Bosch Serie 4 WTH83000NL - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Droogsysteem
warmtepompdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 WTH83000NL op Kieskeurig.nl.

7,1

irijsdijk 10-02-2016

Net een week in bezit. We hebben hiervoor 15 jaar een ouderwetse afvoerdroger gehad. Deze droger doet wel langer over een droogbeurt; ongeveer 2 tot 2,5 uur. Hij meet zelf of de was droog genoeg is. Als je handdoeken en t-shirts tegelijk in de droger stopt, zijn de t-shirt aan het eind van de droogbeurt wel droog, maar de handdoeken niet. Scheid je ze daarentegen, dan heb je dat probleem niet.
Apparaat is een flink stuk stiller dan onze oude afvoerdroger. Bediening is zeer eenvoudig: kies een programma en druk op start. Centrifuge toerental van wasmachine is in te stellen op de wasdroger.

Jantje06 12-03-2018

Zucht

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Wat een drama, deze droger. Ik ben overgestapt van een miele naar een bosch, maar helaas, deze droger droogt niet. Hij draait alles helemaal in elkaar, is uren bezig en als hij zegt dat tie klaar is is het gewoon nog nat. Met name dekbedovertrekken, juist de dingen die je graag in de droger doet als het niet buiten kan, krijgt tie niet droog, al is tie urne bezig. Eigenlijk kan ik niet geloven dat bosch zo' n apparaat op de markt brengt, wat doe ik verkeerd..

Minpunten

• Droogt niet
  • niet energiezuinig, te lang nodig

LUAP 29-09-2016

Gebruiksvriendelijk en geluidsarm

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Deze droger is makkelijk in het gebruik; handig zijn de tiptoetsen en ook fijn dat je kan aflezen hoe lang een programma nog duurt. Tevens is deze droger behoorlijk geluidsarm. Was komt er bijna niet gekreukt uit. Handig is dat je de droger ook rechtstreeks kan aansluiten op de afvoer middels bijgeleverde slang.

Appie 18-03-2019

Goede droogtrommel

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Toen de oude Bosch droogtrommel vervangen moest worden ivm lekkage heb ik opnieuw een Bosch gekozen. Ik ben blij met het apparaat, al heeft hij een paar minpuntjes.

Ik heb ondertussen geleerd wasgoed op een andere manier te sorteren: vroeger lette ik vooral op kleur, maar tegenwoordig blijkt het type materiaal minstens zo belangrijk. Deze droogtrommel werkt prima voor handdoeken ed, maar zodra je op een lagere temperatuur wilt drogen, zijn er maar weinig programma's beschikbaar. De drooggraad voor het programma kreukherstellend, wat op een lagere temperatuur werkt, viel erg tegen en heb ik helemaal naar maximaal moeten zetten voor een beter resultaat.

Tiptoetsen luisteren niet altijd naar mijn vingers: met name aan/uit heeft wat extra aandacht nodig.

Pluspunten

• Functioneert over het algemeen goed
  • Handdoeken drogen prima op eigen stand
  • Eenvoudig te bedienen
  • Drooggraad kan aangepast worden

Minpunten

• drooggraad voor kreukherstellend viel tegen
  • weinig programma's op lage temperatuur
  • tip-toets vraagt wat geduld

Esmee 22-10-2017

Wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Wij hebben op 29-3-2016 deze wasdroger gekocht. Altijd prima en goed apparaat gevonden. Tot vandaag...... naar een uur draaien merkte ik dat hij stil stond. Hooguit 6 handdoeken erin en 1 trui. Bij openen van de droger hing de hele viltband los. Maar even contact opnemen met bosch en hopen dat het onder de garantie valt. Lijkt me niet geheel de bedoeling naar gebruik van iets langer als 1.5 jaar.

marco 18-06-2019

geweldig!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

ben heel tevreden met deze Bosch apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Polderbaan 26-03-2018

Zeer zuinige droger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Deze droger heeft een dubbel pluizen filter wat een mega verbetering is op de oude Bosch droger die ik eerst had.

