Bosch Exclusiv WTY87791NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Exclusiv WTY87791NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

paul 29-05-2017

lekker besparen

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Deze machine aangeschaft ter vervanging van onze 11 jaar oude condensdroger van Bosch, de oude wasdroger deed na 11 jaar nog steeds wat je verwacht van een condensdroger maar 11 jaar innovatie bij Bosch heeft ervoor gezorgd dat wij deze warmtepomp droger hebben aangeschaft. Professioneel apparaat voor thuisgebruik gisteren 3 machines gedroogd en wij zijn helemaal in onze nopjes. Ook een nieuwe wasmachine aangeschaft gisteren beide apparaten tegelijk aan het werk gezet, 2 televisie's aan. 2 audio installatie, 2 speelcomputers, etc en het gebruik van stroom was in totaal zo laag dat wij nog steeds elektriciteit aan het over produceren waren. was is super zacht en ruikt heerlijk, super snel voor een warmtepomp droger, heerlijk veel standaardprogramma's en eventueel indien gewenst aan te passen. super mooi design. voor de mensen die ook zelf energie produceren was gisteren 2500 kWh aan het produceren en kreeg het niet op met zo een beetje alles aan in huis. Bij de nieuwe wasmachine kun je zien hoe zuinig je aan het werk bent (indicator energieverbruik) jammer dat dit niet op deze droger is toegepast maar dat is dan ook het enige wat wij nog konden bedenken. Indien je toch je machine moet vervangen is deze uitvoering op het moment niet alleen best getest in 2016 maar nu ook heerlijk geprijsd en daar bovenop nog cashback van Bosch, zo heb je de eerste 275 euro al verdiend.

Pluspunten

• energieverbruik
  • gebruiksgemak en programma's
  • informatie op display tijdens gebruik
  • droogresultaat en tijdsduur
  • stil

Minpunten

• indicatie energieverbruik

Marco B. 12-05-2017

Topdroger

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Een relatief stille warmtepompdroger. Geeft niet te veel vocht af waardoor de ruimte waar die staat ook niet te vochtig wordt. Makkelijk te bedienen en heel goed in te stellen. Ondanks dat het een warmtepomp droger is met een groot laadvermogen is de droogtijd acceptabel.

• Droogtijd
  • Stil

Minpunten

• Aanschafprijs

hans 14-01-2017

Mooie en duidelijke droger.

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Wij hadden een van de eerste warmtepomp drogers. Die voldoet nog prima maar het legen van de watertank was moeilijk vanwege ziekte. Wij hebben deze nu gewoon blind aangeschaft op de ervaringen van de vorige en omdat deze het water afvoert via de afvoer en het legen van de watertank tot het verleden behoort en je ziet nu dat de ontwikkeling steeds doorgaat. Mooie machine en zeker een aanrader

Pluspunten

• water afvoer condens
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• nog niet gevonden

Krista 03-01-2017

Super droger

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Grote trommel, energie zuinig door slimme programma's, komt weinig warmte/vocht vanaf en de zelfreinigende condensor is ideaal!

Eva 26-12-2016

warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

De droger heeft onze toch al hoge overtroffen. Snel droog weinig geluid en eenvoudig te bedienen. Goede investering.

Pluspunten

• snel droog
  • bedieningsgemak

Smit 15-12-2016

Perfecte machine!

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Ontzettend blij met mijn nieuwe Bosch warmtepompdroger.
Wat een fantastisch apparaat. Muisstil en zeer goed droog!

Pluspunten

• Stil
  • Droog
  • Veel keuzes

sanne 13-12-2016

grote vulopening

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Nadat onze Miele het na 18 jaar had opgegeven op zoek naar een goed vervanger. Na speuren op internet, oa consumentenbond uitgekomen op deze droger. Wij zochten er een de niet te lang over het drogen doet, stil is, veel in kan, zo min mogelijk kreukt en ook nog zuinig is. Nu 1 dag in gebruik. Was is goed droog in niet al te lange tijd. Lakens nog wel erg gekreukt maar waarschijnlijk verkeerde programma gebruikt. Handdoeken snel heerlijk zacht en droog uit de droger. Heel handig lampje in de trommel. Stof er makkelijk uit te halen en water makkelijk uit condensor te legen. Ziet er ook heel mooi uit. Makkelijk bedieningspaneel. Maakt wel een erg (storend) brommend geluid dat uit een soort ventilator aan de voorzijde rechts onder komt. Weet nog niet of dat hoort maar maakt daardoor wat meer geluid dan verwacht. Maar goed, heb hem net en ga nog verder experimenteren. Wat ook fijn was was dat de zijde waar de deur open gaat te veranderen was. Kan dus links maar ook naar rechts open...wat je wilt.

MV 10-12-2016

Groot, mooi, stil en slim

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Gekozen voor deze Bosch droger omdat deze past bij mijn Bosch wasmachine met iDos waar ik al zeer tevreden over was. Ook van deze droger wordt ik nu blij. Een grote trommel, mooi design en display, lekker stil, ruimte wordt absoluut niet warm of vochtig. Ook valt het op hoe slim de droger is vergeleken met oude ´slimme drogers ´. Deze droger heeft snel door hoe vochtig de was nog is, en past hier een voortgangsbalk op het display op aan. Ideaal! Ook nog eens heel zuinig na een eigen energiemeting, kan ook makkelijk draaien naast je wasmachine.

Pluspunten

• grote trommel
  • stil
  • slim
  • mooi ontwerp
  • zuinig

Minpunten

• warmtepomp heeft een koelkast geluid

Fred 1960 06-12-2016

Top Apparaat, zuinig en stil

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Mooi maschine om te zien, droogt zeer goed op een zuinige manier.
Extra opties zoals het drogen van schoenen e.d. is uniek.

Pluspunten

• Droog Uitstekend
  • Zuinig in verbruik
  • Stil
  • Stijlvol

A.B.Merkus 05-12-2016

groot en duidelijk display, fijne grote trommel.

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

voldoende wasprogramma's zelfs een rekje voor schoenen en wol wasgoed.het geluid is vrij rustig. wij hebben de machine op een lade van Bosch gezet dit is een fijne werkhoogte.

Pluspunten

• voldoende programma's
  • zacht en rustig geluid
  • grote deur opening

Minpunten

• ? weet ik niet

Chris 05-12-2016

Prachtig makkelijk te bedienen apparaat

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Ik heb de droger nu een paar keer na aankoop gebruikt en het is een topper. Eigenlijk op alle fronten. De droger werkt fantastisch dwz droogt goed en dat is prioriteit nr 1. De droger is daarnaast makkelijk te bedienen, laag geluidsniveau, heeft veel opties en ziet er prachtig uit. Zelfs veel badhanddoeken tegelijk drogen allen goed en redelijk snel. Zeker in vergelijking met mijn oude droger, 1e generatie warmtepompdroger van Whirlpool, die het eigenlijk nooit heel goed heeft gedaan. Ik ben er als moeder van 3 sportende kinderen heel erg blij mee en kan de droger zeker aanbevelen.

a 04-12-2016

warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

super blij mee werkt beter dan condensdroger
bijna geluidloos zo het zo een ander aanraden zo het een ander echt aan
raden om deze warmtepomp droger te kopen

Pluspunten

• droogt beter
  • geluidloos

Renate 29-11-2016

i dos set aankoop wasmachine en droger

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Zeer fijne en mooi uitziende wasmachine en droger erg gebruiksvriendelijk, groot en verlicht display tot nu toe werkt de Idos perfect het apparaat pakt de juiste hoeveelheid verder erg stil zowel de droger als de wasmachine wat een genot

Pluspunten

• duidelijk
  • design
  • nooit te veel afwasmiddel
  • grote inhoud 9 kilo

Minpunten

• uitvogelen hoe hij werkt

Driquez 24-11-2016

Geweldige droger

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Geweldige droger. Doet alles wat het beloofd en zo makkelijk in de bediening. Nog nooit zo'n fijne droger gehad. Apart rekje voor schoenen en truien. echt geweldig. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• geluidsarm
  • droogt perfect
  • overzichtelijk en makkelijk keuze menu

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Erwin 24-11-2016

Maakt drogen kinderlijk eenvoudig

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Een mooi uitziende en snelle drogende warmtepompdroger. De instellingen zijn kinderlijk eenvoudig en spreken voor zich.

Pluspunten

• Strak design
  • makkelijk in te stellen

Johan 23-11-2016

Moderne uitstekende wasdroger

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Deze warmtepompdroger heeft alles wat een moderne droger zou moeten hebben.
Laten we beginnen met het mooie design, het oog wil ook wat, met de grote deur waardoor het makkelijk in en uit-laden is. De bediening is eenvoudig terwijl er veel mogelijkheden zijn om afwijkende materialen en vormen van het wasgoed te selecteren. Er zit een handige korf bij om bijvoorbeeld schoenen of gevoelige stoffen te drogen. Omdat de droger bij een waterafvoer in de buurt staat is het heel prettig dat er een optie bij is om het water rechtstreeks af te voeren i.p.v. via de opvangbak.
De droger is een stuk stiller dan onze vorige droger maar belangrijker is dat deze warmtepompdroger een stuk zuiniger is. Zo komt het aankoopbedrag vanzelf weer terug! Het enige waarop de warmtepomp minder scoort is de droogtijd die langer is maar dat is een consequentie van de zuinigere werkwijze.
Kortom, zeer tevreden.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Veel droog mogelijkheden
  • Zuinig in gebruik

Minpunten

• Langere droogtijd

Fam. Kluft 15-11-2016

Bediening lijkt ingewikkeld, dit is niet het geval !

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Bewust voor Bosch gekozen in verband met eerdere ervaringen met het merk, prijs/kwaliteitverhouding in onze ogen altijd top. Aanrader !!!

Pluspunten

• zuinig met stroom
  • stil
  • droogt fantastisch goed en kreukvrij

Marijke van Santbrink 13-11-2016

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Grote trommel, droogt prima en maakt weinig geluid. Reageert prima op minder wasgoed en dus is de was in kortere tijd droog.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Openen gaat makkelijk
  • minder was kortere droogtijd

Jan van Limburg 07-11-2016

fantastische wasdroger

Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Was droger is niet alleen stillen en zuiniger maar de ruimte waar de wasdroger in staat wordt ook niet vochtig. Na de vorige Bosch ongeveer 20 jaar te hebben gebruikt is dit een hele goede aankoop.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • geen hoge luchtvochtigheid

Jimmy 28-10-2015
Geschreven voor: Bosch Exclusiv WTY87791NL

Ik kan niets negatiefs verzinnen aan deze machine! de machine is erg stil, een perfect droog resultaat.