AEG T75782NIH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T75782NIH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Mary 21-03-2017

Ruime trommel!

Geschreven voor: AEG T75782NIH

Heb de machine nu een paar maanden, doet wat hij moet dien . . . Wasgoed drogen. Perfect! Ruime kuip. Alleen mag het piepertje aan het einde van de rit iets harder, wordt een beetje doof?

Mary 01-12-2016

Gemakkelijke bediening

Geschreven voor: AEG T75782NIH

Voor AEG gekozen omdat mijn AEG wasmachine al bijna 20 jaar meegaat. Droogresultaat perfect, gemakkelijke draaiknop voor alle programma's en een duidelijk af te lezen display. Het pluizenfilter is wat "dubbel" maar dat is alleen maar goed. Zelfs het zoemertje op het einde is grappig!
Deze machine doet wat-ie moet doen: goed drogen!

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Duidelijk display
  • Prima droogresultaat

Marojajema 08-05-2016

Zeer tevreden

Geschreven voor: AEG T75782NIH

Wij zijn erg blij met deze droger. Bedienings gemak, zuinigheid en geluid zijn allemaal volgens verwachting.

marcoo1990 03-05-2016

Voldoet aan alle verwachtingen

Geschreven voor: AEG T75782NIH

Alles wat je in deze wasdroger stopt wordt netjes droog. Nu al zeker een half jaar in gebruik en nog geen slijtage aan wasgoed gehad.
Bij grote lakens raad ik het eco-programma wel af. Dan dien je hem echt op kastdroog plus te zetten voor een goed droogresultaat.
Veel programma's en opties zie in ons huishouden lang niet allemaal gebruikt worden!

De droger is zuinig met energie en daarom ook nog geen hoge energie rekening gehad.

Ik ben tevreden en raad deze droger, ondanks de iets hogere prijs, zeker aan. De droger is wel vrij groot en lomp bovenop de wasmachine, maar hij past wel!

verjansputs 03-05-2016

Met slecht weer,toch droge was.dank onze AEG droger

Geschreven voor: AEG T75782NIH

Ook voor oudere mensen een mooi product om de was droog in de kast te krijgen, zonder waslijn of droogmolen buiten

Willem 01-05-2016

Prima aankoop.

Geschreven voor: AEG T75782NIH

November 2015 hebben we deze wasdroger aangeschaft bij bobshop.nl. Prima website en bedrijf: alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. Voor 17,95 werd de droger naar 1e verdieping gebracht. De droger voldoet aan alle verwachtingen. Heel belangrijk: relatief laag energiegebruik, tov de vorige droger.
Duurzaamheid weet ik nog niet, heb het apparaat slechts een half jaar in gebruik. We gaan er vanuit dat we er vele jaren plezier van zullen hebben.