Bosch WTH83201NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTH83201NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Reina Klees 01-08-2018

Nieuwste tecchniek en perfect voor het milieu

Geschreven voor: Bosch WTH83201NL

Mooi dat na de condensdroger de warmtepompdroger is ontwikkeld. Dan kun je zeggen dat je dat hebt gedaan voor het milieu. Maar stiekem denk je: het wasgoed slijt veel minder en ik bespaar op stroomkosten.

Pluspunten

• Betere werking
  • Minder slijtage aan apparaat én wasgoed
  • Beter voor het milieu

Minpunten

• Bij aanschaf duurder, wel lagere stroomkosten

Hennie Stam 15-02-2018

Energiezuinig apparaat

Geschreven voor: Bosch WTH83201NL

Een prima apparaat dat ons terecht werd aanbevolen. De eerste ervaringen zijn goed. Droogt prima en kan direct aangesloten worden op de afvoer, zodat de condensbak ook niet meer geleegd hoeft te worden. De machine nog slechts één keer gebruikt. De tijd zal moeten leren of wij positief blijven.

Pluspunten

• aansluiting op afvoer
  • zuinig in gebruik
  • goed prijs kwaliteit verhouding
  • mooi uiterlijk

DirkM 18-01-2017

Doet zijn werk goed, zonder overdreven grote trommel

Geschreven voor: Bosch WTH83201NL

De Trent bij drogers is om de trommels groter en groter te maken (met het oog op het energielabel).. Met 7 kg. is deze droger kleiner dan sommige andere, maar nog steeds meer dan groot genoeg voor wat er uit de wasmachine komt. Ik vind deze trommel zelf een pluspunt. En ook het energielabel is nog steeds prima. Knap gedaan dus door de fabrikant. Het geluidsniveau is prima. De droger straalt verder van alle kanten kwaliteit uit.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Capaciteit/energieverbruik

Mariska 31-12-2016

Fijn apparaat, droge was

Geschreven voor: Bosch WTH83201NL

Het apparaat is makkelijk te bedienen. De was komt er echt droog (niet heet en klam) uit. Hij is verder vrij stil en rustig.

Pluspunten

• Nette machine
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Tijd niet heel goed leesbaar

Kloeres 20-10-2016

makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Bosch WTH83201NL

Ik ben erg tevreden over deze Bosch wasdroger. Hij is makkelijk bedienbaar en maakt niet veel lawaai. Ook het schoonmaken van het filter is zo gedaan.
Op dit moment gebruik ik het waterreservoir.
Er kan makkelijk een grote was in, dus hoef het reservoir niet te legen voordat de droger klaar is.
Ik kan niet echt iets verzinnen waar ik niet tevreden over ben. Misschien over een jaar :-)

chihua 25-07-2016

review over de Bosch WTH83201NL

Geschreven voor: Bosch WTH83201NL

Ben niet helemaal tevreden met de droger. Ik vind de filter op een vervelende plek zitten, aan de voorkant van de deur, daardoor valt het wasgoed erop, met resultaat dat je was vol stof zit. Als het wasgoed er te lang in blijft zitten als hij klaar is dan word de was weer vochtig, omdat het vocht nergens naar toe kan.

chihua 10-05-2016

Bosch droger

Geschreven voor: Bosch WTH83201NL

Heb de droger nu 2 maanden en nog steeds krijg ik de droger niet gelijk aan, moet een paar keer op de aan/pauze knop drukken en dan krijg je die irritante piep te horen. Het rooster voor het stof vind ik ook verkeerd zitten, als ik de deur open doet ligt er altijd kleding op en die zitten dan onder het stof.

chihua 05-04-2016

Is het een goede of slechte aankoop?

Plus punten zijn:
Mooi design, maak weinig lawaai, de droger word niet warm aan de buiten kant, kan veel in.
Min punten zijn:
als de droger klaar is, en de was blijft er nog een tijdje inzitten, dan is het nog nat als je de was eruit haalt.
sokken willen nog wel eens op de filter blijven liggen, dan zit hij onder de stof.
vind ook dat er veel meer stof in de filter zit dan bij mijn oude droger.
deurvergrendeling is van plastic, ben wel bang als die afbreekt.
Daarom is de titel (is het een goede of slechte aankoop).
Dat zal de tijd leren.