor fijne was en schoenen te drogen zonder dat de trommel draait.
Erg stil in gebruik. De droger gaat ook vanzelf uit nadat deze klaar is.

SW 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

prima wasdroger

na 12 jaar en 3 kinderen werd het toch tijd voor een wasdroger. Hij staat er nu een week en 2 programma's gedraaid. Grote trommel, verlichting is heel fijn. Duidelijke bediening. Programma-duur stelt zichzelf bij bij minder belading of minder natte was.

Pluspunten

• grote trommel
  • verlichting

Familie Zwiggelaar 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens wasdroger

Vorige week een nieuwe wasdroger moeten kopen omdat de andere (AEG) het had begeven. Nu gekozen voor een Siemens wasdroger. We hebben een goede uitleg gehad van de verkoper, deze heeft ons de voor- en nadelen verteld van de verschillende soorten wasdrogers. De doorslag voor deze wasdroger was dat het energie verbruik de helft minder is dan een andere, er maar 1 stoffilter in zit die na iedere droogbeurt schoon gemaakt moet worden, (andere wasdrogers hadden wel 4 stoffilters in 1 geklapt) Ook de warmtewisselaar hoeven we niet meer zelf schoon te maken, dit doet de wasdroger nu zelf. We hebben hem al een paar keer gebruikt. Er kan veel was in 1 keer worden gedroogd, grote droogtrommel (8 kg) en de droger is veel stiller qua geluid dan we gewend waren. Tot nu toe zeer tevreden met de nieuwe wasdroger. Hopelijk dat we hier weer jaren droogplezier aan kunnen hebben.

Pluspunten

• geluidsarm
  • zelfreinigend
  • Grote vulopening
  • Kan tot 8 kg vullen
  • Display geeft droogtijd weer

Minpunten

• Nog niet ontdekt.

Pien77 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Snel, stil en wordt niet heet.

Wij gingen eigenlijk voor een iq500, maar vanwege de cashback actie was deze nu leuk geprijsd. Tot nu toe hebben weij Altijd een condensdroger gehad.
Wat een verschil! Je kleren worden niet heet een zullen dus ook niet of in ieder geval minder krimpen. Als ik een minpunt moet noemen is dat het opvang reservoir wat aan de kleine kant is. Ik zou dan ook aanraden de droger op de afvoer aan te sluiten. Wij hebben dat overigens nog niet gedaan en het werkt prima hoor, je moet alleen echt na iedere draai je rservoir even legen.

A Miedema 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne wasdroger

Ik heb de wasdroger nog maar net een paar dagen in gebruik, maar hij is makkelijk in gebruik. Heeft veel functies/opties, makkelijk in onderhoud door zelfreinigen condensor. Verbruikt weinig energie en is stil.

Pluspunten

• Alles tot nu toe.

Minpunten

• Heb ik nog niet ondervonden.

Adrie21 12-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooie wasdroger

Al meerde apparaten van Siemens gehad en deze is echt prima. Mooi duidelijk display en eenvoudig in te stellen...droogresultaat is goed.

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Handig display

RonaldHoog 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Drogen 2.0

Nu ook zelf ervaren dat producten zich in 10 jaar tijd enorm ontwikkelen. Vorige exemplaar een Zanussi luchtdroger, die nu kapot is, dus net zoals een ieder gezocht naar zekerheid, ervaring en strakke prijs- kwaliteitverhouding. Vanwege het nieuwe model was hieromt nog niet veel bekend, maar....
Eerste kennismaking gaf meteen het vertrouwen van het degelijke product. Het zal dus niet lang duren voordat ook voor dit apparaat de positieve reviews zullen binnenstromen. Door de degelijke uitstraling, de stilte, maar vooral ook de grootte van de trommel en de snelheid van drogen, ben ik uitermate tevreden met deze droger. En dan vergeet ik bijna de basisbehoefte: drogen! Ikzelf werk niet bij Siemens of zo, maar ben gewoon erg enthousiast.
Met dit exemplaar doet Siemens als Red Bull binnen de Formule 1, een serieuze gooi naar de eerste plek ! :-)

