Whirlpool HDLX 70312 - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Janina 12-09-2018

Spannend!

Hoi! Ik ben niet zo van de reviews, maar ik wil graag een stukje schrijven van bestelling tot levering en of het apparaat doet wat ie moet doen.
Mijn oude droger ook een Whirpool is na 15 jaar wat mankementen gaan vertonen. De sensor was stuk en bleef dus maar drogen tot dat ik het apparaat uitzette. Vorige week een Zanussi besteld, helaas weer laten retourneren omdat het geen sensor had en daardoor te lang bleef draaien. Inmiddels het bedrag teruggekregen van andere leverancier. Vandaag deze besteld, morgen dus in huis! Waarom deze? Vanwege de sensor! Fingers crossed! U hoort nog van mij :)

Frank 04-02-2018

eigen reactie op "te groot

"..ik kom terug op de hierboven, eerder geschreven review "te groot".
In januari is een monteur van Whirlpool langs geweest en die had het probleem binnen een minuut verholpen. De wasdroger droogt nu echt goed en alle programma's werken prima.

Frank 24-12-2017

Te groot

Het apparaat is waarschijnlijk meer geschikt voor een grote familie met veel was. Nergens is niet vermeld dat, als je hem maar half vult, de sensor niet goed werkt
Bij een half volle trommel komt er klamme was uit. Wij zetten hem nu dus twee keer 90 minuten aan. Tja.....

Liske 02-12-2016

Zeer gebruiksvriendelijk

Fijn aparaat. Werkt perfect. Makkelijk te gebruiken. Energiezuinig. En is ook nog mooi om te zien. Zeer tevreden!