Siemens WT44W562NL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 294 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

CJ 17-04-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

Wij hebben de Miele WT44W562NL sinds enkele weken in ons bezit. Hiervoor hadden wij een luchtdroger. Het energieverbruik van zo'n luchtdroger is een stuk meer dan een warmtepompdroger dus vandaar deze keuze. De programmakeuze is eenvoudig in te stellen met de centrale knop en de activatie met de tiptoetsen fuctioneert prima. De afvoer is aan te sluiten op dezelfde afvoer als van de wasmachine. De machine ziet er in zijn geheel mooi uit en de droogresultaten zijn helemaal naar wens. Kortom, een fijn apparaat voor deze prijsklasse.

Mr.T 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima droger

Droger werkt prima. Wel duurt het wat langer in vergelijk met "oude" afvoerdroger, maar die was dan ook een stuk duurder wat energie verbruik betreft.
Goede en duidelijke programma's en eenvoudig in gebruik!

Pluspunten

• Eenvoudig gebruik
  • zuinig

Minpunten

• droogtijd ietje langer

Wiets Jonkman 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

De WT44W562NL doet zijn werk boven verwachting.
Is bijna geruisloos en droogt prima .
De was komt er nagenoeg kreukvrij uit.
Afgegaan op koopadvies van de Consumentenbond .
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Licht in de trommel
  • Makkelijke bediening
  • Nagenoeg stil
  • Droogt prima

martin 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super veelzijdige en stille droger

Ruime familiedroger met veel mogelijkheden, stil met een simpele bediening. Top machine! Een echte aanrader.

Van Heeswijk 28-04-2016 Product paar weken in bezit

Siemens IQ700 Topdroger

Grote 9kg droogtrommel met zeer grote opening zorgt voor veel gemak bij het in- en uitladen van de was. De diverse programma's zorgen voor een optimaal droogresultaat en overzichtelijk bedieningsgemak. Daarnaast is deze de helft zuiniger dan onze oude Siemens en uitzonderlijk stil.

Naast de Siemens IQ700 wasmachine vormt het qua vormgeving en gemak een ultiem duo.

Heidi024 29-09-2017

Niet tegen aan te wassen.

Dit is dus een van de dingen die we eerder hadden moeten aanschaffen. De wasmachine (Siemens ) kan het niet bij houden. De droogtijd is geweldig, gaat zo snel. We hebben de droger op de afvoer aangesloten met de bijgeleverde afvoerslang.
+ droogtijd op diverse programma’s
+ vulgraad
+ verlichting in de trommel.
+ eenvoudig in gebruik maar groots in drogen.
- nog niet tegen gekomen.

Wij hebben de droger op de wasmachine geplaatst met een tussenstuk met lade, advies is om een originele te nemen van Siemens. Wel wat duurder dan een universele maar staat als een huis en maakt het rechtstreeks opvouwen vanuit de droger een stuk makkelijker.

carla 1962 09-09-2017

Hele fijne wasdroger voor groot gezin

Fijne grote snelle droge wasdroger.Vooral mix programma is zeer populair bij ons.Wel pluizenfilter na iedere droging legen.Dat gaat gemakkelijk in en uit.zeere praktische machine.

petergeeraers 08-09-2017

Topdroger

Gekozen voor een kwaliteitsnaam voor onze nieuwe droger en eindelijk een warmtepompdroger die ook echt vlot droogt! Mooi design en eenvoudige bediening. Nu al superblij met deze machine!

