Zanussi ZDH8333W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZDH8333W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Maaike 19-12-2019

Vreselijke droger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8333W

Nog nooit zo’n slechte droger gehad. Wij hebben een groot gezin maar kan maar 2 wassen per dag draaien. Heb zoveel spijt van deze droger. Alle programma’s geven een gewenste tijd in. Na die tijd plakt hij er nog even 2 uur bij omdat alles nog nat is en dus dik 4 uur aan het draaien voor 1 droogbeurt!!!! Ik beveel dit product absoluut niet aan!!!

Minpunten

• Droogt totaal niet
  • Je kan maar 2 droogbeurten per dag draaien
Officiele reactie van AEG-Electrolux 20-12-2019

Goedemiddag, ik begrijp dat dit heel vervelend is en dat lijkt mij niet de bedoeling. Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met onze servicedienst via 0172 - 468 300.
Anjuli
Zanussi Webcare

Fam. Stoffelsma 18-01-2018

Slechte droger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8333W

Heel jammer dat dit de opvolger is van type ZTHB485, goed gewaardeerd door de Consumentenbond. Helaas niet meer leverbaar. Prima levering en afhandeling door Veiligkopen.nu, maar wat een waardeloze droger...

Minpunten

• Droogt slecht. Of kurkdroog, of nog vochtig
  • Altijd gekreukeld, dus altijd strijken
  • Droogt dekbedhoezen volledig tot onuitwarbare bal

EVK 14-12-2016

Zanussi Droger

Geschreven voor: Zanussi ZDH8333W

Eenvoudig in gebruik, droogt uitstekend! Vele mogelijkheden. Op zolder geleverd, oude droger meegenomen. Klantvriendelijk personeel,weten waar ze over spreken. Zeer goed advies!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik, kwaliteit prijs goed

Annette 18-08-2016

Makkelijk programma met tiptoetsen

Eenvoudig programma.
Daarom gemakkelijk in gebruik.
Met tiptoetsen vind ik fijner dan draaiknop. Kan weinig aan kapot. Ook dat de warmte in de machine blijft vind ik een voordeel.

Pluspunten

• Tiptoets
  • warmte blijft in machine

MM 11-01-2016
Geschreven voor: Zanussi ZDH8333W

Werkt goed alleen qua droogtijd duurt het wel lang, maar hij is wel zuinig in gebruik en dat gaf de doorslag

Mo 09-11-2015
Geschreven voor: Zanussi ZDH8333W

Heb deze op mix kleding en halve zon dus (kastdroog geselecteerd) en op 30 raden laten draaien. Dit programma geeft aan 42 min. Maar is helaas 72 min aan draaien geweest zonder te stoppen dit laatste heb ik zelf moeten uitzetten dus heb helaas geen goed ervaring.