Siemens WT47Y781NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Dora 19-05-2016

Aanrader doet wat is beloofd

Sinds 2 mnd in het bezit van deze droger. Fijn apparaat, weinig geluid, ruim voldoende programma's en alles duidelijk leesbaar op de display. En de was komt er perfect gedroogd uit. Aanrader!!!!

Saartje 24-12-2015

Hele fijne droger

Ik heb de droger inmiddels een aantal keren gebruikt (ik heb een B&B) en ben zeer tevreden. Het is even zoeken wat de verschillende menukeuzes inhouden. Dat zou ergens vermeld moeten worden. Het bedienen is erg makkelijk.

Siemens Wasdroger WT47Y781NL 16-11-2015

Een mooi en gebruiksvriendelijk apparaat die snel en goed de was droogt .Het apparaat is ook heel stil .Het systeem van drogen is ook nog eens milieuvriendelijk .

PascalV 29-09-2015

Paar dagen in bezig en super 9kg trommel, was komt er goed droog en zacht uit, de warmtepomp zorgt voor behoorlijk minder warmte (bijna nihil) in de omgeving (op een waszolder), stil, mooi display om keuzes te maken en voortgang te volgen. Eerste indruk: top!

Teha 24-09-2015

Ik ben er zo blij mee

Schoenen gewassen en gedroogd. Super. Ook dekbed past er moeiteloos in. De vele programma's bieden voor elke soort stof een oplossing.

monilelo 18-09-2015

Na 12jaar met condensdroger, heel dik tevreden met deze apparat, ik had een andere model besteld maar niet meer leverbaar dus krijg ik nieuwer en duurder model voor hetzelfde prijs!
Heel veel keuzes (te veel misschien ) droog resultaat was geweldig, lekker droog en wasverzachter geur is niet verdwijnen. Perfect aanschaf!

mblok70 17-09-2015

9,4
Gisteren deze wasdroger ontvangen, na een 14 jaar oude Miele. Een geweldige wasdroger! Ik heb hem aangesloten op de afvoer, met de bijgeleverde afvoer slang. Een fluitje van een cent.
Mijn nieuwe en dikke handdoeken, die toch lastig te drogen zijn, komen er heerlijk zacht en droog uit. En sneller dan ik dacht. Zalig!
De droogtijd wordt automatisch aangepast, en op de display staat aangegeven hoe lang het programma nog duurt.
Het apparaat ziet er prachtig uit, met een lichtje zodat je ziet waar je mee bezig bent. Vaak staat een wasdroger op een donkere plek, dus is extra verlichting wel prettig.
De bediening wijst zich vanzelf. De mogelijkheden van dit apparaat zijn eindeloos; spijkerbroeken komen zacht eruit en kunnen zo de kast in. Het pluizen filter is zo gereinigd.
Je krijgt er een korf bij, waar je delicate stukken mee kunt drogen als ook schoenen.
De deur kan makkelijk van draairichting gewisseld worden.
De duurzaamheid heb ik een 8 gegeven; ik heb hem pas een paar dagen in bezit, maar het ziet en voelt als een degelijk apparaat en is extreem zuinig in gebruik! Ik had deze wasdroger veel eerder moeten aanschaffen.

Koekie782 10-09-2015

Enorm fijne aanwinst

Enkele weken geleden aangeschaft en voldoet aan alle wensen. Maakt zeker waar wat de specificaties aangeven, van gemak tot een beperkt geluid

JordiS88 28-03-2015

Prima wasdroger, makkelijk in te stellen en veel mogelijkheden (misschien wel te veel...). Uitgestelde starttijd is erg handig om 's nachts te laten draaien.

kok1961 05-03-2015

De machine ziet er prachtig uit, is heel stil in het gebruik! Ook de het drogen hoor je bijna niet. Het wasresultaat is perfect. Het droogresultaat van de handdoekenwas is ook prima alleen iets gekreukt, het is handig om deze gelijk uit de machine te halen bij het eindsignaal. De mogelijkheden zijn legio, misschien wel iets te. Ik heb lang gezocht en heb het idee dat ik de allerbeste was/droogcombinatie heb gekozen. Na 23.00 u zuinig energie gebruiken is met deze machine natuurlijk helemaal top. De was doe je er in en 's nacht hoef je niet je bed uit om deze in de droger te doen of de volgende morgen of avond. Nee, in één keer de was erin en 's ochtends (met het lage energie-nachttarief) is alles weer schoon en droog. Kies ook het lage energieprogramma en je wast bijna voor niks. Elke nacht een was er in en je hebt geen opgestapelde washopen meer liggen!

