Siemens WT44W562NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 335 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Ingrid 29-01-2018

Droogt goed

Droogt goed maar de compressor maakt een vervelend snerpend geluid, ik vind het heel vreemd dat dit in geen enkele review vermeld staat. Ik was dan ook onaangenaam verrast toen ik de droger voor het eerst aanzetten. Op internet heb ik de vraag gezet of meer mensen hier last van hadden en tot mijn verbazing blijkt dit een bekend euvel te zijn.

CJ 17-04-2016

Fijn apparaat

Wij hebben de Miele WT44W562NL sinds enkele weken in ons bezit. Hiervoor hadden wij een luchtdroger. Het energieverbruik van zo'n luchtdroger is een stuk meer dan een warmtepompdroger dus vandaar deze keuze. De programmakeuze is eenvoudig in te stellen met de centrale knop en de activatie met de tiptoetsen fuctioneert prima. De afvoer is aan te sluiten op dezelfde afvoer als van de wasmachine. De machine ziet er in zijn geheel mooi uit en de droogresultaten zijn helemaal naar wens. Kortom, een fijn apparaat voor deze prijsklasse.

Nikki 08-01-2017

Wt44w562nl Wasdroger

Deze Siemens WT44W562NL kan in één keer 9 kilo drogen. Dat past perfect bij gezinnen met een grote wasmachine. Droogt goed (bij gelijke stoffen). Energiezuinig. Niet veel lawaai.

Pluspunten

• Grote trommelinhoud
  • Wordt droog
  • Veel programma's
  • Gebruiksvriendelijk
  • Zelfreinigend filter

Mr.T 04-01-2017

Prima droger

Droger werkt prima. Wel duurt het wat langer in vergelijk met "oude" afvoerdroger, maar die was dan ook een stuk duurder wat energie verbruik betreft.
Goede en duidelijke programma's en eenvoudig in gebruik!

Pluspunten

• Eenvoudig gebruik
  • zuinig

Minpunten

• droogtijd ietje langer

Wiets Jonkman 31-12-2016

Super apparaat

De WT44W562NL doet zijn werk boven verwachting.
Is bijna geruisloos en droogt prima .
De was komt er nagenoeg kreukvrij uit.
Afgegaan op koopadvies van de Consumentenbond .
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Licht in de trommel
  • Makkelijke bediening
  • Nagenoeg stil
  • Droogt prima

Linda 83 15-02-2018

Wasdroger wt44w562nl

2 weken geleden heb ik deze wasdroger gekocht en tot nu toe ben ik zeer tevreden over de droger. Vele instellingen mogelijk. Al blijft het op dit moment nog even uitproberen. Het apparaat maakt meer geluid bij de automatische reiniging van de condensator.

Raywest 25-12-2017

Een topper!!!

Wij hebben deze warmtepompdroger nu een week in bezit.
Daar hij bij ons iedere dag aanstaat waren we op zoek naar een energiezuinig apparaat.
De verschillende programma,s eens doorlopen als de was droog is stopt hij vanzelf ook al is er nog een resttijd.
De bijgeleverde afvoerslang is zeer handig(rechtstreeks op afvoer aangesloten).

Wat een topper zeg!!!
Kan helaas geen foto bijvoegen

Jose Jacobs 16-12-2017

Super wasdroger

Vandaag de droger ontvangen, gisteren 23.50 uur besteld bij Coolblue!!! Super levering en wat een fijne wasdroger! Droogt goed, veel mogelijkheden en mooie uitstraling! Bovendien gemakkelijk te bedienen en fijn zelfreinigend. Alleen pluizen na elk droogprogramma verwijderen en watertand ledigen en klaar voor de volgende droogbeurt. Afvoerslang wordt overigens mee geleverd maar die kunnen wij niet gebruiken. Na 5 droogbeurten is mijn conclusie: Top product van Siemens👍

martin 17-11-2016

Super veelzijdige en stille droger

Ruime familiedroger met veel mogelijkheden, stil met een simpele bediening. Top machine! Een echte aanrader.