Pluspunten

• Snelheid
  • Stilte
  • Ruime trommel
  • Uitstraling
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Jan uit Voorschoten 04-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede droger

We hebben deze droger aangeschaft voor:
1e: goede prijs/kwaliteit verhouding
2e: uitstekende voorlichting door de (medewerker van) leverancier.
3e: snelle en adequate levering, waarbij de gemaakte afspraken goed zijn nagekomen

Peter Huizenga 02-11-2016 Product paar weken in bezit

Happy met mijn nieuwe wasdroger

Ik heb mijn oude Siemens droger vervangen door een nieuwe. Bijna geruisloos met een uitstekend droogresultaat. Door de warmte pomp ga ik ook nog energie besparen. Heel gemakkelijk te bedienen

van Dijk 01-11-2016 Product paar weken in bezit

Wasdroger

5 maanden geleden een wasautomaat van Siemens gekocht, zo tevreden, nu ook een droger aangeschaft. Bijna geruisloos en beide apparaten verbruiken zeer weinig stroom en wasmiddel. TOP!!!

Pluspunten

• Veel gebruiksmogelijkheden
  • Verbruikt weinig stroom

Chris 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Energiezuinige, praktische droger

Wij hebben gekozen voor Siemens vanwege de goede prijs, kwaliteit verhouding en de goede service. Deze droger heeft een mooie grote trommel, groot vulgat, handige bediening en heel belangrijk heel erg zuinig in gebruik ! Past tevens goed bij onze wasmachine ook van Siemens i700.

Pluspunten

• grote deur
  • verlichting in trommel
  • energiezuinig
  • korte programmaduur
  • handig programmaoverzicht

Minpunten

• handleiding mag iets meer droogvoorbeelden geven

pietje droogmenietje 29-10-2016

Warmte-pompdroger

ziet er goed uit Mooie grote trommel Doet wat hij doen moet, enkele standen worden niet goed droog,( pak je gewoon een andere)

C.Th,Smits 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

Kwalitatief goed.

Siemens is voor mij Het Merk. Innoverend, vernieuwend en betrouwbaar. Gaat en denkt mee wat klanten willen en/ of behoefte aan hebben.

Pluspunten

• Degelijk
  • Kwalitatief hoogstaand
  • Betrouwbaar

Eliza 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

een super geweldige droger

Het is een geweldige super droger. Je hoeft hem niet meer schoon te maken na een aantal droogbeurten het gaat allemaal vanzelf.
We zijn er super blij mee en de programma's zijn prima te bedienen.
Een kind kan de was doen.
O nee er zit ook een kinderslot op. ideaal.

Pluspunten

• extra zuinig
  • kinderslot

Tazzz30 25-10-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in de bediening, energie zuinig en snel

Erg mooi apparaat, echt Siemens uitstraling. De droger is erg energie zuinig en snel. Super optie om wollen kleding veilig te kunnen drogen met behulp van een korf. Ook gympen kunnen in de droger met de speciale korf. TOP!
Omdat er een sensor in zit, gaat de droger vanzelf uit als de was droog is. Kan ook aangesloten worden op een waterafvoer, zodat je nooit meer de wateropvangbak hoeft te legen.

Pluspunten

• Zuinig
  • Wolprogramma
  • Gympen in de droger
  • Sensor

Minpunten

• Irritant ratelend geluid

Mariëlle Korteweg 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

simpele bediening, spreekt voor zich. groot display.

al 25 jaar trouwe klant van Siemens. super kwaliteit (ook al verslijt ik erg veel wasmachines en drogers) goede prijs verhouding. zeer betrouwbaar.

Verstegen 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Grote opening en bijna geruisloos

Mooie wasmachine met veel verschillende was programma's. Hij wast bijna geruisloosen goed schoon.Dus voor iedereen aan te bevelen.