Siemens WT44W562NL - Reviews

Vulgewicht
9 kg
Programma's
wol

Beoordeling op basis van 276 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

CJ 17-04-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

Wij hebben de Miele WT44W562NL sinds enkele weken in ons bezit. Hiervoor hadden wij een luchtdroger. Het energieverbruik van zo'n luchtdroger is een stuk meer dan een warmtepompdroger dus vandaar deze keuze. De programmakeuze is eenvoudig in te stellen met de centrale knop en de activatie met de tiptoetsen fuctioneert prima. De afvoer is aan te sluiten op dezelfde afvoer als van de wasmachine. De machine ziet er in zijn geheel mooi uit en de droogresultaten zijn helemaal naar wens. Kortom, een fijn apparaat voor deze prijsklasse.

Mr.T 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima droger

Droger werkt prima. Wel duurt het wat langer in vergelijk met "oude" afvoerdroger, maar die was dan ook een stuk duurder wat energie verbruik betreft.
Goede en duidelijke programma's en eenvoudig in gebruik!

Pluspunten

• Eenvoudig gebruik
  • zuinig

Minpunten

• droogtijd ietje langer

Wiets Jonkman 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

De WT44W562NL doet zijn werk boven verwachting.
Is bijna geruisloos en droogt prima .
De was komt er nagenoeg kreukvrij uit.
Afgegaan op koopadvies van de Consumentenbond .
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Licht in de trommel
  • Makkelijke bediening
  • Nagenoeg stil
  • Droogt prima

martin 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super veelzijdige en stille droger

Ruime familiedroger met veel mogelijkheden, stil met een simpele bediening. Top machine! Een echte aanrader.

Van Heeswijk 28-04-2016 Product paar weken in bezit

Siemens IQ700 Topdroger

Grote 9kg droogtrommel met zeer grote opening zorgt voor veel gemak bij het in- en uitladen van de was. De diverse programma's zorgen voor een optimaal droogresultaat en overzichtelijk bedieningsgemak. Daarnaast is deze de helft zuiniger dan onze oude Siemens en uitzonderlijk stil.

Naast de Siemens IQ700 wasmachine vormt het qua vormgeving en gemak een ultiem duo.

Comagonda 19-04-2017

Geweldige droger

Echt een prima droger lang getwijfeld maar er toch voor gekozen en zeker geen spijt van droogt perfect en is echt heel stil vergeleken met mijn vorige afvoerdroger heb hem nu op de wasmachine afvoer aangesloten en dat werkt goed door de vele keuzes van drogen altijd wel een stand voor je was dus echt een aanrader

tevredengebruiker 04-04-2017

Veel eerder moeten doen!!

Altijd een miele droger gehad maar door een brand na 12 jaar toch een nieuwe moeten aanschaffen. Geluid en stroom rekening drastisch naar beneden..

Fleur 2017 24-03-2017

Met een woord geweldig !!

Als in vergelijk met onze wasmachine Siemes I700 is deze droger een topproduct voor een goede prijs. Met een vul gewicht 9 kg en toch nog een Energielabel A++: extra energiezuinig en natuurlijk onderhoudsvrij, zelfreinigende condensor.
Dit bespaar tijd en energie :-)

Liesbeth 18-02-2017 Product paar maanden in bezit

Droogd goed!

Doet wat hij moet doen! Alles komt er goed droog weer uit.
Handig met lampje in de trommel en een signaal als hij klaar is.

Pluspunten

• Niet veel lawaai
  • Snel klaar
  • Droogd goed

Bas 01-02-2017 Product paar dagen in bezit

Meer dan tevreden

De droger van siemens is een erg goede droger met een laag energieverbruik en een uitstekend droogresultaat. De prijs van het product is zeer redelijk zeker vergeleken met vergelijkbare producten op de markt. Het apparaat is zeer eenvoudig te bedienen en het digitale display is modern en geeft aan hoelang de was duurt. wat dikkere kleding/kleden zijn niet geheel droog en moeten tweemaal gedroogd worden daarom geen 10 maar een 9 voor dit product.

30-01-2017 30-01-2017 Product paar weken in bezit

Turrrbooo Drrroooogerrrr

Droger functioneert bijzonder goed; droogt goed, is stil, is snel (sneller dan verwacht voor een warmtepompdroger (!)) en is energiezuinig. Daarnaast oogt hij nog mooi ook!

