Bosch WTW84562NL - Reviews

Energiekosten per jaar
59,57 euro

arjan 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

wasdroger

hij werk perfect makkelijk te bedienen en doet goed zijn werk .Prijs is goed . Hij is een aanrader. En hij is erg zuinig

M 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Erg blij mee

Ik heb een jaar terug een droger van Whirlpool gekocht. Deze heeft echter een zeer krakkemikkig filter wat niet schoon te maken is. Dankzij Bol.com mocht ik deze terugsturen. Ik ben erg blij met deze van Bosch, zeer gebruiksvriendelijk, snel en stil

Pluspunten

• Snel
  • Gebruiksvriendelijk

John 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Droger stuk gegaan en een Bosch aangeschaft

Een prachtig product stil, droogt prima en goedkoper in het energieverbruik. Wel een stukje duurder dan onze huidige droger maar het is het geld waard.

• energieverbruik

A.Romijn 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor een gezin

Heerlijk grote droger die supersnel droogt, meer dan voldoende programmakeuzes, makkelijk in gebruik en onderhoud.

Anita 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

wasdroger, Bosch WTW84562NL

Onze oude wasdroger (geen Bosch) had het na bijna 5 jaar al begeven. Dus op zoek naar een nieuwe. De testen bekeken bij Kieskeurig en de Consumentenbond en daar kwam deze heel goed uit de bus.
Mijn eerste indruk (ik heb nu een paar wassen gedroogd) is heel goed. Als ik met mijn oude droger een dekbed droogde, kwam hij een verfrommeld en half nat uit, dus dat deed ik niet meer. Nu geprobeerd met de Bosch en tot mijn verrassing kwam hij er droog en netjes uit. Alle was is droog. Het is ook lang zo benauwd niet als met de oude droger in de ruimte waar hij staat.
Een goede keus (net als mijn overige apparaten van Bosch)

Pluspunten

• energie zuinig
  • goede droge was
  • vrij snel droog
  • verlichting in trommel
  • programma's aan te passen

Koen1976 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik, stil, grote vultrommel

Na onze huidige droger na 13 jaar de geest had gegeven, kwamen we via diverse reviewsites al snel op deze droger uit.
Nu een paar keer gebruikt en heel blij mee! Hij is zeer makkelijk te bedienen, is erg stil en de grote trommel is erg fijn voor een gezin met 2 kinderen.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk
  • grote trommel

Ankie 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk apparaat voor mooie prijs

Ik was op zoek naar een wasdroger. Hiervoor nooit een droger nodig gehad. Nu met 1 peuter en een baby op komst, leek mij een droger wel erg handig.
Na een tijdje rondzoeken op internet kwam ik uit op de bosch warmtepompdroger. De nieuwe techniek in combinatie met de prijs spraken mij erg aan. En later zag ik dat deze droger ook nog als beste uit te test kwam, dit was voor mij de doorslag om voor deze bosch te kiezen. '
Gister de droger voor het eerst gebruikt en hij is erg duidelijk, gebruiksvriendelijk en past zijn droogtijd aan de hoeveelheid was in de trommel. Ik ben fan!

Pluspunten

• duidelijkheid
  • maakt weinig geluid

Minpunten

• pluizen verwijderen

christ 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

grote droogtrommel 9kg

Een hele stille droger. Hij is prettig in gebruik,
Heeft een mooi schermpje en de was komt er mooi droog uit!

Pluspunten

• grote droogtrommel
  • makkelijk te bedienen
  • maakt weinig geluid

Marcel 19-11-2016 Product paar weken in bezit

bedieningsgemak

duidelijke machine en goede uitleg in gebruikershandleiding. ook design van droger is goed. stil, zuinig in stroomgebruik, alles wat men van een Bosch verwachten kan.

Pluspunten

• duidelijke bediening
  • goede gebruikershandleiding
  • grote vulopening voor was

Arniël Moerman 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Superdroger

Hij is heel stil, en droogresultaten zijn goed. Het wasgoed blijft ook fris ruiken.Makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Wasgoed blijft fris ruiken.
  • Makkelijke display

Moorlag 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat het belooft!

