Siemens WT4H8Y78NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

wasdroger 13-07-2017

groot prijsverschil binnen enkele weken

Een mooi product maar gezien het prijsverschil van 163,05 erg jammer dat zo'n product kan schommelen in prijs!!!

Fam Halberstadt 22-05-2017

Droger met goede eigenschappen, dat is pas echt genieten!

Waardevolle toevoeging in de huishouding. Van alle gemakken voorzien, zeer stil in 63 db, eenvoudig gebruik.
Handig van dit model is de Wi-Fi functionaliteit, er volgt een bericht via de app op je smartphone dat de droger klaar is. Op afstand uitzetten is een fluitje van een cent. Het instellen van programma's kan ook gedaan worden.

Het aansluiten van deze droger op de afvoer vereenvoudigd het gemak. Deze warmtepompdroger zorgt er tevens voor dat de ruimte waarin deze staat niet meer onnodig warm wordt.
Ruim 1,5 maand in gebruik en zeer aangenaam om met deze productlijn van Siemens te mogen werken.

Pluspunten

• Condensbak, aansluiten op de afvoer is mogelijk
  • Stroom verbruik laag A++ en zeer stil 63 db
  • Bediening eenvoudig of via de home connect app
  • Geen onnodige warmte in de omgeving
  • Verlichting in de trommel

Minpunten

• Geen minpunten kunnen vinden

Niels 28-02-2018

Droogt goed. Instellen met de app erg handig

Mijn voorkeur gaat altijd uit naar Siemens of Bosch producten en de wasdrogers komen goed uit de test bij de consumenten bond. Wilde een trommel van 9 kg en bediening met de app. Via de app geef je aan wat voor was je in de droger hebt gestopt en vervolgens kiest deze het juiste programma voor je. Aan het eind een notificatie op je mobiel, ideaal! Warmtepomp is energie zuiniger, wel vind ik dat je hem goed hoort. Het ontwerp is prachtig en het scherm duidelijk. De bediening is prettig. De was komt er goed droog uit, wel had ik gehoopt dat het minder gekreukeld zou zijn. Makkelijk schoon te maken en de waterbak is snel geleegd. De kamer waar hij staat wordt totaal niet vochtig en dat is erg fijn. Geen hoge luchtvochtigheid meer door natte was in huis! Ben erg blij met de droger.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Ziet er mooi uit
  • De app werkt handig
  • Verlichting in de trommel
  • Droogt goed

Minpunten

• De pomp maakt meer lawaai dan verwacht
  • Was komt er gekreukt uit

siemens 2x 22-11-2017

geweldig

ik heb deze droger een maand in huis en ja wat een ding hij doet wat er van hem wordt vewacht alles droog en nog warm ook een minpunt hij is niet zo stil als ze zeggen

SiteTurn 19-10-2017

Zeer practische, energiezuinige droger

Een droger met een grote inhoud (9 kg) en een ruim aanbod van programma's. Gemakkelijk te bedienen met de HomeConnect app. Volop keuze om snel (= minder energiezuinig) of wat langzamer (= energiezuinig) te droger. Pluisfilter is goed te bereiken en gemakkelijk schoon te maken. Condenswaterafvoer hebben we aangesloten op de afvoer van de wasmachine. Zeer tevreden over dit apparaat.

siemens wasdroger 06-01-2017

goede prijs/ kwaliteit
duurt wel langer

Ivo Mars 31-12-2016

Droger

Goed ,betrouwbaar , degelijk , grote deuropening zelfsreinigend en makelijke bediening .
Stil wn via wifi te zien of hij gereed is .

Pluspunten

• 9 kilo
  • Grote deuropening

Minpunten

• Prijs ?

Marga 12-11-2016

Kwaliteit droger

Erg fijne droger, droogt goed, geluidsniveau blijft laag wat erg prettig is. Heel uitgebreid qua droog mogelijkheden wat het fijn maakt om een gepast programma te draaien. voor iedere was wel iets!

Pluspunten

• Grote inhoud
  • laag geluidsniveau
  • uitgebreide programma opties

Minpunten

• sommige programma's best lang

Krafla 10-10-2016

Uitstekende droger

Mooi dat je de was kan zien in de droger. De iPhone app kan nog wat beter worden in het terugmelden van de voortgang van het programma