Bosch Serie 4 WTN85383NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 WTN85383NL op Kieskeurig.nl.

Cora 19-12-2019

Goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN85383NL

Toen onze Bosch wasmachine van 12 jaar oud kapot ging, hebben we bewust weer voor een Bosch gekozen.
En dat was een goede keuze. De machine is stil en wast prima schoon. Als je het programma te lang vindt duren kun je de 'speed' knop gebruiken. De machine heeft een i-dos systeem, wat inhoud dat hij zelf wasmiddel toevoegt. Je kunt hiervoor 4 opties gebruiken: voor licht vervuild, normaal vervuild of sterk vervuild wasgoed of geen wasmiddel uit de voorraad bak als je een ander wasmiddel wil gebruiken dan hierin zit.
Ook kun je de wastijd uitstellen. En dat alles voor een goede prijs.
Kortom: we zijn zeer tevreden

Pluspunten

• speed programma
  • i-dos systeem
  • stil
  • uitstellen van programma
  • prijs

Minpunten

• je moet de was er nog wel zelf indoen

Donna 24-06-2019

Droogt niet

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN85383NL

Op het grootste programma krijg ik zelfs 3 handdoekjes niet droog. Alles moet alsnog worden opgehangen.

Jose 08-05-2019

Niet geschikt als je honden of katten hebt.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN85383NL

Gisteren gekocht en vandaag al 4keer op mijn buik voor het apparaat gelegen met de stofzuiger om de haren achter uit het apparaat te zuigen. Ik heb nu al spijt van de aankoop.

Ageeth64 13-01-2019

Lekker droog de was!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN85383NL

Eerst niet zo droog de was tot dat we zagen dat er verschillende droog graden bij zitten een heel verschil met de vorige.
Die had ook 14 jaar dienst gedaan ook een bosch.

Bubbabossie 02-12-2018

Top machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN85383NL

Erg groot en lekker ruim. Droogt snel en goed.
Als je doorhebt hoe de knoppen werken, is hij heel handig en makkelijk in gebruik. Het filter is ook makkelijk schoon te maken.
Maakt wel iets te veel herrie naar mijn smaak. De deur draait alleen de verkeerde kant op in de opstelling zoals mijn machines staan. Maar dan went al snel.

Hosen 16-07-2018

Topkwaliteit wasdroger van Bosch!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN85383NL

De Bosch wasdroger doet wat ie moet doen en doet dat uitstekend! De was is lekker zacht en kastdroog! De Bosch wasdroger heeft een scala aan droogprogramma's en past de duur van deze programma's automatisch aan op basis van gewicht en vochtigheid. Verder is ie makkelijk te bedienen en schoon te maken en kan het condenswater afgevoerd worden in de riolering maar ook worden opgevangen in een apart reservoir. De wasdroger is niet geheel geluidsarm doch het geluid is zeer acceptabel. Kortom: een comfortabele goede wasdroger voor een prima prijs!! Een echte aanrader; ik zou niet meer zonder kunnen!!

sverwijs 10-11-2017

Geweldige droger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN85383NL

je kunt veel programma's instellen en ook uitgestelde tijdsduur. Dat is voor een werkende moeder heel erg handig

Cornelia 02-08-2017

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN85383NL

Je junt zien dat na zoveel jaar er toch veel is veranderd.
Wat ik fijn vind is de droogtegraad en kreukvrij.
Heb hem pas een week dus nog niet veel andere programma's gebruikt.

TonnyYvonne 19-09-2016

Erg gave machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTN85383NL

Erg prettige wasdroger die precies doet wat ik van een wasdroger verwacht.
Goed droogresultaat en lekker snel en redelijk stil.