Pluspunten

• snel
  • makkelijk in gebruik

Familie Boiten 29-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne droger voor gezin

Zeer goede droger voor groot gezin. Kind kan 'de droger' doen, duidelijke en simpele instructie. Handzaam, zeer milieuvriendelijk, en stil. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

• Veel ruimte in trommel
  • Simpel in gebruik
  • Veel droogmogelijkheden

Minpunten

• Vinden van serienummers voor cashback actie

Tanja 27-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima droger

Lekker stil en zuinig. Starttijd wordt prima aangegeven maar is vaak sneller veel klaar. Grote trommelinhoud en een overzichtelijke display met veel opties. Erg prettig is ook dat de droger geen warmte afgeeft en de ruimte dus normaal van temperatuur blijft. Misschien niet het belangrijkste maar het uiterlijk is ook netjes. Kortom prima koop, ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Geeft geen warmte af in de nabijheid
  • Sneller klaar dan de display aangeeft.
  • Grote inhoud tot 9 kg.

Sarioglu 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Condensdroger

Ik heb voor deze apparaat gekozen omdat het de beste was gekozen door de consumentenbond. Ook omdat het de beste voor ons was omdat wij kostenbestendig dachten en een apparaat wilden voor vele jaren gebruik. Op advies van een vriend leekdit obs de beste apparaat en de actie van 75 euro terug sprak ons ook nog eens aan.

Pluspunten

• Zuinig
  • Karakteristisch
  • Kwalieteit
  • Water door het slangetje en niet in de bak

Odette 22-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijn en duidelijke droger

Fijne en duidelijke droger. Geeft goed aan hoe lang was nog moet drogen en stelt tijdens het droger tijd bij. Duidelijke programma's. Grote deuropening, goede verlichting, pluizenfilter makkelijk schoon te maken. Zeker een aanrader als je een goed gezin hebt.

Pluspunten

• groot vermogen
  • duidelijke weergave tijdsduur
  • verlichting trommel

Minpunten

• geen gevonden

Samantha 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Ruim, kwaliteit, zacht in geluid, veel functies

In deze wasdroger kun je maar liefst 9 kg. aan natte kleding kwijt. Handig voor m'n handdoeken en wasgoed. Daarnaast bied de droger een tal van functies aan waardoor, ik zelfs mijn lingerie kan drogen op een veilige (minder warme) stand. Het geluidsniveau is erg laag. Hij staat bij ons in een aparte ruimte en je hoort hem niet als de deur dicht is.

Pluspunten

• Ruim
  • Kwaliteit
  • Zacht in geluid
  • Veel functies

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Endbaas 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Goed drogende en stille droger

We hebben deze gekozen omdat de droger goed uit de test van de consumententest kwam. En dat klopt helemaal, niet is hij alleen stil en makkelijk in gebruik, ook is het design mooi! (persoonlijk natuurlijk)

• gebruiksvriendelijk
  • Goed design
  • Verlichting

Minpunten

• Geluid dat hij klaar mag luider zijn.

eric scheijgrond 16-01-2017 Product paar weken in bezit

super stil en geen warmte en luchtjes meer in wasruim

heb voor deze gekozen omdat hij heel goed uit de test kwam. mijn ervaring: super stil, geen of nauwelijks gekreukte was geen luchtjes in huis, en geen beslagen ramen meer. fijne machine!

Pluspunten

• stil
  • gebruiksvriendelijk
  • was ruikt fris

Minpunten

• nvt
  • nvt
  • kan echt niets bedenken

Amstelveen 16-01-2017 Product paar maanden in bezit

Stil apparaat

Fijne droger die goed droogt en weinig geluid maakt. Was komt wel iets meer verkreukeld eruit dan ik gewend was van condensdroger.

• Energie zuinig

Minpunten

• Was kreukelt

Sandra 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige stille en goede droger

Onze oude droger was niet meer te repareren, dus snel op zoek naar een nieuwe droger. Op dinsdagavond na 22:00 uur besteld via BCC, na vergelijkend onderzoek via de consumentenbond, en de volgende dag konden we weer drogen. Geweldige service. Droger bevalt erg goed. Duidelijke programma's en een erge stille droger. We zijn zeer tevreden

Pluspunten

• De was is snel droog
  • Erge stille droger