Siemens WT47O5C2NL - Reviews

condensdroger
Vulgewicht
8 kg
Anti-kreuk fase

Beoordeling op basis van 43 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

DoAn 11-12-2016 Product paar weken in bezit

Droogt goed handig in gebruik

Goede droger, laag energie verbruik. veel mogelijkheden eenvoudig te bedienen relatief stil. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. De ruimte waar de droger staat blijft droog, dat was bij de vorige warmtepomp droger niet het geval altijd veel vocht in de ruimte na gebruik is verledentijd met dit apparaat.

Pluspunten

• Duidelijke bediening
  • Grote vulopening

Barbara 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden

heb hem nu 1 dag paar machines was gedroogt is makkelijk in gebruik en droogt de was veel sneller als mijn oude warmtepomp droger.

Pluspunten

• droogt snel
  • makkelijk in gebruik

E de Bruijn 12-04-2017 Product paar weken in bezit

Eerste indruk is veelbelovend !!

Inmiddels drie wassen gedroogd met onze nieuwe droger en we zijn erg tevreden over het apparaat. Hij is eenvoudig qua bediening en installatie. Tevens zijn de pluizenfilters ook eenvoudig schoon te maken en is de droger erg snel en vooral een stuk stiller als onze oude droger.

• Korte droogtijden
  • Eenvoudig in gebruik
  • Eenvoudig te reinigen

Stille en luxe wasdroger 11-04-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer stille droger

We zijn erg blij met onze nieuwe Siemens droger. Hij is erg ruim en stil. Erg luxe qua vormgeving. Bij het erin doen van de was blijft het lampje branden wat vervolgens vanzelf weer uit gaat. Ook bij het einde van het programma schakelt hij zich zelf uit wat fijn is. Per soort item kan je een programma kiezen, op wol of katoen, of zelfs handdoeken en schoenen! Kortom erg uitgebreid. We hebben deze machine gekozen omdat het beste getest was in December 2016.

• Ruim
  • Veel verschilende programma's

Renie 09-02-2017 Product paar dagen in bezit

Wasdroger met veel opties, grote opening met verlichting

Voor dit product hebben wij gekozen omdat hij energiezuinig is. Een slangetje in de afvoer zorgt voor het verwijderen van water. Mooie grote vulopening en extra rekje voor schoenen te drogen. Kortom een fijne machine met veel opties en zeer makkelijk te bedienen. En erg geluidsvriendelijk. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Grote vulopening
  • Duidelijke display

Rj Zoetermeer 18-01-2017 Product paar weken in bezit

heeeeel blij ermee

We hadden eerst een probleempje met de droger en deze is toen omgeruild. Heel blij met de service en snelheid super gedaan.
Nu heel erg tevreden met de machine doet het super droogt goed en energie nota is omlaag gegaan.
super siemens
thanks

Heleen 16-01-2017 Product paar weken in bezit

Zeer gebruikersvriendelijk en snel klaar

Goede wasdroger met ruime trommel. Handige ledverlichting in de trommel. Gebruikersvriendelijk. Makkelijke filters om schoon te maken. Was is in verhouding tot mijn vorige machine snel klaar

Pluspunten

• grote trommel
  • snel klaar
  • filters makkelijk te reinigen
  • gebruikersvriendelijk

Minpunten

• vrij dure machine

Pieter 14-01-2017 Product paar weken in bezit

Warmtepompdroger van Siemens WT4705C2NL

Wat doe je als je condensdroger (van die firma die zegt: er is geen betere) kapot gaat? Dan ga je op zoek naar de beste. Onze zoektocht naar een nieuwe droger leidde ons naar een warmtepompdroger. Siemens staat daarbij hoog aangeschreven. Een duidelijke beschrijving, aansluiten en draaien maar. Een no nonsense machine, met een degelijke uitstraling. De cash back actie was een mooie bijkomstigheid. Siemens ontvangt van ons een pluim!

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • Stille machine
  • Grote deuropening
  • Veel instelmogelijkheden

Thon 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

Siemens was/droger combinatie

Na de uitstekende Siemens wasmachine nu ook de Siemens wasdroger aangeschaft. Dit is een perfecte combinatie welke er niet alleen schitterend uitziet maar ook uitstekende prestaties levert. Drogen gaat veilig, snel en zuinig, en de machines zijn eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• zuinig
  • eenvoudige bediening
  • met wasmachine mooie combinatie

A. van der Plas 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Top droger!!

Mooi design droger met grote capaciteit trommel. Goede prijs voor veel kwaliteit! Wij hebben deze droger gekozen omdat wij gezinsuitbreiding krijgen! We zochten een kwaliteitsproduct en vonden dat in deze Siemens droger.

