Beko DS7333RXO - Reviews

warmtepompdroger
A+ (new)
Vulgewicht
7 kg

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

perfecto49 07-04-2016 Product paar dagen in bezit

Droogt slecht

6,8
Bij mijn vorige droogtrommel van Zanussie was kastdroog ook echt kastdroog,bij de Beko is zelfs extra droog niet helemaal droog. Dus ik begrijp niet dat jullie het een goede droger vinden.

perfecto49 27-04-2016

Ik heb nu mijn tweede Beko, omdat de eerste niet goed droogde. Maar helaas droogt de tweede ook niet goed, ben echt boos. Ik heb nog nooit zo`n slechte droger gehad,ik vindt deze review`s dan ook zeer misleidend.

Anton 27-10-2015 Product paar weken in bezit

Veel (droger) voor weinig (geld). Droogt goed, is behoorlijk stil en zeer makkelijk te bedienen. Alles zit op de goede plek en een mega deuropening.
Voelt solide aan, maar verder nog niet goed te beoordelen op duurzaamheid.
Is net zo lelijk als elke andere wasdroger en niet supersnel. 2 uur moet je zeker uittrekken voor een droogbeurt.

Brera01 29-01-2016 Product kwartaal in bezit

Nog steeds geen spijt van deze BEKO. Vergeleken met de vorige is deze veel zuiniger. Verbruik is nu maar 800 watt in plaats van 2400. Ook geen gedoe met de condensor reinigen, hier zit een makkelijk te bereiken en onderhouden filter voor.

FvdB 06-03-2016

Hoi, Ik ben opzoek naar een droger en de Beko lijkt mij een geschikte kandidaat. Ik heb alleen een vraag: Het condenswater wordt afgevoerd d.m.v. een slang naar het afvoerpunt?

Groet,

Freek

Brera01 07-03-2016

Beste Freek, De afvoerslang wordt standaard bijgeleverd. Heel gemakkelijk aan te sluiten aan de achterzijde.

Vriendelijke groet en veel plezier van de nieuwe droger.
Ronald

rikki 01-04-2016

Hallo Ronald, mijn vriend wil graag een warmtepompdroger aan schaffen, maar ik heb met een condensdroger een zeer slecht ervaring omdat de trommel zooo ontzettend koken heet werd dat bepaalde kleding stukken beschadigde raken; mijn vraag is of het ook zo word met een warmtepompdroger?( ik heb deze probleem nooit gehad met een gewone luchtdroger.) Ik hoor het graag van u. met een vriendelijke groet, Yaël

perfecto49 04-04-2016

Ik heb waarschijnlijk weer dikke pech, hij droogt n`m niet en de 2 lampjes van de filters branden aan het eind terwijl de filters nog geen kans hebben gehad om vuil te worden. Heb hem 3 keer geprobeerd, en steeds hetzelfde. heb ook gekeken of de slangen wel goed zaten, daar ligt het ook niet aan. Ik ga zo de dealer bellen want ik heb hem pas 3 dagen.

Sofie 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Een super droger, het droogresultaat is erg goed. De droger is makkelijk in gebruik en makkelijk aan te sluiten.

Brera01 14-12-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze droger nu al een paar maanden vrij intensief in gebruik. Ik moet zeggen dat dit, gezien de prijs, de beste koop is. Mooi droog resultaat, veel mogelijkheden en verbruikt niet veel (maar 1/3 de vergeleken met de Bosch). Aanrader :D

Brera01 10-10-2015 Product paar dagen in bezit

Nadat de vorige droger, Bosch, het na amper 5 jaar voor de tiende maal had begeven, was ik het zat en ben op zoek gegaan naar een andere. Gezien de vele positieve reviews over BEKO op kieskeurig en de goede testresultaten, via een advertentie van BOBSHOP bij deze droger uitgekomen. Wat een verschil met de Bosch, stiller, zuiniger, sneller, droger en hij doet het! Mooi ding ook met duidelijk display, trommelverlichting en glazen deur. Ook stukken makkelijker te reinigen door het vrijwel ontbreken van kieren bij het filter. Voor mij is dit echt een aanrader en een top machine.

Natasja 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Na bijna een jaar zonder een droger gezeten te hebben ben ik er erg blij mee. de machine is bijna geruisloos. en heeft geen slang! je gooit de lekbak met water leeg, en een nieuwe was erin. kan zelfs samen met de wasmachine op een groep.

thamment 16-10-2015 Product paar dagen in bezit

9,4

AnoniemMSR 01-10-2015 Product paar dagen in bezit

Uitstekende machine. Zowel prijstechnisch als kwalitatief biedt deze machine vele voordelen. Het droogresultaat is goed. Zeer gebruiksvriendelijk. Ruime vulopening. Mooi design. Duurzaam. Daarnaast biedt Beko uitstekende garantieservice.

Henk Venrooij 26-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Apparaat is overal goed in behalve drogen sensor is veel te gevoelig slaat af en wil je de was kastdroog hebben moet je hem opnieuw aanzetten hebben apparaat in de probeer tijd terug laten halen door mediamarkt

Pluspunten

• Alles
  • Zeer zuinig

Minpunten

• Drogen

Stephan 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

Droogt prima

Ik kan nog niet beoordelen of deze droger op de lange termijn zijn werk goed doet. Maar de eerste indruk is goed. De droger ziet er degelijk uit, veel programma's en droogt zoals het hoort .

Pluspunten

• de was is droog
  • Is behoorlijk stil
  • Degelijk

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden