AEG T67682NIH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T67682NIH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Ans 28-02-2020

Slechte ervaring.

Geschreven voor: AEG T67682NIH

Wij hebben ruim 3 jaar geleden deze droogautomaat gekocht met het idee dat hij erg energiezuinig was. Helaas duurde het zeer lang (4-5 uur) voor een trommel met was droog was, terwijl de was ook uit een nieuwe AEG wasmachine kwam. De droogtijd werd steeds langer en nu wordt het niet meer droog. Monteur erbij gehad en de trommel blijkt versleten!! Het filter zit er vast in en kan niet schoongemaakt worden, vanuit de AEG is er geen coulance regeling, erg jammer.. Voor ons nooit geen warmtepompdroger meer.

Minpunten

• duurt veel te lang
  • display: aangegeven tijd klopt niet
  • veel te snel stuk

Christian 15-09-2016

Topdroger

Geschreven voor: AEG T67682NIH

Zeer handig in gebruik, veelvoud aan programma's en instellingen om alles op de gewenste droogte te krijgen

Pluspunten

• Veel programma's
  • Veel instellingen
  • makkelijk in gebruik
  • Stil

Minpunten

• nog niet gevonden

bjonkers 30-05-2016

fijne droger

Geschreven voor: AEG T67682NIH

droger werkt prima, droogt goed. soms merk ik wel bij grote dingen dat de was in elkaar frommelt. verder is hij rustig.

Peter 30-05-2016

Zuinige machine

Geschreven voor: AEG T67682NIH

We hadden een droger die meer als 20 jaar oud was,en dus duur in energie verbruik ,met dit apparaat weten we niet wat ons overkomt ,zo goedkoop in energieverbruik,hij doet er wel vrij lang over,maar dat went snel

Ed 30-05-2016

Wasdroger AEG helemaal top !

Geschreven voor: AEG T67682NIH

Wasdroger met goede resultaten zoals je van een AEG product verwacht. Het beantwoordt dus geheel aan onze verwachtingen. Toppie !

De Beukies 29-05-2016

Door de toename van de was. Zijn we op zoek gegaan naar een warmtepompdroger.

Geschreven voor: AEG T67682NIH

Omdat de was toenam. En we het niet meer optijd droog kregen. Zijn we opzoek gegaan naar een droger. En wel naar een warmtepompdroger i.v.m. het lagere energieverbruik.
We zijn er erg tevreden over. Droogt prima. Het duurt wel langer dan een gewone droger. Maar dat weten we van een warmtepompdroger. Apparaat is lekker stil. Is rechtstreeks aan te sluiten op het riool. Of gebruik gewoon de ingebouwde lekbak. Bediening is erg eenvoudig. Prima apparaat gezien prijs/kwaliteit.

familie zorgdrager 27-05-2016

we hadden een condensdroger. Gebruikte veel energie en hebben daarom een warmtepompdroger aangeschaft.

Geschreven voor: AEG T67682NIH

Deze warmtepompdroger heeft energieklasse A+++.
De energie kosten zijn aanzienlijk gedaald.
Deze droger heeft ook een grotere inhoud.
Gemakkelijke bediening. Zeer tevreden