Siemens WT47O5C2NL - Reviews

condensdroger
Vulgewicht
8 kg
Anti-kreuk fase

Beoordeling op basis van 53 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

DoAn 11-12-2016 Product paar weken in bezit

Droogt goed handig in gebruik

Goede droger, laag energie verbruik. veel mogelijkheden eenvoudig te bedienen relatief stil. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. De ruimte waar de droger staat blijft droog, dat was bij de vorige warmtepomp droger niet het geval altijd veel vocht in de ruimte na gebruik is verledentijd met dit apparaat.

Pluspunten

• Duidelijke bediening
  • Grote vulopening

Barbara 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden

heb hem nu 1 dag paar machines was gedroogt is makkelijk in gebruik en droogt de was veel sneller als mijn oude warmtepomp droger.

Pluspunten

• droogt snel
  • makkelijk in gebruik

Yokoyoko 26-05-2017 Product paar dagen in bezit

Siemens warmtepompdroger zelfreinigend

Wat een verademing deze droger na een ...........B merk. Droogt snel, goed en geeft niet veel lawaai. De zelfreinigende functie is ook top.

Pluspunten

• vrij stil
  • droogt snel

Jan&Maria 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

wassen en drogen nooit eerder zo leuk!

Dat was even een rib uit ons lijf: wasmachine en droger aan vervanging toe. Na uitgebreid speurwerk en gedegen info te hebben ingewonnen op naar Mediamarkt en diverse (merk)opties bekeken; daar sprong de Siemens echt uit: mooi van vormgeving, geavanceerd, volgens uitleg energiezuinig (zeker als je zelf een beetje 'meedenkt') en mogelijkheden waar je echt kwalitatief iets mee kunt. Na spoedige levering en uitgebreid lezen van het infoboekje aan het wassen geslagen (er was flinke achterstand!). Resultaat: heerlijk schoon en fris en droog, goed strijkbaar waar nodig.
Kortom: een geweldige aankoop!

Pluspunten

• energiezuinig
  • stil
  • mooi van vormgeving

swan 23-05-2017

Droger droogpomp

We hadden vroeger een condens droger. Deze droger is stiller zuiniger en maakt zelf het filter schoon.

Meta 13-05-2017 Product paar dagen in bezit

Energiezuinige machine met veel mogelijkheden

Een geweldige droger:
1. De condensor hoeven we niet meer te reinigen. Scheelt veel werk!
2. Hij droogt snel en goed. Energieverbruik valt mee.
3. Veel mogelijkheden om je droger aan type was aan te passen.

Arjan 11-05-2017 Product paar maanden in bezit

Moderne snufjes

Mooi ogend apparaat met moderne snufjes. Zo is er bijvoorbeeld de functie van zelfreiniging. Dus naast het gebruikelijke rooster aan de voorkant even regelmatig schoonmaken hoef je er verder niets aan te doen.

Pluspunten

• Zelfreinigingsfunctie

Henk Bouchoms 09-05-2017

Absoluut een juweeltje

Sinds een paar weken in het bezit van deze warmtepomp wasdroger en we zijn er content over. De machine geeft uitstekende droogresultaten, heeft diverse droogprogramma's en is relatief snel. Wat erg prettig is dat de condensor automatisch gereinigd wordt met het condenswater. Een heel belangrijk argument voor ons om de machine aan te schaffen. En hij is een stuk zuiniger dan de vorige condensdroger. Dus goed bezig in meerdere opzichten. Geluid valt reuze mee; is wel even wennen met de vorige. We gaan er van uit weer lang een zorgeloos plezier te hebben van deze topmachine.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

koos 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

goede machine met grote droogtrommel

zeer mooi apparaat met een makkelijk bedienings paneel en goed leesbaar
duidelijke handleiding
grote droogtrommel
en ook nog eens goed droogt
ben er zeer tevreden mee

Pluspunten

• makkelijke bedienig
  • grote doogtrommel
  • goede droogtijd

M. Plat 27-04-2017 Product paar weken in bezit

perfecte wasmachine en droger

ik ben ontzettend blij met mijn wasmachine en droger. Hij werkt perfect. De machines hebben heel veel functies. kortom, gewoon super. Zeer aan te raden.

