Beko DS7333 PX0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DS7333 PX0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

e**************@g******** 11-11-2021

Was niet droger

Geschreven voor: Beko DS7333 PX0

We hebben deze machine nu en jaar of twee en ik kan wijk zeggen dat het nog niet één keer gelukt is om een was op het programma kastdroog ook daadwerkelijk droog uit de machine te kunnen halen.
Ik heb spijt van de aankoop!

Minpunten

• Doet niet wat het programma beloofd

Supervisor 16-01-2018

Beko DS7333 PX0 Warmtepompdroger

Geschreven voor: Beko DS7333 PX0

Beko DS7333 PX0 Warmtepompdroger. We hebben deze zuinige warmtepompdroger enkele maanden in gebruik. Vele snufjes die handig zijn. Net als onze andere witgoedapparaten kun je zien over hoeveel minuten de was klaar is. Voorheen hadden we ervaringen met afvoer en condensdrogers, maar deze warmtepompdroger spant de kroon wat energiezuinig en droogkwaliteit betreft. Met deze Beko DS7333 PX0 Warmtepompdroger hebben we GEEN last van een hete of vochtige berging. Beslist een goede aankoop.

Pluspunten

• Goed droogresultaat
  • Goede prijs/kwaliteit/prestatieverhouding.

Minpunten

• Zet geen koffie.

Lodewijk 16-10-2017

Goede droger voor prima prijs

Geschreven voor: Beko DS7333 PX0

Nog maar kort in gebruik. Eerste indruk is prima. Degelijk apparaat. Droogresultaat is goed. Lawaai is hetzelfde als mijn oude condensdroger. Apparaat en wasgoed worden veel minder heet. Dit scheelt fors in energiekosten, maar programmaduur is wel langer. Prijs-kwaliteit verhouding lijkt uitstekend.