kok1961 22-03-2015

Inmiddels heb ik de machine een aantal weken. Het wasresultaat is nog steeds perfect! Het droogresultaat niet wat het belooft. De eerste keren deed ik het droogprogamma apart. Nu laat ik de machine een compleet programma draaien (wassen en drogen achter elkaar) dan geeft 2,5 kg drogen een zeer gekreukeld en vochtig resultaat (Ik droog alleen maar handdoeken en beddengoed), dus moet er nog een extra droogprogramma achter aan wat nog steeds een zeer gekreukeld resultaat geeft. De trommelmaat is goed om te wassen maar te klein voor een goed droogresultaat met van die zachte mooie handdoeken die je in een losse droger krijgt. Al met al vind ik het een te dure machine daar ik eerder een goedkopere wasdrogercombinatie had met het zelfde resultaat. Helaas is mijn ruimte te klein voor 2 losse machines en moet ik het hier mee doen. Ik ben alleen en kan het mij permitteren om kleine wassen te drogen maar deze machine lijkt mij niet geschikt voor een gezin.

kok1961 22-03-2015

Voor de duidelijkheid: Bovenstaande reviews betreffen een Siemens wasdrogercombinatie in één. type WD15H543NL

Vlemmix J.J.C 05-03-2015

Van een AEG apparaat naar een SIEMENS was/droogcombinatie, en nu al dik tevreden, hopen dat het zo blijft!!

Drees1972 04-03-2015

9,4
Omdat de WT47Y700NL niet meer leverbaar is kreeg ik het aanbod op dit apparaat.
Ik had hem binnen 1 dag in huis.
De installatie instructie is kinds eenvoudig en de gebruiksaanwijzing ook, alles spreekt voor zich.
De vormgeving en gebruik is in een woord super.
De droogresultaten zijn goed en de duurzaamheid moet zich nog bewijzen maar de machine voelt degelijk aan.

wilhelmien17 26-02-2015

een heel mooi uitziend apparaat. droogt erg vlug en goed, hij is makkelijk te bedienen en er zitten mogelijkheden genoeg op om een keuze uit te maken. makkelijk schoon te houden. ben er al heel tevreden over.

bart en meike 21-02-2015

Goedemiddag,
Ik ben nu al zeer tevreden over het resultaat van de wasdroger met warmtepomp.
Wij hadden een wasdroger van 20 jaar oud die veel lawaai maakte. Maar onze nieuwe droger is zo lekker stil en vlug klaar dat is zo fijn. Ook wordt het minder warm op de zolder. Zeker nu ons eerste kindje opkomst is dachten wij we willen een stille en zuinige droger zodat de kleine lekker door kan slapen.

Marcella1 17-02-2015

Zeer fijne droger, makkelijk in gebruik en mooie vormgeving. Maakt minimaal geluid en geeft zelf aan wanneer de was droog is i.p.v. het hele programma af te maken. Al met al een aanrader!

Looijen2015 14-02-2015

Ongekende mogelijkheden. De 2 programmeerbare knoppen zijn een uitkomst. Droogresultaat is ook perfect. Duurzaamheid is nog niet te beoordelen na een week.

P.H.B 13-02-2015

Heel fijn in gebruik
Alles makkelijk te bedienen.
Afvoerslangetje in het afvoer GEWELDIG geen omkijken meer.Stil in gebruik, prachtig apparaat.

Mr. GM 23-01-2015

Net de droger binnen. Over van Beko warmtepompdroger naar Siemens (was na 2 jaar niets mee aan de hand) ivm nieuwe aanschaf wasmachine en zo 1 combi van Siemens te hebben.

Erg stil en de zelfreinigende condensor is echt een uitkomst!

Nu een erg zuinige combi staan A++ en A+++ -30%, hopen dat we er lang plezier van mogen hebben.

eurojojo 29-12-2014
  • Product maand in bezit

Onze vorige droger had wel eens een probleem om het droog te krijgen als de was was opgegeten door een dekbedhoes, of als er veel klein spul (sokken) tussen zat. De WT47Y781 droger heeft veel instelmogelijkheden, maar we hebben er nog geen gebruikt. Gewoon "aan", en met een uurtje is zelfs een volle trommel helemaal droog. Dit apparaat gaat veel geld besparen komend jaar!

MrRedHead 27-12-2014

Prima droger, stuk sneller dan onze oude 'lucht' droger.
Veel programma's die goed werken, memory functie ingesteld welke ik het meest gebruik. Veel communicatie gehad met Siemens over het feit of de automatische reinigingsfunctie nog wel werkte als de droger op een afvoer werd aangesloten. Met als reactie van Siemens dat de droger niet op een afvoer aangesloten kon worden. Dit kan natuurlijk wel, er wordt zelfs een afvoerslang bij gesloten. Uiteindelijk bevestiging dat de automatische reinigingsfunctie dan ook werkt. Koste wel meer dan 5 mailtjes. Daarvan kan de Siemens klantenservice nog wel wat leren!!!