Siemens WT43W460NL - Reviews

65 dB
Vulgewicht
8 kg

Johan 27-10-2016 Product paar dagen in bezit

Veel functies en grootse prestaties

Voor een keurige prijs/kwaliteitsverhouding haal je de Duitse degelijkheid in huis. Met uiteenlopende programma's voor elk wasgoed te gebruiken. En bovendien per keuzemogelijkheid nog eens te finetunen naar eigen voorkeuren (bij droogtegraad, kreukherstel, etc). De touch bediening werkt feilloos en is naar keuze "te horen" met een in te stellen piepje. De trommel is verlicht, dus er ontsnapt geen wasgoed aan je blik. Het energie verbruik is vergelijkbaar met andere warmtepompdrogers. De aansluitkabel had een fractie langer gemogen, maar dat ligt natuurlijk ook aan de plaatsing. Het reinigen van de filters vraagt wat meer aandacht dan bij onze oude condensdroger, maar dat is dan ook ten gunste van het energieverbruik. De condensor is bovendien zelfreinigend, wat weer een stuk gemak is wat je er voor terugkrijgt. De kleur is gewoon helder wit, wat aansluit bij het meeste andere witgoed. Alles voelt ook zeer solide aan, en geeft geen slap gevoel. Al met al zeer tevreden!

Pluspunten

• Zelfreinigende condensor
  • 8 kilo trommel
  • Touchbediening dus geen stof tussen knopjes
  • Afvoerset condenswater meegeleverd
  • Startuitstel tot 24u.

Minpunten

• Iets korte aansluitkabel

Jelrik 14-02-2017 Product paar maanden in bezit

Na enkele maanden gebruik: geweldig apparaat

Ter aanvulling op de eerste review: na enkele maanden gebruik zijn we er alleen maar enthousiaster over geworden. Het droogrek wordt niet zoveel meer gebruikt, want deze droger werkt super. Ook delicate kledingstukken gaan grotendeels allemaal in onze droger. 2 volle wassen uit de wasmachine worden in 1x moeiteloos gedroogd. Aanrader!

Pluspunten

• perfecte droging
  • droging stapsgewijs te doseren