Bosch Logixx 8 WTW87590NL - Reviews

Geluidsniveau
64 dB
Energiekosten per jaar
59,57 euro

Beoordeling op basis van 121 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

skevola 05-08-2015 Product jaar of meer in bezit

5,8
Vanaf aanschaf (6 jaar geleden) problemen gehad met balans bij centrifugeren:gevolg was blijft nat (zeker bij grote hoeslakens) Borstelloze motor(met 10 jaar garantie) na 6 jaar stuk. Wasverzachter inname: enkel als de machine er zelf eens zin in heeft. Kortom; nooit meer!

Jo100 18-08-2015

Beste Skevola,

Dit is toch een droger, ik heb het idee dat u over een wasmachine spreekt.

remco kamermans 02-02-2017 Product paar dagen in bezit

Beste keus

Wij hebben kort geleden een 9 kg wasmachine gekocht van Bosch. Daarom viel de keuze voor een droger al snel op de Bosch Logixx 8 WTW87590NL. Met zijn 9 kg inhoud kan de was uit de wasmachine gelijk over in de droger. De droger heeft een energielabel A++. Zeer zuinig dus en het verschil in stroomverbruik hopen we terug te zien op onze jaarafrekening. Hij voert zijn eigen condenswater af, ideaal ! Groot display, lampje in de trommel en eenvoudig in gebruik. echt een aanrader !

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Grote trommel
  • licht in de trommel
  • Groot display
  • Gebruiksvriendelijk

Peter Gits 28-01-2017 Product paar weken in bezit

Grote cap(9kg), grote opening, energiezuinig, eenv.bediening

Keuze was snel gemaakt voor nieuwe wasdroger. Bosch overtreft de standaard in de consumentenmarkt voor drogers en biedt een hoge prijs/kwaliteit verhouding. Eenvoudige bediening, grote vulopening en grote droogcapaciteit maken het gebruik van deze droger zeer eenvoudig en prettig. De diversiteit aan droogprogramma's en extra opties bieden voor alle wassoorten mogelijkheden. Wij zijn er zeer tevreden mee!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Grote vulopening
  • Grote capaciteit (9kg)
  • Diversiteit droogprogramma's
  • Energiezuinig

Liesbos 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Geen droger voor kleine tussendoor wasjes

Na aanprijzen van de verkoper en kenbaar maken van onze wensen gekozen voor deze droger. Helaas na plaatsen hoorden meteen een ratelend geluid tijdens drogen. Navraag bij de verkoper leerde dat dit 'normaal' is voor een warmtepompdroger. Ik zou deze niet graag in huis willen hebben, bij ons staat het apparaat in de garage.
Daarnaast wilden wij een was met sokken en ondergoed drogen, maar helaas, op welk programmawij dit ook zetten: het droogt niet... navraag bij de verkoper leerde ons dat dit blijkbaar ook niet kan met dit apparaat omdat deze berekend is op 9 kilo. Als wij dit vooraf hadden geweten, hadden wij een andere keuze gemaakt.
Grote wassen worden wel goed gedroogd, maar het komt er erg gekreukt uit.
Al met al een erg duur apparaat dat het niet naar behoren doet....

Minpunten

• Ratelend lawaai
  • Kleine hoeveelheid was droogt niet

van den Hurk 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte machines

De vele standen en de goede kwaliteit zorgde ervoor dat ik mijn keuze zo had gemaakt. Ook het praktische droogrek en de functie "koude lucht" zijn erg fijn om te hebben. Zo tevreden over Bosch. Heb naast een droger, ook een combi oven/magnetron, vaatwasser, harfohn en stofzuiger gekocht.

Pluspunten

• Droogrek
  • Koude lucht
  • Zeker van kwaliteit

Rian 27-10-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Warmtepomp droger is super zuinig en zeer stil. metingen gedaan op stroomverbruik en gebruikt maar een kwart van de stroom tegenover de oude. Ook wordt de wasruimte niet meer heet en vochtig. Was is veel beter droog en in een kortere tijd. Deze machine is zeker een aanrader.

Marry1971 09-06-2015 Product paar dagen in bezit

Echt een geweldige ervaring.Heerlijk zachte was.
bijzonder dat hij zo weinig stroom verbruikt.
Makkelijke bediening.

Y. Smeets 19-07-2017 Product paar weken in bezit

overzichtelijk groot display, grote vulopening

de droger voldoet volledig aan de verwachtingen, zeer goed droog resultaat, weinig kreuk, zelfreinigende condensor scheelt in onderhoud, niet te lange droog tijden, geen vocht en warmte in ruimte meer.

Pluspunten

• snelle droogtijd
  • droog rekje erbij geleverd
  • zelfreinigende condensor

braat j. 20-06-2017 Product paar maanden in bezit

wasdroger

dit was erg nieuw door nieuwsgierigheid en mooi, uitgebreid en voorliefde voor apparatuur van bosch heb namelijk meer apparaten zoals gereedschappen(divers) hoop op goed resultaat tot nog toe wel.

