Bosch Serie 6 WTG86480NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WTG86480NL op Kieskeurig.nl.

Wasdroger bosch 6 serie 07-11-2019

Stille snelle wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86480NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne snelle wasdroger. Stil, snel klaar, prettige bediening en duidelijke programma's. Erg blij mee!

Anoniem 03-11-2019

Veelzijdig en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86480NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een veelzijdige droger met zeer gebruiksvriendelijk menu. Diverse opties voor drogen. Programma die ook zelf instelbaar zijn (maatwerk)

Cccc 19-10-2019

nog te vroeg om goed te beoordelen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86480NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] 2 keer gebruikt, eerste keer niet goed droog, tweede keer wel

Jan54 17-07-2019

Fijne droger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86480NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel tevreden. Hij werkt goed, korte droogtijd

Ad Welten 18-01-2018

Alles heerlijk zacht en droog!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86480NL

Alle was komt heerlijk zacht en kastdroog uit de machine en hij berekent zelf de optimale droogtijd. Grappig is de lamp die nog even blijft branden als de trommel gaat draaien en het meegeleverde schoenen- en wolrekje is uiterst handig.

Aria57 11-09-2016

Fijne wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86480NL

Ik vind deze wasdroger heel fijn is heel snel klaar vergeleken met mijn oude Bosch wasdroger 15 jaar oud kan het iedereen aanbevelen

janwob 05-07-2016

Prima condensdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86480NL

Voldoet na 1 maand geheel aan de verwachtingen. Nog niet alle mogelijkheden van deze wasdroger geprobeerd. Tot nu toe mede in combinatie met de gelijktijdig gekochte Bosch wasmachine WAT28690NL zeer tevreden.

Sjureen 09-06-2016

Super fijne droger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86480NL

Hij werkt super en ziet er ook super luxe uit. Eenvoudig te bedienen en maakt geen herrie.
Enige min punt ofja min punt. Hij blijft nog lang nieuw ruiken. Dat is een goed teken vind wel fijn dat hij nieuw is. Maar de geur vind ik minder prettig hahaha
En je moet de aan knop 2 seconde in houden en los laten dan springt hij aan. Laat jente vlug los dan gaat die niet aan. Daar heb ik in het begin wel een beetje mee gevochten.

Lyanne 16-12-2015

Droogt als een zonnetje.....

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTG86480NL

Een 5 sterren droger... Wat duurzaamheid betreft weet ik het natuurlijk nog niet echt. Heb het apparaat pas één week maar als hij net zo lang meegaat als mijn vorige Bosch droger(15 jaar ) dan verdient hij zeker die 5 sterren.