Pluspunten

• Grote capaciteit trommel
  • A++
  • Makkelijke bediening

Ron Jansen 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Geruisloos en makkelijke bediening

Geruisloos, en korte droogprogramma is voldoende droog.Dus weinig energie verbruik. Zeker een aanrader.

Henriette Klein Gunnewiek 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Review Siemens droger

We hebben deze droger gekocht, omdat we al in het bezit waren van een Siemens wasmachine. Deze bevalt ons erg goed. Om deze reden en om de uitstraling van de machine hebben we wederom gekozen voor een Siemens. Ook deze bevalt erg goed. Veel mogelijkheden, weinig geluid, snelle programma's en de kleding is goed droog.

Maarten 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische droger! Snel, zuinig en een droge was.

Momenteel hebben we de droger een week in het gebruik. Voorheen hadden wij en was-/droogcombinatie van een ander bekend merk maar deze losse droger van Siemens maakt onze verwachtingen helemaal waar. Wat natuurlijk belangrijk is, is dat de was er echt droog uit komt. Handdoeken lekker zacht zonder wasverzachter, beddengoed en kleren mooi droog. Ook komt de was er vrijwel zonder kreukels uit. De droger heeft veel programma's ter beschikking en deze kunnen vervolgens ook nog eens naar behoefte worden aangepast wat betreft de droogtegraad. Normaal zijn warmtepomp drogers iets langzamer met drogen, bij ons is dat niet zo en in verhouding tot onze oude was-/droogcombinatie is deze juist veel sneller. Ook het lagere energieverbruik van deze A++ droger is heel fijn!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Energiezuinig
  • Was snel droog
  • Veel programma's
  • Duidelijke gemakkelijke bediening

Minpunten

• Maakt iets meer geluid

sjaak 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

pronkstukin de badkamer

Makkelijk te bedienen,zelfs voor mij.Zelfs wasjes zonder kreuk.Stuk sneller dan mijn vorige Siemens,Alleen tot nu toe erg gelukkig mee.

Pluspunten

• gebruik
  • Minder lawaai

Willem van Witzenburg 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en zuinig

De droger bevalt heel goed. Erg stil (in vergelijking tot mijn 10 jaar oude). Tevens komt de was er veel droger uit.

Misschien is de langere looptijd een dingentje voor sommigen maar meestal draait hij toch in de nacht.

Pluspunten

• Droog

Minpunten

• Misschien de langere looptijd voor sommigen

Ruud 21-12-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne wasdroger

Na 23 jaar een Bosch wasdroger te hebben gehad waren we echt aan een nieuwe toe.
We hebben ons goed laten voorlichten en uiteindelijk kwam de Siemens WT47O5C2NL wasdroger uit de bus.
Met verbazing hebben we staan kijken hoe mooi het wasgoed er uit kwam en keurig droog strijken was nauwelijks nodig zo netjes als het was.
Een echte aanrader. We hopen er lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Stille machine
  • Zeer gebruiksvriendelijk

Richart 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie stille machine die doet wat ie moet doen.

Ben nog van alles aan het uitproberen. De vele mogelijkheden qua instellingen wat wasprogramma's betreft is zeer uitgebreid.
Wat ik ook belangrijk vind is de gebruiksvriendelijkheid, alles wijst voorzich.
Al met al zeer tevreden over mijn aangeschafte wasmachine en Droger van Siemens!

Pluspunten

• Zuinige Machine
  • Stille wasmachine

Minpunten

• Deur niet omkeerbaar (Droger)

Lisanne 15-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede droger, ruim, prettig in gebruik

Fijne droger met een grote trommel, veel verschillende programma's mogelijk. Droogt het wasgoed goed droog en zonder kreukels. Zuinig in gebruik, zeker een aanrader!

Nevarg 15-12-2016 Product paar dagen in bezit

Nooit meer schoonmaken

Op zoek naar een nieuwe droger omdat de oude het na 20 jaar had begeven. We hadden eerst een ander model in gedachten maar hebben toch voor dit apparaat van Siemens gekozen. Energiezuinig, 8 kilo, selfcleaning condensor, water via afvoer en optie om kort te drogen. Geen omkijken meer naar en een goede prijs. Hopelijk gaat ook deze droger lang mee.

Pluspunten

• Selfcleaning condensor
  • energiezuinig
  • capaciteit

Erica 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie luxe stille droger

Fijne droger,duidelijk programma, erg luxe met een lampje erin en bovendien geruisloos. Prachtige machine om te zien heerlijk om mee te werken.