Janine 23-04-2017 Product paar dagen in bezit

Zuinig

IK heb voor dit product gekozen vanwege de zuinigheid en snelle droogtijd gecombineerd met een zelfreinigende condensor

Pluspunten

• Zuinig
  • Handig in gebruik
  • snelle droogtijd
  • self cleaning condensor
  • direct op riool aansluitbaar

E de Bruijn 12-04-2017 Product paar weken in bezit

Eerste indruk is veelbelovend !!

Inmiddels drie wassen gedroogd met onze nieuwe droger en we zijn erg tevreden over het apparaat. Hij is eenvoudig qua bediening en installatie. Tevens zijn de pluizenfilters ook eenvoudig schoon te maken en is de droger erg snel en vooral een stuk stiller als onze oude droger.

• Korte droogtijden
  • Eenvoudig in gebruik
  • Eenvoudig te reinigen

Stille en luxe wasdroger 11-04-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer stille droger

We zijn erg blij met onze nieuwe Siemens droger. Hij is erg ruim en stil. Erg luxe qua vormgeving. Bij het erin doen van de was blijft het lampje branden wat vervolgens vanzelf weer uit gaat. Ook bij het einde van het programma schakelt hij zich zelf uit wat fijn is. Per soort item kan je een programma kiezen, op wol of katoen, of zelfs handdoeken en schoenen! Kortom erg uitgebreid. We hebben deze machine gekozen omdat het beste getest was in December 2016.

• Ruim
  • Veel verschilende programma's

Renie 09-02-2017 Product paar dagen in bezit

Wasdroger met veel opties, grote opening met verlichting

Voor dit product hebben wij gekozen omdat hij energiezuinig is. Een slangetje in de afvoer zorgt voor het verwijderen van water. Mooie grote vulopening en extra rekje voor schoenen te drogen. Kortom een fijne machine met veel opties en zeer makkelijk te bedienen. En erg geluidsvriendelijk. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Grote vulopening
  • Duidelijke display

Rj Zoetermeer 18-01-2017 Product paar weken in bezit

heeeeel blij ermee

We hadden eerst een probleempje met de droger en deze is toen omgeruild. Heel blij met de service en snelheid super gedaan.
Nu heel erg tevreden met de machine doet het super droogt goed en energie nota is omlaag gegaan.
super siemens
thanks

Heleen 16-01-2017 Product paar weken in bezit

Zeer gebruikersvriendelijk en snel klaar

Goede wasdroger met ruime trommel. Handige ledverlichting in de trommel. Gebruikersvriendelijk. Makkelijke filters om schoon te maken. Was is in verhouding tot mijn vorige machine snel klaar

Pluspunten

• grote trommel
  • snel klaar
  • filters makkelijk te reinigen
  • gebruikersvriendelijk

Minpunten

• vrij dure machine

Pieter 14-01-2017 Product paar weken in bezit

Warmtepompdroger van Siemens WT4705C2NL

Wat doe je als je condensdroger (van die firma die zegt: er is geen betere) kapot gaat? Dan ga je op zoek naar de beste. Onze zoektocht naar een nieuwe droger leidde ons naar een warmtepompdroger. Siemens staat daarbij hoog aangeschreven. Een duidelijke beschrijving, aansluiten en draaien maar. Een no nonsense machine, met een degelijke uitstraling. De cash back actie was een mooie bijkomstigheid. Siemens ontvangt van ons een pluim!

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • Stille machine
  • Grote deuropening
  • Veel instelmogelijkheden

Thon 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

Siemens was/droger combinatie

Na de uitstekende Siemens wasmachine nu ook de Siemens wasdroger aangeschaft. Dit is een perfecte combinatie welke er niet alleen schitterend uitziet maar ook uitstekende prestaties levert. Drogen gaat veilig, snel en zuinig, en de machines zijn eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• zuinig
  • eenvoudige bediening
  • met wasmachine mooie combinatie

VENH 12-01-2017

Superfijne en energiebesparende condensdroger!

Fijne droger. Ik gebruik de knop 'voorzichtig' om kleding op minderhoge temperaturen te drogen. Ook goed voor de energiekosten! Kleding komt er goed droog uit. Fijn en gemakkelijk in gebruik. Aanrader!
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

A. van der Plas 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Top droger!!

Mooi design droger met grote capaciteit trommel. Goede prijs voor veel kwaliteit! Wij hebben deze droger gekozen omdat wij gezinsuitbreiding krijgen! We zochten een kwaliteitsproduct en vonden dat in deze Siemens droger.

Pluspunten

• Grote capaciteit trommel
  • A++
  • Makkelijke bediening