AEG T65771NIH1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T65771NIH1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Peter 07-06-2016

hij doet het nog.

Geschreven voor: AEG T65771NIH1

In november 2015 gekocht.
De vorige condensdroger z'n filter was kapot en sensoren waren vaak vervuild waardoor het lastig was.
Een nieuw filter kost al 50 euro. Teleurgesteld dat filters van nieuwe drogers er niet uitzien alsof ze duurzamer zijn, maar dat is bij alle fabrikanten.
Deze aeg droger verdient zichzelf terug door een lager energieverbruik van ongeveer 50 euro per jaar.
De motor zou duurzamer zijn, maar in de praktijk is de kwaliteit van de electronica een grotere factor in de levensduur en de kwaliteit van het filter en de voortschrijdende techniek die drogen nog zuiniger zou kunnen maken.
Ik heb de droger gekocht voor 449 (na aftrek kadobon van 50 euro) en had anders 50 euro voor een nieuw filter moeten betalen. Als deze droger 8 jaar mee doet dan is ie terugverdiend aan de lager rekening.
Wat wel jammer is, is dat er geen afvoerslang meegeleverd werd. Met wat knutselen kon ik deze van de oude droger gebruiken.
Het droogste droogresultaat voelt altijd nog enigzins vochtig. Ook jammer maar niet heel erg.

HSYN331 02-06-2016

Prima wasdroger

Geschreven voor: AEG T65771NIH1

Was drogen duurt vrij lang maar het is wel een stuk energiezuiniger! De droger heeft verschillende functies voor allerlei soorten was. Je ziet hoelang het nog duurt en je kan het zelfs uitgesteld drogen zelf heb ik deze nog nooit gebruikt. Water kan je afvoeren via de bak maar er zit ook een mogelijkheid om het aan te sluiten op de afvoer. Alles bij elkaar een prima droger.

Rudie 31-05-2016

AEG T65771NIH1

Geschreven voor: AEG T65771NIH1

Prima droger. Maakt alleen rare geluiden bij opstarten maar dit blijkt normaal te zijn bij een warmtepomp droger. Was drogen duurt vrij lang maar als het goed is wel een stuk energiezuiniger dan mijn vorige afvoerdroger. Al met al een prima apparaat met veel functies die je eigenlijk niet of nauwelijks gebruikt.

M Rood 30-05-2016

Prima apparaat

Geschreven voor: AEG T65771NIH1

Het apparaat voldoet aan alle verwachtingen
enig nadeel is dat het net snoer niet al te lang is

Droog resultaat is heel goed en omdat het een warmtepomp droger is is het veel minder warm op zolder

MarietteS 27-05-2016

Tevreden over mijn AEG droger

Geschreven voor: AEG T65771NIH1

De droger droogt prima en geeft weinig geluid, staat bij mij in de bijkeuken. De droger is makkelijk te bedienen

Maaike 27-05-2016

Gewldige wasdroger

Geschreven voor: AEG T65771NIH1

Fijne wasdroger, werkelijk alles kan er in.
geen gezeur meer met aparte wasrekjes voor kleding die niet in de droogtrommel mag.
Fijn stoffilter
geen damp meer die uit het rooster kwam bij de vorige

Ik zou hem zeker aanraden

Carp 27-05-2016

Prima droger !

Geschreven voor: AEG T65771NIH1

De droger doet precies watje van een droger mag verwachten, droogt prima, goed en makkelijk onderhoud, geruisloos en makkelijk te bedienen.

Rick 27-05-2016

Niet heel snel maar wel goed

Geschreven voor: AEG T65771NIH1

Makkelijk te bedienen en redelijk stil maar zoals in de folder en bij de aeg showroom in Alphen aan de Rijn al verteld werd, is het een warmtepomp machine en die hebben meer tijd nodig om te drogen.Het positieve ervan is wel dat het energieverbruik lager is.