Zanussi ZDH8353W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 98 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZDH8353W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Knakworst 14-03-2024

Erg slecht bevallen.

Na 10 tal jaren goede ervaring te hebben met Zanussi,
gekozen voor een warmtepomp droger Zanussi ZDH8353W.
Het eerste jaar printplaat stuk.
Het tweede jaar rubbers vervangen.
Nu na bijna 4 jaar deze maar afgeschreven, ook vanwege het vele vocht in de bijkeuken,
je moet het vocht gewoon opdweilen, zoveel water ligt er rond de droger
(in het begin nooit last van gehad)
Tevens doet hij er nu minimaal 6 uur over om een paar handdoeken te drogen,
dit is te gek voor woorden natuurlijk.
Ik heb deze droger meerdere malen losgehaald, om alle stof met een compressor te verwijderen.
(Dit deed ik al ieder jaar, zodat ik zeker wist, dat het daar niet aan kon liggen)
Aangezien ik er geen extra garantie bij had gekocht, de ervaring was dat dit totale onzin was bij Zanussi.
Nu als ik weer een monteur laat komen zijn alle kosten voor mijzelf, ik ben klaar met deze droger, jammer maar helaas.

Ik heb nu gekozen voor een Siemens WT7U4675NL.
Dit vanwege de zeer goede recensies, deze is een heel stuk duurder, maar ik wil dat een droger ook daadwerkelijk droogt, en er geen 6 uur over doet.
Wel heb ik er nu toch maar extra garantie bij gekocht, omdat ik hetzelfde niet weer mee wil maken.
Nu dus 5 jaar garantie in plaats van de gebruikelijke 2 jaar.
Over de Siemens droger kan ik nu nog niets melden, ik heb hem zojuist besteld,
wordt donderdag gebracht.

Jammer, maar helaas ik had altijd zeer goede ervaring met Zanussi, en ik geloof dat Zanussi nog steeds een goed merk is, alleen ik wil geen droger meer van Zanussi.
Wel heb ik 2 wasmachines gehad van Zanussi (nieuw voor wel € 265,-) deze heeft 12 jaar trouwe dienst gedaan, en de andere meer als 10 jaar gedraaid.
Dan heb ik nog 2 drogers gehad van Zanussi (droger met slang naar buiten) en deze hebben ook beiden meer als 10 jaar gedraaid.
Dus het kan natuurlijk zijn, dat ik net een slechte type droger gekocht had van Zanussi,
maar zoals ik al eerder vertelde, ik ben klaar met de onkosten aan deze droger.

r*********@h********** 16-10-2021

Waardeloze droger!

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Gezien de recensies, dacht ik de juiste keuze te hebben gemaakt. Maar wat een vreselijke droger. Programma duurt 2.5 uur !!!! En je was is nog niet droog.
Zet je hem weer aan , slaat die na 10 minuten af, terwijl de was nog vochtig is.
Ben zwaar teleurgesteld.
Heb ook andere wasdrogers gehad van Zanussi, die wel deden wat ze moesten doen. Ik dacht dus een goede keus te hebben gemaakt. Niet dus.
Niet kopen!!!

Minpunten

• Droogt heel slecht
  • Lange droogtijd,als die al droogt.

Zaandam 16-01-2021

Zaandam

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

mijn overleden echtgenote ia altijd enthousiast geweest over Zanussi. dus voor aanschaf van een droger kocht ik een Zanussi (Lindo 1000). bood een dekbed aan om te drogen (katoen/90) en heb na ca4 uur apparaat gestopt en dekbed was nog vochtig. dit probleem deed zich al vaker voor en ik dacht dat het aan mij lag. ik vermoed dat deze Zanussi dus relatief duur is in gebruik (energie bijv) en uiterst irritant omdat het belachelijk lang duurt met een wel erg vochtig resultaat. ik overweeg binnenkort een andere droger/merk te kopen ondanks ks de Zanussi nog niet defect is

Minpunten

• droogt niet goed (dekbed bijv)
  • draait urenlang zonder afname van kok

Johe 14-10-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

In januari 2018 gekocht. En nu oktober 2020 kapot. Apparaat heeft geen koelvloeistof meer. Kosten meer als wat die gekost heeft.

