LG RC7055AH1M - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

• Slecht

IJbele 28-10-2017

Droogt slecht, kan groot wasgoed niet aan

Wij wilden een energiezuinige en stille wasdroger met een afvoerslang naar riool. We hebben nu twee en een half jaar gebruik gemaakt van deze machine en zijn hem nu eigenlijk wel zat.
Hij staat de hele dag te draaien met 1 gevulde trommel. Als hij dan eens stopt na 8 uren ofzo, dan is de was nog niet helemaal droog, maar ja de volgende was moet ook nog gedroogd worden. Dit is zo traag, volgens de importeur komt dat door de moderne warmtepomptechniek en doen wij er teveel was in: u kunt hem beter tot de helft vullen zeggen ze.
Ook de dekbedovertrek komt er volledig in elkaar gedraaid uit omdat de trommel niet heen en weer draait zoals sommige betere merken, maar alleen naar dezelfde richting. En dus ook niet droog.
We wonen op een appartement en willen hebben deze machine ondermeer gekozen omdat die zo stil zou zijn. Dat is hij echter niet. Sinds een paar weken is er ook nog een vervelende piep bijgekomen.
We gaan op zoek naar een ouderwetse condensdroger voordat die straks niet meer leverbaar zijn.

Pluspunten

• Afvoerslang naar het riool

Minpunten

• Draait veel te lang
  • Droogt niet goed
  • Lawaaiig
Geschreven voor: LG RC7055AH1M