Bosch WTH83200NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Greet 21-05-2018

Verschrikkelijk

Na de condensdroger overgestapt op de warmtepomp. Ik heb hem nu bijna 2 jaar maar wat een ramp, soms staat de droger wel 4 uur te draaien met handdoeken. En als je een tweede was er achteraan doet is die vervolgens niet helemaal droog. Hoezo zuiniger. Ik zou hem niet aanbevelen

fvdv 14-02-2018

Goede dorger met veel mogelijkheiden

Goede droger met veel mogelijkheden, voor elk soort wasgoed wel een programma. Hiervoor
hadden wij een Siemens (17 jr oud) die ook niet veel geluid maakte.
Nadeel van de nieuwe warmtepompdroger is dat het wasgoed niet echt warm wordt, voorheen deed ik veel 10/15 minuten in de droger en hing ik het op waardoor de kleding/het wasgoed er veel gladder uitzag. De stroom die ik nu bespaar ben ik kwijt door extra strijkgoed :-(

Pluspunten

• tijdsindicatie bij elk programma

Minpunten

• wasgoed minder warm en minder glad

Elles 07-09-2017

Geruisloos aanwezig

Merk weinig dat de wasdroger-warmtepomp aanwezig is in huis .
Was is snel droog.
Genoeg programma's, keuze genoeg.
Ben er erg tevreden mee.hh

Monica Zweden 16-01-2017

Fantastisch apparaat

Na enige aarzeling dit apparaat aangeschaft daar ik altijd andere merken droogapparaten heb gehad. Dit apparaat overtreft echter volledig mijn verwachtingen. Ik droog nu bijna alles hierin, zelfs luxere kledingstukken en het resultaat is uitstekend! Tevens ben ik blij met de duurzaamheid en is het apparaat zeer gebruiksvriendelijk. Wat mij betreft dus een absolute aanrader!

Beekenaar 13-09-2016

Voordelige keuze

Onze AEG condensdroger legde na 6 jaar intensief gebruit het loodje. Na wat orienteren op internet en in diverse fysieke winkels kwam de Bosch in beeld. In 1e instantie stond de voorspelde langere droogtijd van warmtepompdrogers ons tegen, al is deze Bosch op papier toch sneller klaar dan menig duurdere concurrent. In de praktijk bewijst zich dat deels. Bij "kastdroog" is na 140 minuten de was nog steeds klam. Maar na wat oefenen en spelen met programmas lukt het uiteindelijk toch.
De wasmachine zit ook in blessuretijd. We gaan eens kijken of Bosch ons daar ook kan helpen. En dan zal een met 1600 toeren centrifuge waarschijnlijk de droger complementeren.

RichardD 19-06-2016

Mooie grote, degelijke en zuinige wasdroger.

Het apparaat voelt degelijk aan en ziet er mooi uit. Hij wordt aan de buitenkant nauwelijks warm in tegenstelling tot onze vorige droger. Dat was overigens ook een Bosch.

Roosje 22-04-2018

apparaat is slim

Zuinig met energie en mijn tijd. Instructieboekje duidelijk. Makkelijk in gebruik en schoonmaken. Super blij mee!!!

Stef 15-04-2018

Super droogresultaat en energiezuinig!

Wij zochten een kwalitatieve warmtepompdroger, energiezuinig en niet al te hoge aanschaf waarde. Uitgekomen bij deze welke erg goed bevalt, hadden we eerder moeten doen ter vervanging van de WTL5200 condens welke al 10 jaar werk heeft verleend! Vandaar weer een Bosch!

Thom Saaij 05-01-2018

Niet bevallen,

staan nog geen kleinjes naast ;-)
Hij is langzamer dan de vorige, hierdoor hangt ze meer op dus een heel stuk voordeliger.

Henk 03-01-2018

Super geruisloze zuinige droger

Een gebruiksvriendelijke droger met voor ieder wasje een apart progamma als je dat wilt.
En je hoort hem praktisch niet

rykmarco 25-12-2017

geweldige droger

vergeleken met onze vorige afvoerdroger is deze bijna geruisloos.
was komt er droog uit, geen natte plekken
hij is sneller als aangegeven wordt
eenvoudig te bedienen

maxim2000 18-05-2017

de droger op zich bevalt prima maar !!

bij het plaatsen van de droger pakte mijn man deze vast om de droger op te beuren en op zijn plek te zetten, toen er iets behoorlijk ernstig gebeurde. de droger heeft aan de linkerkant onder een zeer scherpe uitsteeksel (braam) waardoor mijn man zich daaraan lelijk heeft gesneden , niet 1 snee maar zelfs meerdere, een snee was zo diep dat we hebben overwogen om naar de eerste hulp te gaan , maar door direct strak in te tapen is erger voorkomen. ik vind dit niet kunnen , de droger is niet zorgvuldig nagekeken en het gevolg is een week lang de hand niet goed kunnen gebruiken. ik stuur hierbij foto's van de pink op dit moment 1 week later. graag een reactie uwerzijds. met vriendelijke groet Marijke Hofman

Anja 07-03-2017

Handig in gebruik!

Inmiddels twee weken in bezit van deze prachtige Bosch wasdroger! Droogt perfect en handig in gebruik.

welkom 01 10-10-2016

Bosch WTH83200NL

De WTH83200NL is een prima warmte pompdroger en is zeer gebruiksvriendelijk Hij doet waar hij voor gemaakt is n.l.drogen wij hebben hem nu 4mnd en nog altijd naar alle tevredenheid

BasP 10-09-2016

Prima droger

Prima droger, voldoet aan onze wensen. We gebruijen de droger elke dag, de eas us goed droog en hij maakt weinig gelyud

Tinq 21-06-2016

Uitstekende resultaten

Keurige warmtepomp wasdroger. We hebben de droger nu een week of drie intensief in gebruik. De resultaten zijn uitstekend.