Pluspunten

• Droogt snel

Minpunten

• Snel kapot

Cornelia 27-05-2018

Goede droger voor een mooie prijs

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Ik heb de droger inmiddels ruim een jaar in gebruik en ben er tevreden over. De droogtijd is niet veel langer dan van mijn oude droger, en de bediening is makkelijk. Minpunt is dat er regelmatig sokken aan de zijkant van de deur blijven hangen waardoor ze niet droog worden. Ook een minpunt is dat ik nog steeds geen goed programma heb gevonden voor alleen maar voetbalkleding, wat ik ook doe het is nooit goed droog, alleen op een tijdprogramma krijg ik het droog. Het combiprogramma werkt prima, polo’s, spijkerbroeken en wat op een lagere temperatuur moet is in een klein uurtje droog. Kortom ik ben tevreden over deze machine.

Pluspunten

• Redelijk snel droog
  • Grote trommel
  • Handig met de waterafvoer

Minpunten

• Sokken blijven soms hangen
  • Voetbalwas droogt slecht

Rachel 02-01-2018

Werkt vaker niet dan wel

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Word nog steeds gek van het geluid alleen nu valt hij 9 van de 10x elke 2 minuten uit en dan moet ik weer op play drukken

Hanny 16-09-2017

Grote inhoud

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Gisteren geleverd, vol verwachting eerste handdoekenwas gedroogd zoals bij voorkeur aangegeven, helaas niet droog. Daarna nog enige malen opnieuw geprobeerd op vol zonnetje maar na een kwartier klaar zonder verbetering.
Daarna 20 minuten op tijd gedraaid en wel droog.
Kan nog geen cijfer geven nu, nog een keer proberen deze week en anders servicecenter benaderen. Nee, ligt niet aan de wasmachine denk ik want die is uit dezelfde lijn en ook gisteren binnengekomen.

rachel 13-09-2017

droogt goed

droogt goed
wel al paar keer een monteur geweest om dat hij geluid maakt bij de deur elke keer word er wat anders gezegd en ben er nu klaar mee en doe hem alleen aan als ik de deur uit moet

Pluspunten

• droogt goed ook op 30 graden

Minpunten

• geluid bij de deur

Irene 24-09-2016

Stil, zuinig, prettig in gebruik

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Ik ben erg tevreden over de droger. Na drie maanden gebruik, zie ik geen zichtbare stijging van de energiekosten. Dat was voor mij de belangrijkste reden om deze droger te kiezen. Het koste even wat uitproberen van de verschillende standen tot de was ook naar tevredenheid droog was, maar de instellen zijn eenvoudig genoeg.

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Eenvoudige bediening

Onno 24-08-2016

Top wasdroger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Top wasdroger die weinig geluid produceert. Handig is ook het geluidje als hij klaar is met drogen. Was komt er goed droog uit zonder dat het gekrompen is. En lekker zuinig. Aangesloten op de afvoer dus ook geen probleem met het legen van het waterreservoir. Kortom: Een echte aanrader.

Pluspunten

• Aan te sluiten op afvoer.
  • Stil
  • Zuinig in verbruik.

Marielle 18-07-2016

Top droger!

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Top droger! Hij is handig en gebruik en hij droogt de kleren in een redelijke snel tijdsbestek. Kortom een echte aanrader met een goede prijs - kwaliteit verhouding!

van der Meer 16-07-2016

Top droger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Wij hebben de droger nu een paar weken en we vinden het een top droger, lekker still en droogt goed.
Super tevreden.
Groeten van de familie van de Meer

Rutger 10-07-2016

een fijne Zanussi droger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

het apparaat werkt gemakkelijk en was eenvoudig te installeeren. Het anti kreuk programma zorgt dat de was er behoortlijk kreukvrij uit komt.