Huber 07-09-2017

Voldoet aan alle wensen

Apparaat is geweldig. Droogt beter en maakt weinig lawaai. Had ik maar eerder mijn oude droger vervangen

Wicher 28-08-2017

Een geweldige machine

Sinds kort in ons bezit, is makkelijk in te stellen en droogt goed en maakt weinig lawaai. Geeft haast geen warmte af aan de omgeving .

sjors19 24-08-2017

Prima wasdroger

Deze wasdroger hebben we gekocht nadat de oude condensdroger stuk ging. De oude droger werd veel warmer en was eerder klaar. Maar warmte is slecht voor het wasgoed en deze gaat er veel beter mee om. Er is verlichting in de trommel en dat is handiger dan gedacht. Het schoonmaken van het filter gaat heel makkelijk. Je hebt geen uitstoot van stof in de ruimte. Dit had je bij de oude wel. Ook is er veel minder warmteontwikkeling in de ruimte. Qua geluid valt het wat tegen. Hij maakt behoorlijk geluid. Er komt dat nog een soort draaiende koelkastmotor bij. Je moet dus wel een ruimte hebben waar deze wat lawaai kan maken. De tijdsduur is veel langer dan bij een ouderwetse droger. Hier moeten we nog even aan wennen. het duurt gemiddeld genomen de helft zo lang. Energieverbruik weet ik niet maar als ik de beschrijving mag geloven zijn we rond de €100 goedkoper uit op jaarbasis.

Dennis Kolkman 21-08-2017

Ontzettend gemakkelijke en energiezuinige droger!

Nadat onze oude en energie vretende droger defect was, zijn we kritisch op zoek gegaan naar een goede vervanger. We kwamen al snel uit bij Siemens. Dit apparaat voldeed aan al onze eisen:

- Mogelijkheid tot aansluiten op de afvoer
- Energie zuinig
- Simpel te bedienen
- Stil
- Grote trommel inhoud

Daar kwam nog eens bij dat het model dat we kochten als beste koop uit de bus kwam bij de consumentenbond! Nóg een argument om voor dit pracht apparaat te gaan!

Nadat de droger netjes was geïnstalleerd hebben we hem meteen uitgeprobeerd en hij voldoet echt aan al onze 'eisen'. Een top apparaat waar we hopelijk nog vele jaren plezier van gaan hebben!

Jacobsigor 17-08-2017

Droogt goed en snel en bespaart op energie kosten!

We hebben de droger nu 2 weken in gebruik en bevalt goed. Hij droogt goed, is fijnen gebruik en werkt sneller dan gedacht. Zeker een aanrader. Bij ons draait hij elke dag (gezin met jonge kinderen) en dat zien we nu al terug in de energie kosten!

Coros 14-08-2017

Boven verwachting

Wij zijn er zeer tevreden over hij staat nu 3 weken de andere warmtepompdroger het merk hotpiont val hier bij helemaal in het niet dus in onze ogen een aanrader

Jopio 06-08-2017

Goede en mooie droger

Goede en mooi uitziende droger. Water direct in de afvoer is perfect. Geen gedoe met waterbakjes legen. Machine is aardig stil. Ruimte waar de machine staat wordt wel warmer.

martkit 19-07-2017

mooie ruime inhoud prima droger

De droger werkt uitstekend. In begin wel wennen aan verschil tussen luchtdroger en warmtepompdroger. Ruime, zuinige machine

Ariane 20-06-2017

Gewoon heel erg goed

Gewoon heel erg blij mee. Recht toe recht aan: gewoon heel erg blij mee. Ik bedoel hoe sexy wordt een droger? Onze nieuwe droger is een goed en degelijk apparaat. Niet te ingewikkeld, maar straalt wel moderne luxe uit. Siemens-degelijk!! Doet t uitstekend.

Robert41 09-06-2017

Super droger

Ik heb de droger nu 2 weken en ben er super tevreden over. Het is onze eerste warmtepompdroger en hij voldoet boven verwachting. Het droogresultaat is goed en het verkorte programma voor handdoeken werkt top. Nog geen negatief aspect kunnen ontdekken.

Rob1948 07-06-2017

Prima machine, niets op aan te merken.

Droogt fantastisch. Aansluiting op afvoer wasmachine zorgt voor geen bakjes leeggooien. Wel na elke droogbeurt pluizenfilter schoonmaken, maar dat moet bij elke droger.

berteningevanwoudenberg 03-06-2017

prima

we hebben deze droger gekocht omdat hij bij de consumentenbond als goed beoordeeld was.de droger werkt prima en is makkelijk in gebruik.