Siemens WT43H000NL - Reviews

tile-Energieklasse
A+ energieklasse
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jaap 02-02-2017

betaalbare warmtepompdroger

nadat we van onze vorige Siemens condensdroger ruim 18 jaar plezier hadden, was bij de aanschaf van een nieuwe machine duidelijk voor welk merk we zouden gaan - de keus viel op deze door de goede prijs/kwaliteitsverhouding en het lage energieverbruik.
Voorlopig oordeel na week gebruik : droogt prima!

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteitsverhouding
  • droogt prima
  • laag energieverbruik

helmiy 10-12-2017

Precies wat ik zocht!

Eind november gekocht, samen met wasmachine van Siemens. Mooie combi. Belangrijke criteria voor aanschaf waren energiezuinig, voldoende keuze in programma's, maar niet te veel. Vriendelijk in gebruik. Droogresultaat is prima. Wasdroger maakt weinig herrie vergeleken met mijn vorige droger.

addi82 31-08-2017

Doesn't dry well, display is terrible

Bought the dryer 1.5 years ago and it is not working properly since i bough it. I thought may be i am doing something wrong. Checked all modes doesn't dry the clothes completely. Clothes remain wet after the program finishes even the 3 hr or longer program. The display is also very bad cannot see what is the end time. Do not know if someone can help me in fixing it.

Heijnders 19-07-2017

Goedkope wasdroger

Na 12 jaar een bosch 5400 deze vervangen door de Siemens wt43h000nl met warmtepomp.
Hij maakt wat meer lawaai maar geeft minder warmte naar de omgeving. Verder doet ie wat ie moet doen. Mis alleen het lampje in de trommel.

Pluspunten

• Warmtepomp
  • Eenvoudige bediening
  • Duidelijke programma's
  • Lage prijs

Minpunten

• Geen lampje in trommel
  • Deur lijkt wat slapjes

Ans 53 15-10-2016

Mooie machine

Ik heb hem 1 week ben er erg blij mee .wordt niet warm in de ruimte. Je kunt er zelfs een koelkast naast plaatsen .

jvz13 26-09-2018

Prima apparaat

gekocht ter vervanging van een oude condensdroger! Deze is veel stiller, betere pluizenfilters en veel zuiniger.

cistie 22-06-2018

FLUT

Inmiddels heb ik deze droger twee jaar, al vanaf het begon vond ik dat hij er extreem lang over deed om de was droog te krijgen. Natuurlijk denk je dat je nog even aan het nieuwe apparaat moet wennen en dat je vast nog tevreden gaat zijn. Het zogenaamd warme programma van een half uur wordt nauwelijks warm maar het allerergste van deze droger vind ik dat er superfris ruikende was ingaat en stinkende was uitkomt. Alles heb ik al geprobeerd en ja, de droger heeft alle onderhoud volgens het boekje gehad.
Wat een flutding!!

Thea van vuure 15-05-2018

Nooit meer anders

Mijn vrouw heeft de droger nog maar 1 keer gebruikt maar zegt nu al..... hadden we veel eerder moeten doen. Perfect droog en lekker zacht.

Siemens1964 16-03-2018

Vraag aan mede gebruikers

Duurt bij iedereen de droogtijd ook zo lang? kastdroog extra geeft 3.49 aan. die tijd gebruik hij ook echt, is dit normaal?

Pauline 16-03-2018

Wasdroger

Werkt net zo goed als mijn vorige Siemens wasdroger. Geen problemen en droogt goed en weinig geluid.

Anna59 19-02-2018

Een droger met de juiste skills

Moest wegens omstandigheden snel tot een beslissing komen om de droger te kopen en heb daar tot nu toe geen spijt van.

Benn 20-11-2017

stil geen warmte afgifte buiten de machine

heb het al een paar maanden in gebruik kan er nog niet echt aan wennen overhemden kommen vol kreukels ui de machine

pekit 10-11-2017

goede en snelle droger

goede warmtepompdroger met een snelle droogtijd
machine rekent zelf de tijd en droog resultaten zijn zeer goed

Mans van der Sluis 30-10-2017

Goede droger

We hebben deze warmtepompdroger nu een maand en zijn hier zeer tevreden over. Hij doet zijn werk goed en droogt de was zoals je mag verwachten.
Ik lees nog wel eens dat kastdroog niet altijd droog is maar je kunt de warmte heel eenvoudig in drie standen zetten waardoor de was kurkdroog uit de trommel komt. Het duurt iets langer dan de oude droger maar is veel zuiniger
geluidsniveau is minder dan onze oude droger, 14 jaar oud.

Pluspunten

• drogen
  • tijd dat de was droog is
  • eenvoudige bediening
  • filter is gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

Nikki Poppelaars 29-10-2017

Alles snel droog, zonder te krimpen!

Net gekocht, erg tevreden. Droger maakt in korte tijd al je kleding goed droog, zonder te hoge temperaturen, waardoor je kleding niet krimpt. Er zitten veel programma opties, ook is hij vrij stil in gebruik. Daarnaast geeft hij een geluidssignaal af waneer hij klaar is, maar blijft de trommel draaien, zodat je geen kreukels krijgt in je wasgoed, heel fijn!

Bokkepootje 27-10-2017

Aardig...

Fijne warmtepompdroger, wel jammer dat hij luidruchtig is, en dat het touchscreenbedieningspaneel vrij matig reageert. Droogresultaat is adequaat.

Apee 08-10-2017

Geweldig eenvoudig te bedienen apparaat

Ongeveer 4 weken in huis ,eenvoudige bediening en droogt uitstekend, filters goed te bereiken, de waterafvoerslang is gelukkig bijgeleverd, en een redelijk stille machine

Elisabeth C 08-10-2017

Solide, betrouwbare en fraai ogende droger!

Droger gekocht uit dezelfde lijn als onze -eveneens nieuwe- Siemens wasmachine. Zeer tevreden mee, gebruiksvriendelijk, stil, prima droogresultaat. Pluisfilter is handig.

ConnyBo 03-07-2017

Mijn was wordt niet droog

Het apparaat ziet er mooi uit maar droogt niet goed genoeg. Ook op de maximale droogstand 3 komt de was vochtig uit de machine.

Miranda Rosendaal 22-02-2017

Mijn was wordt niet droog

Ik zal duidelijk iets niet goed doen. Heb het apparaat nu een paar maanden en ik kan er niet mee overweeg. Het wasgoed wordt slecht droog. Heb al meerdere dingen geprobeerd.