Siemens WT47W560NL - Reviews

53,59 euro

9,1

Nick 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Super

Erg fijne droger. Maakt geen herrie. Was komt er goed. Blouse zijn zo goed als kreukvrij. Helemaal happy

Pluspunten

• Goed droog
  • Snel
  • Kreukvrij

Jaap 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stille warmtepompdroger en helemaal van deze tijd!

Fijne stille warmtepompdroger en helemaal van deze tijd.
Super mooi design!
Alles ook goed instelbaar.

Tinus 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine

Pas nieuw en nog maar een keer gebruikt, maar nu al wat; een verademing! Onze oude energievretende afvoerdroger de deur uit en vervangen voor een stille, zuinige en goed drogende machine. Nogmaals: een verademing!

Jan en Anneke 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Beauty and brains

Na vervanging van onze vorige Siemens wasdroger (30 jaar trouwe dienst!) is deze machine een waardige vervanger. Zijn karakter kan samengevat worden met de volgende woorden: beauty, brains, krachtig en toch zacht. Ofwel: hij ziet er prachtig uit, zijn programma's zijn slim, door zijn krachtig vermogen is de droogduur kort en het resultaat is superzacht, droog wasgoed. Bovendien ruimt hij zijn eigen rommel op! (self-cleaning condenser en vaste afvoer voor condenswater). Wij zijn blij met deze rustige krachtpatser!

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • makkelijk te bedienen
  • slimme programma's
  • zelfreinigend
  • vaste condensafvoer

Minpunten

• grote afmetingen

J Klein 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat met duidelijke instelmogelijkheden

mooi apparaat, zuinig en met veel mogelijkheden.
ik heb er hoge verwachtingen van.
de resultaten tot nog toe waren zeer positief

Pluspunten

• zuinig
  • goede resultaten

Minpunten

• handleiding zou uitgebreider kunnen

Johanna 01-11-2016 Product paar dagen in bezit

Snel en stil

Heb de droger pas, maar ben zeer tevreden. Het is een stille snelle droger. Waar mijn oude droger ruim 2,5 uur stond te draaien is deze in 1,5 uur klaar (katoenen was). De filters zijn makkelijk schoon te maken en de doorzichtige deur is handig. Het waterreservoir moet al na één keer drogen geleegd worden, dus de slang aansluiten op de afvoer is wel handig.

Pluspunten

• snel
  • weinig geluid
  • doorzichtige deur
  • kan veel wasgoed tegelijk drogen

Minpunten

• waterreservoir na 1 x vol

Marcel 25-10-2016 Product paar weken in bezit

Mooi,groot en eenvoudige bediening.

Prima droger die er ook nog top uitziet.
Droog resultaat prima ,alleen zelfreinigende condensor maakt gek geluid maar schijnt normaal te zijn.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • verlichting trommel
  • grote glazen deur

Minpunten

• Zelfreinigende condensor maakt raar geluid.

Eugene 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

Top klasse warmtepomp droger

Ik heb nu sinds een week deze warmtepomp droger en dit is echt een genot. Alles maar ook alles kan er in en komt er zonder enig probleem uit. Kleding slijt nauwelijks niet en is goed droog als de machine klaar is. Ook het zelf reinigen van het systeem is een grote uitkomst. Kortom Siemens, jullie hebben het weer gefixed!!!

Pluspunten

• Snel klaar
  • Energie zuinig
  • Alle soorten was

hansties 08-10-2016 Product paar dagen in bezit

Heldere bediening

Na uitgebreid onderzoek gekozen voor een warmtedroger van bosch, een telefoontje naar Bemmel en kroon maakt duidelijk dat Siemens dezelfde machine maakt, de geld terug actie van Siemens maakt de aankoop voordeliger.
Dus het is Siemens geworden. Goeie specs, netjes geleverd en geplaatst.
Alle vertrouwen.
Ervaring is nog te kort voor onderbouwd oordeel.
Vivienne 01-09-2016 Product paar maanden in bezit

top droger

echt een top droger. er is een tijdsindicatie maar als er minder in de droger gaat dan past de tijd zich aan. kleding is echt droog als het uit de droger komt,
ik raad deze droger echt aan.

Pluspunten

• tijds indicatie
  • goed droog

Minpunten

• warm in droger ruimte.

Janna 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Ideale wasdroger

Inmiddels hebben we de droger een paar weken in huis. Wat een goede beslissing: handige bediening, veel opties (waarvan ik sommige eigenlijk niet eens nodig vind), belichting in de trommel, stil. En het allerbelangrijkst: de was komt er droog en heerlijk zacht uit.

Vivienne 13-05-2016 Product paar weken in bezit

Top droger echt een aanrader!

9,4
Droger nu een paar weken in bezit echt een top droger. Omdat hij zich aanpast aan het gewicht is was vaak eerder klaar dan het programma vermeld. Verder veel keus om was te drogen.

Fam de Lange 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden over apparaat

Makkelijke bediening, grote trommel met licht, makkelijk schoon te maken pluizenfilter. Geeft geen warmte af aan de ruimte, maar hergebruikt deze.

Geo Wehry 25-04-2016 Product paar dagen in bezit

wasdroger siemens

Wij hebben recent de wasdroger wt47w560nl aangeschaft. Wij merken dat het sneller en beter droogt dat ons vorige Miele apparaat. Ook de vormgeving vinden wij mooier.

Siemensgebruiker voor al mijn babywas 15-04-2016 Product paar dagen in bezit

Een TOP machine!

Een zeer mooi vormgegeven machine met een grote inhoud en prima droogresultaat. Hij droogt stil en redelijk snel. Alles wat we in eerdere reviews aan goede dingen gelezen hebben ondervinden we net zo! Een onmisbare machine met een pas geboren baby! Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Dit omdat ik de machine nog te kort in bezit heb.

weilust 29-03-2016 Product paar weken in bezit

Goede aankoop

Heel goed apparaat, tal van mogelijkheden, ook handig:Geen condensor meer schoonmaken en aansluiting op afvoer, kortom een goede aankoop

Schijf 12-03-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine

Ziet er veelbelovend uit.werkt zeer makkelijk.
Ook is echt ideaal dat de droger zelfreinigend is. Automatische trommelverlichting is ook perfect. Verder omdat ik lichamelijk niet gezond ben is het heel fijn dat het deurtje makkelijk open en dicht gaat. En de kleding is ook veilig in deze trommel omdat het een softtrommel is dus fragiele was kan er ook makkelijk in. En hij is heel stil en niet te vergeten zuinig in gebruik!

EdithN 10-03-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden

Onlangs de Siemens wasdroger aangeschaft. Echt een superdroger. Veel mogelijkheden, goed droogresultaat, rustig en ook nog een mooi design. Kan m iedereen adviseren. Zeer tevreden!

Fam Ellsworth 09-03-2016 Product paar weken in bezit

Siemens wasdroger WT47W560

Wij hebben altijd Miele gehad en nu vooral gekeken naar de laatste technologie en gebruiksgemak inclusief stilte van de machine. Deze machine is stil en groot en wij vinden hem significant fijner drogen dan de Miele die wij hadden ( 10 jaar in bezit )

ronald god 06-03-2016 Product paar dagen in bezit

prachtig apparaat en droogt goed , kreukelvrij, fijn de verlichting binnenin, voelt heel robuust en ziet er ook erg leuk uit.