AEG T66771NIH - Reviews

Energiekosten per jaar
48,53 euro

PeterK 17-06-2016 Product half jaar in bezit

Wasdroger AEG prima in gebruik

Helpt enorm in sneller drogen. Scheelt ook strijken als je de optie strijkvrij/strijkdroog gebruikt. Filter goed schoon te maken en voor deze aanschafprijs een zuinig energielabel.

Meer 12-06-2016 Product kwartaal in bezit

Wederom goede AEG koop

Mijn levenlang koop ik al AEG-machines. Ook deze droger stelt niet teleur.

Droogt goed, is stil en zuinig en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Alma 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte machine

Ik heb deze aangeschaft en ben zeer tevreden over het apparaat.
Droogt uitstekend en een zeer laag energieverbruik .
Ik ben zeer ingenomen met deze AEG !

Rien 01-06-2016 Product half jaar in bezit

Top droger!

Fijne onderhoudsvriendelijke droger. Dit is de eerste droger die we zelf hebben aangeschaft en tot nu toe geen ongemakken ervaren. Makkelijk te bedienen en doet waar je om vraagt. Was is altijd mooi droog en trommel past zich met tijd aan, aan de was die je erin hebt zitten

Ron 27-05-2016 Product half jaar in bezit

Adequate droger

6,8
De droger functioneert goed (Was is precies zo droog als je bij bvbeeld 'kastdroog' of 'strijkdroog' verwacht). De machine is vrij makkelijk te bedienen. Hoe duurzaam de droger is heb ik niet gecontroleerd. Stoffilter werkt goed, maar ik verwacht wel dat periodiek reinigen van de warmtewisselaar nodig gaat zijn. Hier verwacht ik echter geen enkel probleem bij. Het geluid van de machine valt sterk tegen. Monteur gaf aan dat dit bij het type machine hoort, maar het periodiek ratelende geluid van de motor is allesbehalve stil! Daarom zou ik de machine afraden als deze dichtbij woon- of slaapkamer staat. Daarom ook de lage score voor 'gebruiksgemak'.

Ria 27-05-2016 Product kwartaal in bezit

Super droger

Ben super blij met deze droger, bijna geruisloos en geen programma's die je toch niet gebruikt, de grote van de trommel is ook fijn,kan hem echt van harte aanbevelen.

Lilian 27-05-2016 Product kwartaal in bezit

Zeer goede koop

9,4
Ik ben zeer tevreden over onze droger. Heeft een grote inhoud, maakt weinig geluid, heeft zeer gebruiksvriendelijke en overzichtelijke standen en het filter is goed en eenvoudig te reinigen. Daarnaast is ook het energieverbruik laag (geen droger gebruiken is uiteraard nog energiezuiniger!).

marjolein 27-05-2016 Product half jaar in bezit

Top droger!

Ik ben heel blij met deze droger, droogt perfect en bijna kreukvrij. Zelfs het wol programma werkt perfect.
Goede koop!

Anton 27-05-2016 Product half jaar in bezit

goede zuinige droger

prima droger, stabiele machine en zuinig in energieverbruik. Ook een goede aanschafprijs, uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding!

Leny 27-05-2016 Product half jaar in bezit

Prima wasdroger met prima resultaat.

Het wasgoed komt er droog en niet te gekreukt uit.De uitstel mogelijkheid is ook ideaal om hem bijv.op nacht stroom te laten werken.