Beko DS7331PX0 - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,3

Dirk 18-08-2016

Nononsense wasdroger

Na een Miele en een Asko wasdroger versleten te hebben, hebben wij nu gekozen voor een goedkoper produkt, omdat we eigenlijk niet zoveel belangstellen in alle toeters en bellen. Deze droger is eenvoudig in het gebruik, en doet precies waarvoor we hem willen hebben. De bediening is eenvoudig, de filters zijn ook eenvoudig schoon te maken. We hebben niet de indruk, dat het drogen van de was langzamer gaat dan met de vorige drogers. Ook het geluidsniveau valt mee. Of de droger ook meer dan tien jaar meegaat is nu nog niet te zeggen, maar voorlopig zijn we er zeer tevreden over

Pluspunten

• Goedkoop
  • Doet wat het moet doen
  • Eenvoudig in gebruik
  • Filters snel te reinigen

Ruben 16-11-2017

Goedkoope en zuinige droger

Ik lees dat mensen klagen over het droogresultaat maar die hebben volgens mij de gebruikershandleiding niet goed gelezen. De stand kastdroog katoen is alleen bedoeld voor dunne katoenen t-shirts bijvoorbeeld, als je bijvoorbeeld handdoeken wil drogen moet je de stand extra droog gebruiken en dan droogt de machine prima, het enige nadeel tot nu toe is dat de machine best veel geluid maakt maar voor een budget prijs heb je er een hele zuinige droger voor

Pluspunten

• Gemak

Minpunten

• Lawaai

Walter 26-10-2017

Drama, droogt niet

Nu 1.5 jaar in gebruik. Wat een drama apparaat is dit. De was duurt soms vele uren voor die droog is. Tijdje geleden een monteur bij gehad en dat was normaal voor een warmtepomp droger. Nu een tijd later duurt het nog langer dan in het begin. Deze week meerdere dagen nodig gehad om een volle droger met handdoeken droog te krijgen.

Het vreemde is ook dat er nergens water uitkomt. Droger is niet aangesloten op een vaste afvoer, dus zou het water in het reservoir moeten komen, maar dat is helaas niet zo. Dat verklaart waarschijnlijk waarom dat ding gewoon niet droogt. Maar volgens de leverancier en monteurs is dit normaal.

Ik heb mijn leergeld wel betaald en ga terug naar een fatsoenlijk merk.