Whirlpool HDLX 70312

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool HDLX 70312 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Erik 12-05-2020

NIET DOEN!!!!!!

Geschreven voor: Whirlpool HDLX 70312

3.5 jaar geleden de HDLX70313 bij Coolblue gekocht met een garantie van 3 jaar. Onder gemiddeld gebruikt aangezien ik alleen woon. Was al niet zo tevreden over de droogtijd en hoe droog het de machine uit kwam. Maar na precies 3 jaar en een maand begon het ding herrie te maken, werd van kwaad tot erger. Alsof de buurman met z'n betonboor bezig was. Uiteindelijk contact gezocht met die winkel die alles voor een glimlach zegt te doen, die verwezen me direct door naar Whirlpool. Dat ie net uit de garantie was was gewoon pech. Whirlpool gebeld, die wilde wel komen maar zou me minimaal 175 euro kosten… Met zowel Whirlpool als Coolblue paar keer contact gehad, maar echt schappelijker werden ze niet, de garantie was nu eenmaal verlopen. Uiteindelijk maar een vastgoedreparateur laten komen, wat bleek: zowel de motor als de as hadden het begeven. Kosten minimaal EUR 250... Ik heb de man bedankt voor zijn hulp, ik ga een nieuwe bestellen. Zeker geen Whirlpool (komt nooit mijn huis meer in) en ook zeker niet bij Coolblue. Alles voor een glimlach…. Ja ja...

Minpunten

• Levensduur
  • Service
  • Droogresultaat

Janina 12-09-2018

Spannend!

Geschreven voor: Whirlpool HDLX 70312

Hoi! Ik ben niet zo van de reviews, maar ik wil graag een stukje schrijven van bestelling tot levering en of het apparaat doet wat ie moet doen.
Mijn oude droger ook een Whirpool is na 15 jaar wat mankementen gaan vertonen. De sensor was stuk en bleef dus maar drogen tot dat ik het apparaat uitzette. Vorige week een Zanussi besteld, helaas weer laten retourneren omdat het geen sensor had en daardoor te lang bleef draaien. Inmiddels het bedrag teruggekregen van andere leverancier. Vandaag deze besteld, morgen dus in huis! Waarom deze? Vanwege de sensor! Fingers crossed! U hoort nog van mij :)

Frank 04-02-2018

eigen reactie op "te groot

Geschreven voor: Whirlpool HDLX 70312

"..ik kom terug op de hierboven, eerder geschreven review "te groot".
In januari is een monteur van Whirlpool langs geweest en die had het probleem binnen een minuut verholpen. De wasdroger droogt nu echt goed en alle programma's werken prima.

Frank 24-12-2017

Te groot

Geschreven voor: Whirlpool HDLX 70312

Het apparaat is waarschijnlijk meer geschikt voor een grote familie met veel was. Nergens is niet vermeld dat, als je hem maar half vult, de sensor niet goed werkt
Bij een half volle trommel komt er klamme was uit. Wij zetten hem nu dus twee keer 90 minuten aan. Tja.....

Liske 02-12-2016

Zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Whirlpool HDLX 70312

Fijn aparaat. Werkt perfect. Makkelijk te gebruiken. Energiezuinig. En is ook nog mooi om te zien. Zeer tevreden!