Deze wasdroger doet wat het belooft en doet dat goed! Grote trommel, groot gebruiksgemak en een perfect eindresultaat. Tot nog toe geen minpunten kunnen ontdekken.

Francien 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima droger

Blij met dit energiezuinige apparaat! Gebruikt de helft van de stroom van andere wasdrogers vanwege de warmtepomp,

Jamie 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Handige extraatjes

Wij hebben dit product gekozen omdat hij als één van de besten uit de test van de Consumentenbond kwam. Wij gaan de droger waarschijnlijk maar 1 à 2 keer per week gebruiken, maar vinden het wel belangrijk dat hij energiezuinig is. Vandaar de keuze voor een warmtepompdroger. Daarnaast werkt een warmtepompdroger met lagere temperaturen, wat hopelijk de was ten goede komt. Ik heb hem nu enkele keren gebruikt en tot zover ben ik tevreden. Hij heeft veel programma's en die kunnen allemaal bijgesteld worden. De verwachte droogtijd wordt gedurende het programma bijgesteld en werd de eerste keer veel korter dan verwacht, dus dat is positief. Twee kleine minpuntjes: hij maakt wel aardig wat herrie, maar ik denk dat dat bij alle drogers wel zo is. Daarnaast kan de trommel alleen open door gewoon hard aan de deur te trekken. Voelt een beetje alsof je de deur forceert. Zolang hij echter niet kapot gaat, vind ik het prima...
De verlichting in de trommel is handig als je gelijk de sokken bij elkaar wilt zoeken bijvoorbeeld :). De touch-toetsen voelen ook heel luxe... En als je handdoeken dan heerlijk zacht uit de droger komen waan je je bijna in een hotel ;).

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Energiezuinig

Minpunten

• Geluid/trilling

Bingo 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil veel functies en toch eenvoudig te bedienen

Toch wel aardig wat uitzoekwerk maar kwam elke keer weer bij deze uit.. geen moment spijt van gehad..voldoet aan alle verwachtingen tot nu toe!

Pluspunten

• stil
  • mooi qua vormgeveing
  • eenvoudig te bedienen

Arjen 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Superstille, zuinige wasdroger met grote trommelinhoud

We hebben de wasdroger een paar dagen in gebruik, maar staan nu al versteld van het bedieningsgemak, de grote inhoud van de trommel en het bijzonder lage geluidsniveau. Daarnaast is de droger bijzonder zuinig.

Pluspunten

• Tommelinhoud
  • Bedieningsgemak
  • Laag geluidsniveau

Minpunten

• Gewicht

jos 28-06-2016 Product paar weken in bezit

De goede keuze!

Zeer blij met de aanschaf van deze droger. Droogt zeer goed, makkelijk in de bediening. Alleen de aan/uitschakelaar voelt wat gammel aan.

Theo Beugen 12-10-2015 Product paar dagen in bezit

Onze “oude” condensdroger, een Zanussi ZTE 285, heeft het maar 4 jaar volgehouden. Printplaat kapot, reparatiekosten te hoog en zodoende een nieuwe droger gekocht. De droger heeft veel programma’s. De vulopening is zeer ruim te noemen en het geluid dat de droger produceert is minimaal. Voorheen was de ruimte waarin de droger staat in een sauna veranderd maar met deze droger is amper verschil te merken in temperatuur. Ook heeft de droger de mogelijkheid om het condenswater af te voeren via een afvoerslang, het aansluiten is erg eenvoudig en staat goed beschreven in de handleiding.

MarTan 06-10-2015 Product paar dagen in bezit

De droger was defect gegaan van merk X (laten we deze maar niet noemen). De oude was een condens droger.
Dit maal gekeken naar een droger die veel minder warmte en lawaai produceert.
Er zijn vele programma instellingen mogelijk op deze droger. Nog niet alles uit kunnen proberen, want deze hebben we nog geen week in bezit. Tot verbazing waren de handdoeken zeer snel droog en is deze droger erg stil. Geen warmte meer op zolder. Tot nu toe een perfect product en zeker een aanrader.
Ook de condensor wordt in deze droger automatisch gereinigd wat ook zeker tot de pluspunten behoord.