Alex 23-01-2018

Erg stille fijne droger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Lekker stil en veel verschillende droog programma's [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Elly 02-08-2017

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Hiervoor een LG gehad maar wat een verschil was is in 1 keer zonder voorwas schoon, wat een verademing, en dan het snelle programma van een uur, heerlijk ben zo tevreden over Bosch dat we meteen en warmtepomp droger erbij hebben gekocht ben zeer tevreden , heerlijk ruikende frisse was voldoende programma,s echt geweldig en hoop ik er lang plezier van te mogen beleven,alle programma,s die ik tot nu heb gebruik zijn stuk voor stuk uitstekend voor mij geen ander merk meer dan Bosch.

Henk Mengers 15-05-2017

Het stroomgebruik is zo'n beetje gehalveerd

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

De wasdroger wordt niet zo warm terwijl de was wel goed droog wordt een geweldig verschil met onze vorige wasdroger.

Selma 28-04-2017

stille snelle droger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

doet wat ie moet doen; droger met vele mogelijkheden in snelheid, droogresultaat en intensiteit van de programma's. Apparaat is mooi vormgegeven en bijzonder stil voor wat ik gewend was.

Dumitru 28-11-2016

Mooie wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Ziet goed uit, op de wasmachine geplaatst met de behulp van een tussenstuk. Droog resultaat is goed, 15% van de wasgoed nog een heel klein beetje vochtig maar het is niet erg.

Lailajamie 24-11-2016

Droogt goed en maakt niet veel geluid

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

De droger droogt goed (als gebruik wordt gemaakt van de verschillende droogte standen), en is gemakkelijk te bedienen. Verder vind ik dat hij niet veel geluid maakt.

Koen 10-11-2016

Prima wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

De wasdroger doet precies wat er van verlangd wordt: de was komt er goed droog uit, ruim functieaanbod voor alle soorten was, relatief (t.o.v. voorganger) stil, en gebaseerd op het energielabel nog duurzaam ook. Het enige wat aangemerkt kan worden is dat het programma redelijk lang duurt.

Jaap 05-11-2016

Prima machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Een wasdroger die doet wat je mag verwachten van een Bosch. Stil en een prima droogresultaat. Voldoende programma's voor alle soorten was.

pietje 31-10-2016

een tevreden klant

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Warmtepompdroger doet het goed. Het was even zoeken welk programma te gebruiken om de was voldoende droog te krijgen

Erik 11-10-2016

Prima apparaat, makkelijke bediening.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Geluidsarm, en energiezuinig. Droogt erg goed en vaak sneller dan het programma aan geeft. Erg tevreden!

pwit 12-09-2016

goede machine voor redelijke prijs

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

Stille machine met goed droog resultaat. Wel even wennen dat je twee of drie keer op de start knop moet drukken voor hij aanslaat.

Cake1986 19-07-2016

Uitstekende droger zonder poespas

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

De droger bevat een uiteenlopend repertoire aan programma's. Voor zo'n beetje elke type was vind je hier wel je programma. Vind je jouw programma niet? Dan kan je ook zelf een tijd instellen.

Wil je je was in de daluren drogen? Dan is het ook mogelijk om aan te geven wanneer je wilt dat je was droog is. Op die manier stel je de start van je droger uit.

De droger is daarnaast stil en redelijk snel klaar. Ook is het prettig dat de droger een geluid maakt als hij klaar is.

Oh, en vind je de was niet droog genoeg? Dan kan je de machine vertellen dat je je was droger wilt hebben. Dit wordt dan gebruikt bij toekomstig gebruik.

Slechts twee kleine puntjes van kritiek: ik moet soms twee keer op start drukken voor de droger start en het pluizenfilter zit voorin de machine. Ik had dat zelf liever in de deur gezien, zodat je je schone was niet over het pluizenfilter heen hoeft te halen.

Al met al een uitstekende droger voor deze prijs!

annie 28 20-05-2016

wasdroger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 WTH83000NL

ik heb de droger pas 2 maal gebruikt maar vind het ingewikkeld om hem in te stellen.
De letters en tekens op het display zijn moeilijk te lezen