Siemens WT45W490NL - Reviews

53,36 euro

8,9

CenC 07-12-2016 Product paar maanden in bezit

Ruim en fijne warmtepompdroger

Op aanraden van de heer Peter Lieshout van de Fa. G. Lieshout te Hoorn, deze warmtepompdroger van Siemens aangeschaft. Een warmtepomp daar deze minder stroom verbruikt bij iedere droog beurt. Nu houd ik niet de "opbrengsten" bij, hij moet gewoon zijn werk doen...nou dat doet ie. Ik doe nu bijna alle soorten was erin, daar deze dus lang niet zo warm wordt als mijn oude. Wasgoed krimpt hierdoor niet. Ik moet er wel goed voor zorgen dat de filter goed schoon wordt gemaakt na iedere droog beurt. De droger is redelijk stil, hij staat op de 1ste en in tegenstelling tot de oude, hoor ik hem niet beneden. Verder ben ik nog in de leer met de diverse vele programma's, pak toch snel de makkelijkste, dus het boekje erbij houden. Ben gek op de 20 min. stand voor een opfrisbeurt. Ik dacht dat droog beurten langer zouden duren, maar dat valt erg mee. Groot voordeel dat deze niet zo warm wordt, dat ik rustig van huis ga. Kans op verbrandde droger is zeer klein.

• Minder stroom
  • De was wordt niet heet, dus geen krimp
  • grote vulling

Minpunten

• de dubbele filter

Chris Ploeger 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne droger

De Droger is lekker stil, en door zijn warmtepomp heb je in de ruimte zelf geen last veel vocht. Ook met zijn goede energie klasse, mijn inziens een verantwoord product.

Jeroen 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn dat alles er in kan, tevens best een stille machine

Mooie stille machine, grote trommel inhoud, geen schoonmaak werkzaamheden i.v.m. zelfreinigende condensor, droogt echt werkelijk alles en als je op delicaat programma zet komen er de meest kwetsbare spullen zelfs nog goed uit.

Pluspunten

• stil
  • grote trommel

M. Schoonveld 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille en zuinige machine

Echt een Siemens. Goed en degelijk. Stil en zeer gebruiksvriendelijk. Ook handig met dat extra rekje voor speciale kleding

rita 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

top wasdroger van Siemens

top wasdroger, energiezuinig, filter schoonmaken niet nodig, bijna geluidloos, zonder condens, tjonge wat een goed apparaat!!!!!

Pluspunten

• grote opening
  • veel inhoud

Tessa 25-11-2016 Product paar weken in bezit

Veel keuzes

Hele fijne droger, er past veel in. Ook kun je er veel in laten drogen, veel meer dan bij mijn vorige droger, zelfs truien! Veel variatie in keuzes om te drogen. Al met al zijn wij erg blij met deze droger met onze familie van vijf!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Veel programma s

review 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

goede service
klantvriendelijk geholpen

Jozef Wijnen 22-11-2016 Product paar weken in bezit

wasdroger

De was droger voldoet volledig aan de verwachtingen. Bijzonder plus punt is dat de condens afgevoerd wordt via een flexibele slang in het riool.
Heel geruisloos en fraai van vormgeveing

willy 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

goede droger fantastisch

in een woord geweldig blijf klant bij julle goede machine beveel het bij iedereen aan ga zo door fantastisch

JoannieNL 18-11-2016

Zeer goede service van zowel Siemens als Expert

Gekozen voor een warmtepompdroger van Siemens die in diverse reviews als goed uit de bus kwam, ook omdat deze zuiniger zou zijn dan een condensdroger. Het apparaat werd snel geleverd en geïnstalleerd, maar ik was erg teleurgesteld na de eerste droogbeurten... toestel bleef maar draaien en de was kwam er nat uit, ook na programma's van uren. Er bleek een fout in het apparaat te zitten, en binnen enkele dagen kwam er iemand van Expert (waar ik het had gekocht) en van Siemens kijken én werd het apparaat geruild. Nu zeer tevreden, was komt er droog en zacht uit, sensor stelt het drogen prima bij, en inderdaad veel zuiniger dan mijn vorige machine. Op dit apparaat zat cashback, en dat stond al één dag na mijn aanvraag op mijn rekening. Alle lof dus, voor Siemens (en ook voor Expert).

Pluspunten

• uitstekende service van Siemens
  • sensor die drogen bijstelt

Minpunten

• in eerste instantie een defect toestel

Jozef Wijnen 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wasdroger

Goed duidelijk display, apparaat droogt goed en snel en niet veel plaats in beslag neemt. makkelijk in onderhoud

Pluspunten

• duidelijk display
  • afvoer condens via slang

jan 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

WARMTEPOMPDROGER

WERKT PRIMA DROOGT GOED EN ZIET ER GOED UIT.EEN AANWINST VOOR HET HELE GEZIN. KAN DEZE DROGER AANBEVELEN.

polyoot 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

geen lawaai

veel positieve dingen over gehoord en vandaar besloten voor dit type droger. Duurzaamheid moet nog bewezen worden maar ziet er degelijk uit.

H.Kremer-Jeurissen 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

overzichtelijk en verstaanbaar display

De droger heeft een verstaanbaar en overzichtelijk display ook voor mensen die slecht nederlands spreken. De geluidspegel is minimaal en het resultaat is zeer goed. Het verbruik is sterk geminimeerd, het resultaat is optimaal , en staat is goede verhouding tot zijn prijs.

M.Hulzink 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

duidelijke keuze mogelijkheden

Duidelijke keuzemogelijkheden. Omdat de droger een sensor heeft, kan het voorkomen dat sommige was nog net iets net is. Je kunt met deze droger de was langer laten draaien, zodat alles droog wordt.

Marco weijers 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

siemens wt45w490nl

Ik heb dit product gekocht omdat er een heel aantrekkelijke aanbieding op zat en dit heeft ook omdat het een Siemens product is de doorslag gegeven om deze warmtepomp droger te kopen. heb hem eigenlijk net naar de zolder gebracht en uitgepakt product voelt zeer stevig aan en er zitten geen scherpe randen dus met de afwerking zit dit ook wel goed. alles ziet er netjes en strak uit ga hem zo proberen.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • stevige machine
  • zelf reinigende condensor
Patty 12-11-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige droger!

Met de Siemens WP droger krijg je echt waar voor je geld. Je was komt er super goed gedroogd uit zonder dat het te warm geworden is! Door de vele keuze mogelijkheden geschikt voor alle soorten wasgoed. Groot voordeel: automatisch pluizenspoeler! Zo makkelijk. Mooi apparaat; blij mee :-)

Loendersloot 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Snel en lekker stil

Onze vorige droger was een Blomberg warmtepompdroger, maar deze Siemens is een stuk sneller en lekker stil. Erg blij met deze keus tot nu toe.

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijk bedieningspaneel

Minpunten

• Slang van de condensafvoer gaat er moeilijk af

anna 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

wat een comfort

Ik heb heel blij met onze nieuwe warmtepompdroger.
We zochten een energiezuinige droger en die hebben we gevonden bij
Expert in Heemskerk, een zeer prettige zaak met goede persoonlijke service.
Alle was kan veilig en gebruiksvriendelijk in de droger worden gedaan.
Voor een druk werkende vrouw een heerlijk apparaat.

Wouter 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor groot gezin

Deze wasdroger is geschikt voor een groot gezin met dagelijks veel was.
Ook is er een keuze uit verschillende wasprogramma's. Verder heeft de droger een A++ status voor energiezuinigheid.

Pluspunten

• Geschikt voor een berg was
  • Energiezuinig