Miele TMG840 WP - Reviews

8 kg vulgewicht

9,6

Jacqueline 14-11-2017

hele fijne wasdroger

gekocht samen met Miele wasmachine (121WPS) zodat er een mooie set staat. Droger is heel erg goed te onderhouden, de pluizen zijn makkelijk te verwijderen en de was is binnen de kortste keren droog zonder veel geluid.

Pluspunten

• pluizen zijn makkelijk te verwijderen
  • onderhoudsvrij
  • snel droog
  • veel programma's
  • makkelijk te bedienen

Osking 12-08-2017

Condensdroger Miele TMG840WP

Na 23 jaar trouwe dienst van mijn vorige Miele-set, deze wasdroger aangeschaft samen met de wasmachine WMG120. Bij Euronics een geweldige uitleg zodat ik weloverwogen deze set heb aangeschaft. Ook met een tussenstuk omdat ik de machines op elkaar heb en met tussenstuk heb je minder last van stof tussen de machines. Levering en uitleg snel en vakkundig. Wat een prachtige set. De bediening is zeer eenvoudig, droogt perfect en het strijken hierna is een stuk eenvoudiger geworden. Energiezuinige condensdroger en vele mogelijkheden! Geluidsarm! Ik beveel dit product van harte aan!

Roel 05-05-2018

Geurflacon

Na enkel maanden in gebruik te hebben valt het wat tegen met de geurflacon.
Hoe het kan weet ik niet, maar de flacon Aqua is na een droogbeurt niet of nauwelijks te bedienen.
Je ken hem niet meer dicht draaien, of met zeer veel moeite.
We hebben er 3 geprobeerd en allemaal het zelfde.
Cocoon geen problemen, Nature nog niet geprobeerd.

Robijn drogerdoekjes doen naar mijn mening beter hun werk en stukken goedkoper.

Deze droger maakt bij de start enkele minuten lang meer lawaai dan je van een droger zou verwachten, een licht bonkend geluid wat goed hoorbaar is.
Hij staat net zoals de wasmachine op een dikke betonnen vloer, dus daar kan het niet aan liggen.

Het voordeel van deze machine, hij spring zuinig met energie om als je de cijfers moet geloven tegenover onze oude Miele droger van 18 jaar.

Verder veel instel mogelijkheden in een gemakkelijk menu.

Jet 02-02-2018

super apparaat

Wasdroger voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Droogt prima, was ruikt heerlijk.
Stil en energie zuinig

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • geurflacons handig in gebruik
  • A+++
  • droogt de wasprima
  • heel veel mogelijkheden

Roel 15-01-2018

De TMG 840

De droger van Miele, de TMG 840 WP.

Na heel wat jaren de oude Sirocco C die trouwens nog uitsteken zijn werk doet besloten om hem eens te vervangen voor een nieuwe.
Na veel info opgezocht te hebben is de keuze gevallen op de TMG 840 WP.
De programmaduur is met de juiste instelling goed, iets langer dan je zou verwachten, maar wel lekker droog.
Het drogen niet naar wens? Centrifugeer de was met een hoger toerental dan aangegeven in de gebruiksaanwijzing Blz 75

Het programma gladstomen is mij nog niet goed gelukt, zal nog even oefenen zijn.
Het programma opfrissen werkt perfect.
Wij hebben deze machine te kort om alles al geprobeerd te hebben, maar verwacht dat alles naar tevredenheid zal werken.
Zeer makkelijk te reinigen pluizenfilter.
Het enige minpuntje, de houder voor de geurflacon voelt niet degelijk aan, dit kon beter.
Met het gebruik van de geurflacon komt de was er nog lekkerder ruikend uit.
Deze machine zal door zijn vele mogelijkheden (programma’s) een alle mans vriendje zijn.
Na vele en vele jaren alleen maar Miele producten te hebben gehad verwacht en vertrouw ik erop dat deze ook weer zijn best zal doen.
Enkele dagen in bezit.
Al is die wat duurder, maar een aanrader.
Ik heb bij duurzaamheid goed aangegeven. Kan je pas zeggen na enkele jaren.

Pluspunten

• Lekker stil
  • Word niet warm
  • Opfrissen
  • Alles goed droog

Minpunten

• Geurflacon houder kon beter.