Van Heeswijk 28-04-2016

Siemens IQ700 Topdroger

Grote 9kg droogtrommel met zeer grote opening zorgt voor veel gemak bij het in- en uitladen van de was. De diverse programma's zorgen voor een optimaal droogresultaat en overzichtelijk bedieningsgemak. Daarnaast is deze de helft zuiniger dan onze oude Siemens en uitzonderlijk stil.

Naast de Siemens IQ700 wasmachine vormt het qua vormgeving en gemak een ultiem duo.

Dorien83 09-04-2018

Erg blij mee!

Kortgeleden deze warmtepompdroger aangeschaft. Met de derde opkomst waren we toe aan een droger met meer inhoud. Hij maakt veel minder geluid. Erg fijn dat er LED verlichting in zit en niet te vergeten hij is erg snel. Als je hem aanzet geeft hij als eindtijd standaard 2.36 uur. Maar is veeeeeeeeel sneller klaar! De definitieve eindtijd word tijdens het programma aangepast.

Joycie87 03-04-2018

Droger

Vorige maand heb ik deze droger gekocht omdat de oude droger stuk was. Deze droger werkt super. Makkelijk te bedienen en het de handdoeken komen er super goed droog uit en zijn lekker zacht.

gaengphed 21-03-2018

Geluidsarm en uitstekende droogkwaliteiten!

Vorige maand dit product aangeschaft en ben er heel erg tevreden over. Toestel is stukken stiller dan onze oude condensdroger, ben erg nieuwsgierig naar de energiebesparing. Wat opvalt is dat de ruimte waar het toestel in staat stukken minder verwarmt wordt. Het is een aardige uitgave, maar ik ga er vanuit dat we het er op redelijk korte termijn wel uit zullen hebben.

Thérese2 13-03-2018

Eindelijk droge was!

Jarenlang heb ik getobd met een goedkope wasdroger. Bleef maar draaien en nooit droog. Met deze nieuwe Siemens wordt de was zó droog, dat ik het direct kan opvouwen en opbergen. Het is een wonder van een apparaat dat automatisch, steeds na meting, de nog resterende droogtijd aangeeft. Daarnaast is het apparaat grotendeels onderhoudsvrij.

skinnymike 03-03-2018

Geweldige droger

Nu net een weekje in gebruik en zeer tevreden. Goede droging en redelijk stil. Hele fijne wasdroger waar we hopelijk jarenlang plezier van zullen hebben

WHMV 19-02-2018

Mooie grote trommel!

Een wasdroger had ik niet nodig vond ik, maar ik ben heel blij met dit fijne apparaat met mooie grote trommel. Droogt geweldig in niet al te lange tijd. Bovendien zijn er diverse programma’s en instellingen die je naar wens aan kunt passen.

Fatalflap 11-02-2018

De was wordt erg heet.

Twee weken geleden gekocht.
Werkt prima, en vrij intuitief.
De was wordt wel erg heet. Ook bij onstellingen voor gevoelige stoffen.
Hier heb ik zo mijn twijfels over.

Hansinge 06-02-2018

Heel blij

Na 18 jaar hebben we onze "oude" Siemens ingeruild voor deze. Siemens staat voor ons voor kwaliteit en dat hebben we andermaal met de machine weer gekregen. Eenvoudige instellingen en afhankelijk van je keuze keurige droging van de producten. Helemaal happy

Lars2018 28-05-2018

WT44W562NL uitstekende wasdroger!

De wasdroger staat alweer een paar weken prima zijn werk te doen. Deze gekocht ter vervanging van kapotte wasdroger, en gelijktijdig aangeschaft met bijpassende wasmachine. Tot zover erg tevreden; machine is makkelijk te bedienen, erg compleet en mooi stil.

edverschoor 10-05-2018

weinig geluid en energiezuinig

sinds een maand in gebruik en alles is naar verwachting, zoals ik van Siemens gewend ben. Stil, energiezuinig, kreukt weinig en droogt uitstekend.