Pluspunten

• goed drogen
  • uitgebreid scala

Minpunten

• niks
  • niks

martien 16-06-2017 Product paar dagen in bezit

nieuw huis, nieuwe techniek

dit is de oplossing voor ons nieuwe huis. Geen afvoer naar buiten. Verstoord het WTW van ons huis niet. Is stil, grote vulopening. Makkelijk te bedienen.

Mma Bliekendaal 08-06-2017 Product paar weken in bezit

De waterpompdroger geweldig super overzichtelijk

Ik heb deze gekozen omdat er veel in kan, overzichtelijke gebruiksaanwijzing heeft , voordelig is in gebruik , bijna geruisloos en goed droogt.

Pluspunten

• overzichtelijke gebruiksaanwijzing
  • voordelig in gebruik
  • kreukvrij voor blouses
  • mijn dekbedden kan ik erin wassen .

mma. bliekendaal 07-06-2017 Product paar weken in bezit

duidelijke , gemakkelijk en overzichtelijk

ik ben niet erg technisch , maar deze aanduiding overtreft alles. Ik ging er met de geleverde gebruiksaanwijzing bij zitten en had het i een keer onder de knie, zodat ik gelijk de keer erop dit niet meer nodig had. de was is schoon en de cetrifuge droogt perfect. Had hem veel eerder aan moeten schaffen, super blij ermee.

Pluspunten

• schoon
  • gemakkelijke gebruiksaanwijzing
  • bijna geruisloos

Wil 06-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat met veel mogelijkheden.

Prachtig apparaat met veel mogelijkheden. Bovendien een heldere bediening. Zeer praktisch. Prima vormgeving. Er is nagedacht over het ontwerp van dit apparaat.

Pluspunten

• Sterk
  • Overzichtelijk.

Hans van Noort 01-06-2017 Product paar dagen in bezit

Warmtepomp droger

Deze Warmtepomp wasdroger is zeer zuinig en handig in gebruik en geluidsarm. Met de verlichting in de trommel is de was goed zichtbaar. Met de vele programma's kan je snel en eenvoudig de juiste programma instellen. Ook als je niet thuis bent kan de droger ingesteld worden wanneer de was gedroogd moet zijn. Door zijn grote inhoud van 9 KG komt de kleding kreukvrij uit de droger.

Koos 29-05-2017 Product paar weken in bezit

Grote Trommel, Makkelijke bediening

Hele fijne en degelijke droger. Met grote trommel waardoor je was snel droog is. Ook de bediening is heel makkelijk en onderhoudsvriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is oke.

Pluspunten

• grote trommel
  • makkelijke bediening
  • onderhoudsarm

Minpunten

• Prijs vrij fors

Gerard Bosman 22-05-2017 Product paar dagen in bezit

Stille, zuinige droger voor een goede prijs

Ik heb gekozen voor de Bosch WTW87590NL, na gronig speurwerk op Internet. Deze droger is A++, dus zeer zuinig. Daarnaast is hij heel stil, redelijk snel en met een uitstekend droogresultaat. Als klap op de vuurpijl verkocht Expert Berkel en Rodenrijs mij deze droger voor een heel scherpe prijs en leverde meteen al de volgende dag.

Pluspunten

• Zeer zuinig, A++
  • stil
  • kan wel 8 kilo wasgoed aan
  • zelf reinigend
  • automatische waterafvoer

Minpunten

• gebruikt meer tijd dan mijn oude droger

Kelly 10-05-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige droger, geen slang meer nodig!!

Hele fijne droger, ziet er mooi uit en geen slang meer nodig. Ook geen condens bak nodig. Echt een pluspunt!!!!!!

Sann 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat!!

Prachtig apparaat!! Zowel uiterlijk als werking.

Hij is stil, maar je hoort 'm nog wel degelijk. (zijn er drogers die je niet hoort??)
bediening zeer duidelijk en gemakkelijk.

(nog) Geen nadelen kunnen ontdekken. We hebben 'm nu drie dagen in (intensief) gebruik.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Werking
  • Bediening

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Iris 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

schoenenrekje

Een prachtige warmtebrondroger die snel droogt. Erg speciaal is het bijgeleverde rekje waarin je wol kunt plaatsen en zelfs schoenen. De natte schoenen van mijn zoon konden daardoor gedroogd worden.

4 kids mom 05-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

helaas na een paar jaar onvoldoende

in het begin werkte de droger goed, maar na een jaar of 3 in gebruikt te hebben droogt hij steeds minder goed. En mega lang, een normale was doet er zo maar 3 uur over om droog te worden en de wat dikkere handdoeken morgen dan vaak nog een rondje omdat ze nog vochtig zijn. Helemaal niet geschikt voor een gezin met 4 kinderen

Pluspunten

• ruime trommel
  • verlichting

Minpunten

• doet er veel te lang over om te drogen
  • moet toch regematig helemaal schoon gemaakt wordeb