Bosch WTH85281NL - Reviews

Vulgewicht
7 kg
Programma's
wol

Beoordeling op basis van 19 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rachel 26-03-2017 Product paar maanden in bezit

Grote opening, duidelijk

Fijne droger, werkt prima, is fluisterstil,
heeft een automatisch reinigend warmtewisselaar systeem, enkel eens per 10 droogbeurten de spons reinigen.
kan op de riolering worden aangesloten.

Pluspunten

• Vulopening
  • Energiezuinig

Therna 17-01-2017

Goed Wasdroger

Prettig dat er zoveel pluizenfilters inzitten waardoor de kans dat de pluizen te ver komen klein is.

gerard 13-01-2017

ziet er mooi uit

als het lawaai zo blijft gaat hij volgende week terug naar de winkel. hij maakt dubbel zoveel lawaai als onze oude droger een bosch van 1987?? dus morgen is naar andere bosch drogers luisteren en dan zien we wel

bzwolsman 05-12-2016

Geweldig

Na bijna een jaar met wasrekken te hebben gewerkt, is dit geweldig. Staat bijna elke dag aan. Bijns geruisloos en ziet er nog mooi uit ook. Zeker geen miskoop.

leonie 23-11-2016

Fijne grote vulopening en mooie uitstraling.

Mooie droger en een lampje erin helemaal handig.
Energie zuinig ik moet wel even wennen omdat ik geen automatische afvoer heb om het waterreservoir leeg te maken.

Fam Albers 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne grote vulopening en mooie uitstraling.

Mooie en energiebesparende droger maakt weinig geluid.
Makkelijk in gebruik.
Er zit een lampje in erg handig

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Energieverbruik
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Programma duurt iets langer

Alex 11-11-2016

Super droger zoals het hoort!

Doet gewoon wat ie moet doen, drogen. Wij hadden hiervoor een condensdroger van Zanussi en nu een warmtepomp. Is stiller en gebruikt veel minder energie.

Anna 15-10-2016

droge was, heerlijk

makkelijke programmering en veel mogelijkheden (niet dat ik die allemaal gebruik maar je weet maar nooit)

Bert 29-09-2016

Uitstekende wasdroger

Fijn dat de wasdroger weinig warmte afgeeft en zuinig is met energie. Op een aparte aardlekschakelaar aansluiten is niet meer nodig.

Marianne 06-09-2016

Mooie vormgeving en zeer stil

(Zie ook reactie bij wasmachine). Ook de oude wasdroger was 21 jaar oud dus toen de wasmachine vervangen moest worden, ook gelijk de wasdroger maar vervangen. Ook hiervoor geldt: uitstekend product. Droogt prima en de keuze uit programma's is geweldig.

SCvB 29-08-2016

Voldoende droogtesultaat

Bij een minder volle trommel droogtesultaat oké. Bij een volle trommel met oa dekbedovertrek zit alles in elkaar gevouwen en is niet alles goed droog

Toos 28-08-2016 Product paar dagen in bezit

ontzettend fijn

Wat een geweldig apparaat, vandaag is hij geleverd en mijn oude droger van 35 jaar oud is door de bezorgers meegenomen. Hij is super stil en ontzettend zuinig en daar ben ik heel blij mee.

Pluspunten

• verbruik
  • fijne was drogen

Minpunten

• duurt erg land

Marja verbun 26-08-2016

Zeer makkelijk in gebruik super

Tijd in te stellen makkelijk in gebruik door de eenvoudig langer of korter drogen.truitjes vesten of BH door de korf makkelijk zonder te krimpen droog.
Speciale handdoeken toets of dons Ja gelukkig een goede maar ook mooie aankoop

martine 05-08-2016

heel blij met mijn nieuwe droger

Zeer weinig "pluis" na het drogen dus behoud van kwaliteit van de was.de droogtijd is veel langer dan bij mijn oude droger maar het resultaat is beter. Het enige wat ik mis is een "koud" programma, maar ik denk dat ik het donsprogramma daar voor kan gebruiken

tevreden huisvrow 30-07-2016

Gebruiksvriendelijk, makkelijk in gebruik

Gebruiksvriendelijk, gemakkelijk bedienbare droger.
Omgevings temperatuur wordt niet zo hoog door dat de droger een lagere bedrijfs temperatuur heeft maar wel goed droog resultaat

Annemarie 06-07-2016

Prima wasdroger!

Prima wasdroger, ben er zeer tevreden over. Enig minpuntje is, dat hij vergeleken bij een waterafvoer droger, langer over het droogproces doet.

Erkel 18-04-2016

Top design

Super droger. Altijd alles goed droog. Verschillende standen mogelijk. Van katoen tot heel fijn. Ben er zeer tevreden over.

Sannie15 03-04-2016

eenvoudig in gebruik

Onze Bosch warmtepomp -droger is niet meer te missen. Ik kan er alles in drogen en deze is gemakkelijk in te stellen op de verschillende programma's.

Hans B 10-03-2016

Fijne en mooie wasdroger.

Fijne wasdroger , hij is stil en doet zijn werk goed. Moesten wel even wennen daar onze oude wasdroger een afvoerdroger was en deze meer programma's heeft waar we even aan moesten wennen.