Bosch Serie 4 WTH83000NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 WTH83000NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

Missy 26-01-2023

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Heel blij met deze machine. Een warmtepomp heeft altijd wat meer tijd nodig maar is daarentegen zuiniger. Dit komt omdat de warme lucht door de warmtepompdroger een stuk kouder is dan bij een condensdroger. De wereld is al hectisch genoeg dus wij drogen de was rustig ;-)

Pluspunten

• energiezuinig

b***********@Z************ 31-10-2022

Zeer ontevreden

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Het duurt heel lang voordat de was droog is
Na programma extra droog nog nat en dus nogmaals het programma. Heel slecht dus.

Frans 03-10-2022

Teleurstellend

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Echt waardeloos. Heb al jaren Bosch apparatuur. Echter deze droger (serie 4) doet alles, behalve drogen. Duurt gemiddeld een dag om een beperkt aantal kledingstukken te drogen. Een echte miskoop. Zeer teleurgesteld

Minpunten

• droogt niet

j*********@h********** 31-03-2022

Spijt van de aankoop

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Waardeloos apparaat. Wanneer ik er meer in durf te doen dan een handdoek en/of wat ondergoed dan is mijn enige zekerheid dat ik hem nog minstens drie keer aan moet zetten voordat de was droog is. Monteur is erbij geweest en daar had ik precies helemaal niks aan, lag aan de prijs/kwaliteit.

Minpunten

• Draait programma’s niet (volledig) af
  • Was vaker nat dan droog
  • Service van Bosch

j*********@g******** 28-12-2021

Frustrerend

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Hiervoor een condensdroger gehad en nooit problemen. Na 10 jaar ging er wat stuk en kochten we deze. Zoveel spijt van deze aankoop. Duurt uren en dagen en dan is het nog niet droog. Ik kan niet eens op 1 dag van alle 3 het beddengoed wassen omdat ik dat niet droog krijg. Alle beddengoed draait in elkaar. En na 3,5 uur is het klaar maar is de helft nog nat. Handdoeken was duurt bijna 4 uur en dan zijn sommigen nog vochtig. Geen goed woord voor over alleen maar frustratie.

zeer slecht!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Heb in de loop der jaren reeds meerdere machines gekocht voor privé en op werk; 1. keer BOSCH - nou meer BOSCH; uiterst slecht!
Na 15 minuten nog steeds koude temperatuur. Wordt maar matig warm.
Duurt ca. 3 uur! Beddegoed een ramp; alles zit in elkaar "geworsteld".
Wanneer vochtig en je wilt nogmaals herhalen, blijft was vochtig.
Meeste was moeten we zelfs nogmaals ophangen.
Hebben service Expert in Horst laten komen; antwoord "droger staat te koud"! Achterkeuken (strenge winter 7C en normaal vanaf 12C).

Pluspunten

• geen
  • geen

Minpunten

• beoogt uiterst lang
  • was meestal vochtig
  • NIET KOPEN

Appie 18-03-2019

Goede droogtrommel

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Toen de oude Bosch droogtrommel vervangen moest worden ivm lekkage heb ik opnieuw een Bosch gekozen. Ik ben blij met het apparaat, al heeft hij een paar minpuntjes.

Ik heb ondertussen geleerd wasgoed op een andere manier te sorteren: vroeger lette ik vooral op kleur, maar tegenwoordig blijkt het type materiaal minstens zo belangrijk. Deze droogtrommel werkt prima voor handdoeken ed, maar zodra je op een lagere temperatuur wilt drogen, zijn er maar weinig programma's beschikbaar. De drooggraad voor het programma kreukherstellend, wat op een lagere temperatuur werkt, viel erg tegen en heb ik helemaal naar maximaal moeten zetten voor een beter resultaat.

Tiptoetsen luisteren niet altijd naar mijn vingers: met name aan/uit heeft wat extra aandacht nodig.

Pluspunten

• Functioneert over het algemeen goed
  • Handdoeken drogen prima op eigen stand
  • Eenvoudig te bedienen
  • Drooggraad kan aangepast worden

Minpunten

• drooggraad voor kreukherstellend viel tegen
  • weinig programma's op lage temperatuur
  • tip-toets vraagt wat geduld

Vleuten 03-02-2021

Was sorteren op type materiaal??
Wij hebben echter stevigere handdoeken en dunner beddengoed welke samen in de droger gaan. Functioneert helaas niet! Handdoeken blijven vochtig.
Duur minstens 3 uur!

Jantje06 12-03-2018

Zucht

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Wat een drama, deze droger. Ik ben overgestapt van een miele naar een bosch, maar helaas, deze droger droogt niet. Hij draait alles helemaal in elkaar, is uren bezig en als hij zegt dat tie klaar is is het gewoon nog nat. Met name dekbedovertrekken, juist de dingen die je graag in de droger doet als het niet buiten kan, krijgt tie niet droog, al is tie urne bezig. Eigenlijk kan ik niet geloven dat bosch zo' n apparaat op de markt brengt, wat doe ik verkeerd..

Minpunten

• Droogt niet
  • niet energiezuinig, te lang nodig

EEN RAMP!
Droger benodigt 3 uur en vaak nog vochtig!

Esmee 22-10-2017

Wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Wij hebben op 29-3-2016 deze wasdroger gekocht. Altijd prima en goed apparaat gevonden. Tot vandaag...... naar een uur draaien merkte ik dat hij stil stond. Hooguit 6 handdoeken erin en 1 trui. Bij openen van de droger hing de hele viltband los. Maar even contact opnemen met bosch en hopen dat het onder de garantie valt. Lijkt me niet geheel de bedoeling naar gebruik van iets langer als 1.5 jaar.

Vleuten 03-02-2021

Ook wij kunnen enkel bevestigen dat dit model niet functioneert.

LUAP 29-09-2016

Gebruiksvriendelijk en geluidsarm

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Deze droger is makkelijk in het gebruik; handig zijn de tiptoetsen en ook fijn dat je kan aflezen hoe lang een programma nog duurt. Tevens is deze droger behoorlijk geluidsarm. Was komt er bijna niet gekreukt uit. Handig is dat je de droger ook rechtstreeks kan aansluiten op de afvoer middels bijgeleverde slang.

Vleuten 03-02-2021

Niet kopen; slecht product! Was blijft vochtig.

irijsdijk 10-02-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Net een week in bezit. We hebben hiervoor 15 jaar een ouderwetse afvoerdroger gehad. Deze droger doet wel langer over een droogbeurt; ongeveer 2 tot 2,5 uur. Hij meet zelf of de was droog genoeg is. Als je handdoeken en t-shirts tegelijk in de droger stopt, zijn de t-shirt aan het eind van de droogbeurt wel droog, maar de handdoeken niet. Scheid je ze daarentegen, dan heb je dat probleem niet.
Apparaat is een flink stuk stiller dan onze oude afvoerdroger. Bediening is zeer eenvoudig: kies een programma en druk op start. Centrifuge toerental van wasmachine is in te stellen op de wasdroger.

wij kunnen dit enkel bevestigen! UITERST SLECHT ! MINSTENS 3 UUR DROOGTIJD