Zanussi ZDH8353W - Reviews

Vulgewicht
8 kg
Geluidsniveau
66 dB

Beoordeling op basis van 90 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Irene 24-09-2016 Product paar maanden in bezit

Stil, zuinig, prettig in gebruik

Ik ben erg tevreden over de droger. Na drie maanden gebruik, zie ik geen zichtbare stijging van de energiekosten. Dat was voor mij de belangrijkste reden om deze droger te kiezen. Het koste even wat uitproberen van de verschillende standen tot de was ook naar tevredenheid droog was, maar de instellen zijn eenvoudig genoeg.

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Eenvoudige bediening

Onno 24-08-2016 Product paar maanden in bezit

Top wasdroger

Top wasdroger die weinig geluid produceert. Handig is ook het geluidje als hij klaar is met drogen. Was komt er goed droog uit zonder dat het gekrompen is. En lekker zuinig. Aangesloten op de afvoer dus ook geen probleem met het legen van het waterreservoir. Kortom: Een echte aanrader.

Pluspunten

• Aan te sluiten op afvoer.
  • Zuinig in verbruik.

Bas 08-07-2016 Product paar weken in bezit

Goede droger, makkelijk in gebruik.

Droger is makkelijk in te stellen, heeft de programma's die nodig zijn en droogt goed. Met de extra set direct aangesloten op de waterafvoer.

Cergeo 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Kwalitatief goed product

Deze wasdroger is sinds enkele weken in ons bezit en voldoet volledig aan de verwachtingen. Droogt goed, is stil en zuinig. Wij zijn er bijzonder tevreden mee.

Jan Frederik 03-07-2016 Product paar weken in bezit

geweldige machine

We hebben het apparaat nu twee weken en hij doet het perfect! Ik beveel deze machine iedereen aan!Eerst gaf hij het na twee droogbeurten op,service gebeld en die kwam na twee dagen,beveiliging pennetje vervangen van de deur. De monteur sprak ook vol lof over deze droger!

Jan-Willem 03-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima grote droger

Mooie grote droger voor een groot gezin, makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken. Goede droog kwaliteit en handig stoffilter

Joyce 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super energiebesparende droger!

Heb de droger nu 3 weken en ben er super tevreden over. Heel zuinig, bijna geruisloos en goede droogresultaten. Ik kan niet meer zonder!

Louisa 14-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Milieu Familie droog automaat

Dik tevreden met onze droger van Zanussi
Groot vulgewicht
Snel droog
Goed in te stellen
Simpel te bedienen
Groot vulgat

A. Kanselaar 04-06-2016 Product maand in bezit

blij met deze aankoop

Prima droger voor een aantrekkelijke prijs. Gemakkelijk te bedienen en maakt weinig geluid. Energiezuinig was voor ons ook belangrijk.

Lageweg 28-04-2016 Product maand in bezit

Zanussi ZDH8352W

Droogresultaat is matig. Vooral op kortere programma's. Droogt feitelijk alleen maar op hoogste stand bij het langdurende katoenprogramma. Teleurgesteld over deze droger. Onze oude droger van 10 jaar oud (Bauknecht) voldeed vele malen beter.

Marielle 18-07-2016 Product paar weken in bezit

Top droger!

Top droger! Hij is handig en gebruik en hij droogt de kleren in een redelijke snel tijdsbestek. Kortom een echte aanrader met een goede prijs - kwaliteit verhouding!

van der Meer 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top droger

Wij hebben de droger nu een paar weken en we vinden het een top droger, lekker still en droogt goed.
Super tevreden.
Groeten van de familie van de Meer

Rutger 10-07-2016 Product paar weken in bezit

een fijne Zanussi droger

het apparaat werkt gemakkelijk en was eenvoudig te installeeren. Het anti kreuk programma zorgt dat de was er behoortlijk kreukvrij uit komt.

Cujo 07-07-2016 Product paar weken in bezit

Goede wasdroger

Wasdroger voldoet aan onze verwachtingen. Fors laadvermogen, simpele bediening met voor ons voldoende keuzemogelijkheden, stil in gebruik en mooi vormgegeven. Maar bovenal doet-ie waar hij voor bedoeld is! We bevelen m dan ook van harte aan!

Geert Jan 06-07-2016 Product maand in bezit

Prima wasdroger

De was wordt lekker snel, goed droog. Door de eenvoudige bediening kan mijn moeder van 88 er nog steeds goed gebruik van maken. Alle was die uit de wasmachine komt kan er direct in, want de trommel is groot genoeg.
Het geluid valt nogal mee, en dat is fijn in een service flat, waar de wanden relatief dun zijn.

Thea 06-07-2016 Product maand in bezit

Blij met de droger

Ik heb de wasdroger nu ca. 1 maand en ik ben er erg blij mee. Hij doet wat hij moet doen en droogt goed. Mijn oude droger was opeens stuk en Zanussi is een goed merk in mijn ervaring. Bovendien was er een actie dat er € 100,- cashback werd vergoed door Zanussi en dat is toch ook mooi meegenomen. Erg tevreden... Hoe lang hij meegaat is natuurlijk nog afwachten.

I.C.M. 06-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie stille droger

Ik heb de droger nu een aantal weken in huis en ben er erg blij mee. De droger is erg stil, heeft veel verschillende programma's en hij schakelt vanzelf uit. De was komt er heel zacht uit en de filter werkt ook heel goed. Ik raad deze droger zeker aan.

pjf 06-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie machine die doet wat hij moet doen

Zoals gezegd, een mooie machine die doet wat hij moet doen.
Droogt goed en is vaak sneller klaar als verwacht. En maakt een stuk minder geluid als de oude. en ook veel minderwarmte.

Een klein nadeeltje, soms is er een fluitend geluid bij de deur te horen. maar dit moeten we nog melden bij Zanussi.

MTL 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Zanussi ZDH8353W

Inmiddels de droger een paar weken in bezit. De was komt er goed droog uit, programma's zijn simpel en makkelijk te bedienen. Qua lawaai vind ik het wel meevallen, heb nooit eerder een droger gehad dus heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Duurzaamheid is nog een vraag.

Leon 05-07-2016 Product maand in bezit

Goeie wasdroger

7,6
De wasdroger bevalt prima, ik heb de mogelijkheden van het apparaat een 6-je gegeven omdat mijn vorige apparaat meer mogelijkheden had, maar je kan dat natuurlijk ook positief zien. dat de mogelijkheden niet zo eindeloos maar lekker simpel zijn. Hij droogt goed en is lekker simpel te bedienen.