Bas 08-07-2016

Goede droger, makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Droger is makkelijk in te stellen, heeft de programma's die nodig zijn en droogt goed. Met de extra set direct aangesloten op de waterafvoer.

Cergeo 07-07-2016

Kwalitatief goed product

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Deze wasdroger is sinds enkele weken in ons bezit en voldoet volledig aan de verwachtingen. Droogt goed, is stil en zuinig. Wij zijn er bijzonder tevreden mee.

Cujo 07-07-2016

Goede wasdroger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Wasdroger voldoet aan onze verwachtingen. Fors laadvermogen, simpele bediening met voor ons voldoende keuzemogelijkheden, stil in gebruik en mooi vormgegeven. Maar bovenal doet-ie waar hij voor bedoeld is! We bevelen m dan ook van harte aan!

Geert Jan 06-07-2016

Prima wasdroger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

De was wordt lekker snel, goed droog. Door de eenvoudige bediening kan mijn moeder van 88 er nog steeds goed gebruik van maken. Alle was die uit de wasmachine komt kan er direct in, want de trommel is groot genoeg.
Het geluid valt nogal mee, en dat is fijn in een service flat, waar de wanden relatief dun zijn.

Thea 06-07-2016

Blij met de droger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Ik heb de wasdroger nu ca. 1 maand en ik ben er erg blij mee. Hij doet wat hij moet doen en droogt goed. Mijn oude droger was opeens stuk en Zanussi is een goed merk in mijn ervaring. Bovendien was er een actie dat er € 100,- cashback werd vergoed door Zanussi en dat is toch ook mooi meegenomen. Erg tevreden... Hoe lang hij meegaat is natuurlijk nog afwachten.

I.C.M. 06-07-2016

Mooie stille droger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Ik heb de droger nu een aantal weken in huis en ben er erg blij mee. De droger is erg stil, heeft veel verschillende programma's en hij schakelt vanzelf uit. De was komt er heel zacht uit en de filter werkt ook heel goed. Ik raad deze droger zeker aan.

pjf 06-07-2016

Mooie machine die doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Zoals gezegd, een mooie machine die doet wat hij moet doen.
Droogt goed en is vaak sneller klaar als verwacht. En maakt een stuk minder geluid als de oude. en ook veel minderwarmte.

Een klein nadeeltje, soms is er een fluitend geluid bij de deur te horen. maar dit moeten we nog melden bij Zanussi.

MTL 05-07-2016

Zanussi ZDH8353W

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Inmiddels de droger een paar weken in bezit. De was komt er goed droog uit, programma's zijn simpel en makkelijk te bedienen. Qua lawaai vind ik het wel meevallen, heb nooit eerder een droger gehad dus heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Duurzaamheid is nog een vraag.

Leon 05-07-2016

Goeie wasdroger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

De wasdroger bevalt prima, ik heb de mogelijkheden van het apparaat een 6-je gegeven omdat mijn vorige apparaat meer mogelijkheden had, maar je kan dat natuurlijk ook positief zien. dat de mogelijkheden niet zo eindeloos maar lekker simpel zijn. Hij droogt goed en is lekker simpel te bedienen.

Joh 04-07-2016

Zeer nette droger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Na ongeveer een maand deze droger in gebruik te hebben bevalt hij prima, hij is stil en zuinig. Hij is makkelijk te bedienen. Dus tot zo ver zijn wij erg tevreden!

Mariet 04-07-2016

heel tevreden

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Deze wasdroger voldoet aan mijn verwachtingen. Hij is stil, makkelijk te bedienen en zelfs groot genoeg voor een dekbed.
Omdat het water rechtsstreeks in de afvoer gaat kan ik nooit meer vergeten om de waterbak te legen.

Els 04-07-2016

goede droger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8353W

Goede droger, zuinig in energie, makkelijk te bedienen,veel mogelijkheden,stelt zelf zijn droogtijd bij als het wasgoed droog is, wel lange droogtijd, daar moet je even aan wennen.