Siemens WT43W460NL - Reviews

Vulgewicht
8 kg
Programma's
wol

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Johan 27-10-2016 Product paar dagen in bezit

Veel functies en grootse prestaties

Voor een keurige prijs/kwaliteitsverhouding haal je de Duitse degelijkheid in huis. Met uiteenlopende programma's voor elk wasgoed te gebruiken. En bovendien per keuzemogelijkheid nog eens te finetunen naar eigen voorkeuren (bij droogtegraad, kreukherstel, etc). De touch bediening werkt feilloos en is naar keuze "te horen" met een in te stellen piepje. De trommel is verlicht, dus er ontsnapt geen wasgoed aan je blik. Het energie verbruik is vergelijkbaar met andere warmtepompdrogers. De aansluitkabel had een fractie langer gemogen, maar dat ligt natuurlijk ook aan de plaatsing. Het reinigen van de filters vraagt wat meer aandacht dan bij onze oude condensdroger, maar dat is dan ook ten gunste van het energieverbruik. De condensor is bovendien zelfreinigend, wat weer een stuk gemak is wat je er voor terugkrijgt. De kleur is gewoon helder wit, wat aansluit bij het meeste andere witgoed. Alles voelt ook zeer solide aan, en geeft geen slap gevoel. Al met al zeer tevreden!

Pluspunten

• Zelfreinigende condensor
  • 8 kilo trommel
  • Touchbediening dus geen stof tussen knopjes
  • Afvoerset condenswater meegeleverd
  • Startuitstel tot 24u.

Minpunten

• Iets korte aansluitkabel

Jelrik 14-02-2017 Product paar maanden in bezit

Na enkele maanden gebruik: geweldig apparaat

Ter aanvulling op de eerste review: na enkele maanden gebruik zijn we er alleen maar enthousiaster over geworden. Het droogrek wordt niet zoveel meer gebruikt, want deze droger werkt super. Ook delicate kledingstukken gaan grotendeels allemaal in onze droger. 2 volle wassen uit de wasmachine worden in 1x moeiteloos gedroogd. Aanrader!

Pluspunten

• perfecte droging
  • droging stapsgewijs te doseren

tweedehans 22-11-2015

mooie machine met "siemens"gevoel.

nu een paar dagen in ons bezit, heeft al meerdere keren gedraaid.
hij is lekker stil en de was komt er droog uit, wat met de oude machine niet lukte.
lekker stil.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Beeper 11-11-2015

teleurgesteld

We hebben deze droger sinds 2 weken in huis. Ik ben zeer ontevreden over het droogresultaat. In vergelijking met onze oude droger (een B merk) doet deze droger ruim 3 uur over het droogproces en dan is de was nog niet helemaal goed droog. Er zijn een heleboel andere programma's dan alleen katoen of synthetisch, maar daarmee wordt de was al helemaal niet droog, ook al doe ik weinig was in de trommel. Onze wasmachine centrifugeert op 1400 toeren, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Ik heb het gemeld en er wordt binnenkort naar gekeken. Ik ben benieuwd...
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens